𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹 𝟲

145 9 4
                                    

     "Perspective Iulia"
M-am aranjat și Sebi bântuie prin apartamnetul meu care era al nostru cândva, urmează plecăm în club.
- Sebi ești gata? Întreb eu străinul din sufragerie.
- Da sunt gata, mi-am strâns și lucrurile. Zice el destul de afectat.
  Am coborât împreună și în fața blocului era Cipi cu Eliza care ne așteptau în mașină.
- Bună! Spun eu și Sebi după ce ne urcăm pe bancheta din spate.
- Ce faci Iulia? întreabă Eliza după ce s-au oprit băieții din discutat.
- Bine, chiar foarte bine. Spun eu rânjind.
- Copilul e bine?
- Da, da e bine am fost la control și mi s-a zis că e bine.
  Deja puteam văd cu, coada ochiului privirea romantică a lui Sebi. Se mai întâmplă și din astea nu regret copil ăsta făcut cu el, însă regret că mereu îl credeam când zicea că nu o mai aibă treabă cu altele. Am ajuns în fața clubului și deja puteam aud vocii de copii, care îl strigau pe Sebi. Eu am coborât și mi-am văzut de drum cu Eliza până mi-am auzit numele.
- Iulia, Iulia. Aud o tipă care striga destul de disperător.
- Da, spune. Răspund eu cu o voce obosită.
- E adevărat tu și Sebi veți avea un copil? Întreabă tipa destul de curioasă.
- Da, însă eu și Sebi divorțăm destul de curând. Spun eu nepăsător.
- De ce? Întreabă tipa și mai insistent.
- Te rogîl întrebi pe Sebi. Spun eu nervoasă și o i-au din loc pentru a evita și alte întrebări destul de personale.🌬

𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum