𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹 𝟴

132 9 1
                                    

      "Perspective Eliza"
Au trecut două luni de când simt rău și nu știu ce fac îmi stă mintea nu mai la testul de sarcină pe care mi l-a dat Iulia în seara când am vomitat prima oară. Să fie adevărat, oare eu și Cipi o formăm o familie?
       "Perspective Eliza"
"Before the story", "din volumul 5 capitolul 3"
       Am făcut testul de sarcină și a ieșit pozitiv, lacrimi mi-au apărut în ochii nu puteam îmi periclitez viitorul în halul ăsta, cel mai greu va fii să îi dau vestea lui Cipi. Așa m-am gândit îmi i-au inima în dinți și îl sun.
- Alo?
- Bună iubire! Ce faci?
- Nu prea bine.
- Îți e din nou rău?
- Nu însă vreau vorbim, vii acasă?
- Unde ești?
- La tine acasă.
- Bine, vin acum.
  Am stat ceva timp cu testul în mână și îl analizam nu îmi venea cred, că pe el sunt două liniuțe. Am stat așa până a venit Cipi, după ce am auzit ușa am ascuns testul în buzunar.
- Iubire! Țipă Cipi de la ușă.
- Da. Răspund eu destul de agitată.
- Ești bine? Întreabă el de lângă ușă.
- Cipi, avem de discutat. Spun eu agitată și scot testul din buzunar.
- Ce e ăla? Întreabă el curios.
  Îi întind testul și aștept reacția lui,  fața lui era neutră și nu înțelegeam ce gândește.
- Asta e al tău. Zice el și îmi testul înapoi.
- Cum adică al meu? Întreb eu confuză.
- Adică eu nu am contribuit, deci cu cine ai mai umblat? Întreabă el nervos.
- Măi Ciprian tu auzi ce zici? Întreb eu cu tonul ridicat.
- Da. Răspunde el nervos.
- E al tău, cu tine a fost prima oară acum o lună doar știi și tu. Îi zic eu nervoasă și încep să gesticulez.
- Te rog frumos să pleci, ăla nu e al meu și gata. Spune el și îmi arată ușa.
- Bine Cipi, lasă vezi tu. Spun eu în timp ce încalț și ies pe ușă nervoasă.🌪🌬

𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum