"Perspective Sebi"
Încă sunt la Iulia și o aștept să vină de la doctor, ușa de la intrare se trântește destul de tare și intră pe ea Cipi nervos.
- Mai ușor cu ușa mea. Spun eu râzând.
- Am fost la Eliza. Zice el nervos.
- Și ce a zis? Întreb eu curios.
- Că nu vrea să stau cu ea din obligație are impresia că vreau să îi i-au copilul. Spune el nervos și începe să ia camera la pas.
- Nu te mai mișca așa, eu zic să îi dai timp și ea o să își pună gândurile în ordine. Spun eu destul de calm, Cipi nu mai zice nimic însă se așează pe canapea. Pe ușă intră Iulia destul de fericită și începe să fluture o foaie.
- Ce e aia? Întreb eu curios.
- Băiat sau fată? Întreabă ea entuziasmată.
- Fată, normal. Răspund eu fără să stau pe gânduri. Iulia îmi întinde foia și îmi arată rezultatul la sex-ul copilului, vom avea o fetiță. Am început să zâmbesc și am luat-o pe sus pe Iulia.
- Mă bucur că rezultatul te face așa. Zice ea emoționată.
- Nu suntem noi în relații prea bune acum însă e copilul nostru până la urmă. Spun eu fericit și o mângâi pe burtică.
- Te felicit Iulia! Spune Cipi care s-a mai calmat.
- Mulțumesc! Eliza ce face? Întreabă Iulia îngrijorată.
- Nu prea bine, adică încă nu ne merge așa bine. Zice el cu o voce exasperată.
- Îmi pare rău pentru voi. Răspunde Iulia destul de afectată.💎
CITEȘTI
𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄
Fanfiction𝗢 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗮𝗺 𝘃𝗿𝘂𝘁 𝘀Ă 𝗼 𝘀𝗰𝗿𝗶𝘂 𝗱𝗲 𝗺𝘂𝗹𝘁 𝘁𝗶𝗺𝗽!✔ 𝗟𝗲𝗰𝘁𝘂𝗿ă 𝗽𝗹ă𝗰𝘂𝘁ă!💍