𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹 𝟭 𝗩𝗼𝗹𝘂𝗺𝘂𝗹 𝟭𝟬

100 10 8
                                    

      "Perspective Eliza"
"Scrisoarea găsită de criminaliști lăsată pentru Ciprian Sandu"

    Dragă Cipi!
Nu știu dacă o vezi scrisoarea însă îmi pare rău pentru gestul pe care urmează îl fac, voiam avem o familie împreună, voiam fiu fericită lângă tine și nu e așa mai mult mă îngrop în gânduri și lacrimi. Nu e vina ta e vina mea că nu pot îmi rezolv problemele interioare și plâng ți-am zis că vreau fiu singură ca să îmi pot pune planul în aplicare așa o și fac. Îmi pare rău, îmi pare rău nu am avut curajul îți zic toate astea poate m-ai fii putut ajuta sau ai fii găsit o soluție. Vreau îți găsești o persoană minunată care te iubească și ai noroc îți faci o familie frumoasă cu ea știu că vorbeai cu Oana îți doresc noroc cu ea ori cu ea ori cu Bondrix eu o fiu undeva să îți port noroc. Adio Ciprian! Te iubesc foarte mult! Adio și ție Rareș, îmi pare rău ți-am dat atâtea speranțe în final nu am reușit mai fiu fericită nici cu tine dar nici cu Cipi!

     "Perspective narator"

Ciprian și toți restul care au cunoscut-o pe Eliza erau la poliție de declarații în legătură cu Eliza și starea ei.
- Degeaba plângi! Zice Nane nervos.
- Tu ai băgat-o în mormânt. Spune mama Elizie care plângea.
- Îmi pare rău nu a putut discute cu noi. Spune și tatăl ei îndurerat.🥶

𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum