Sandalyeye oturmuş mahcup olmuş bir şekilde ellerimle oynuyordum. Tanrı aşkına yani Taehyung'da sürpriz yapacak zamanı bulmuştu.
Ellerimle oynamayı bırakıp karşımda ki tanıdık simalara bakmaya başladım. Namjoon, Hoseok, Yoongi, Jin, Jungkook ve Jimin.
Yan tarafımda da Jennie oturuyordu. Ona da kızgındım. Hala anlamış değilim. Taehyung bana sürpriz yapmak istiyor hemde tüm (!) Bts üyeleri ile beraber. Sonra Jennie onlara yardım ediy-
Bi dakika Jennie ne alaka?
Önceden mi tanışıyorlardı bilmiyorum ama Taehyung aptalı uyandığı zaman herşeyi açıklayacaktı. Yoongi, sanki sabahtan beridir kendi zor tutuyormuş gibi bir anda gülmeye başladı. Namjoon ona 'mal mısın?' temalı bakışlar atarken, ben tekrar ellerimle oynamaya başladım.
Taehyung'un yatırıldığı odanın kapısı açıldığında içeriden çıkan hemşireyle herkesin dikkati oraya çevrildi.
"Kim Taehyung, şuanda daha iyi isterseniz yanına gidebilirsiniz." Herkes aynı anda ayağa kalktığı zaman hızla kapıyı ilerledik.
Kapıdan geçerken bir şeye takıldığımı hissettiğim için kaşlarımı çattım. Hareket etmeye çalışırken yerimden bile kıpırdayamadım. Yan tarafıma baktığında gözlerim açıldı. Üç kişi dar bir kapı boşluğundan aynı anda geçmeye çalışmıştık.
Oflayarak elimi saçlarımda gezdirdim.
Tanrım neden bugün bu kadar şanssızım?İçeriye girmiş olanlar bize bakıp gülerken göz devirmekle yetindim. Jennie, gelip elimden tutup çektiği zaman herkesin gülüşü soldu.
Çünkü çıkmayı bırakın gram hareket bile edemiyoruz. "Bir insan neden yanından geçtiği kişilere bakmaz!" sitemle sorduğum cümleye karşı Jin cevapladı.
"Dedi beyzbol sopasıyla Taehyung'un kafasını yaran Rosé." Jin'in söylediği şeye karşı ağzımdan tek bir kelime çıkmayınca Namjoon konuşmaya başladı.
"Biriniz yardım edin de içeri girsinler." Ellerimle alkışlamaya başladım "Sağol Namjoon düşündüğün için."
Herkes bu sefer bana 'mal mısın?' temalı bakışlar atıyordu.
Ellerimle alnımı kaşıyarak ofladım. Karşımda beliren vücut ile gözlerimi yerden kaldırıp bakmaya başladım. Jimin karşımda durmuş bana bakıyordu. Çocuğum bakışmaya mı geldin?
Yardım edeceksen etsene!"Elini ver." söylediği naziklik ve emir karışık cümlesine karşı elimi uzattım. Jennie'nin aksine beni direk çıkarınca yanımda benimle beraber sıkışmış olan Hoseok ve Jin'de yere düştü. Jin'in bağırışları duyulduğu zaman herkes kahkaha atmaya başladı. "Hoseok götünü kafamın üstünden çeker misin?!" Hoseok gülerek ayağa kalktığında, bende Jimin'e bakarak fısıldadım. "Teşekkür ederim." gülümseyerek kafasını sallayarak arkadaşlarının yanına yürüdü.
Taehyung, bize baktığında beni görünce Namjoon'un elini tutup ağlama taklidi yapmaya başladı "Hyung bu beni öldürmeye niyetli bunu buradan götürün."
Yalvararak söylediği şeylere karşı yanına yürümeye başladım. Namjoon elini kurtardığı gibi uzaklaşırken Taehyung yeniden konuştu "Hey Posie! Şaka yaptım ahahah" dediği şey ile göz devirip saçlarını karıştırdım "Seni yanlışlıkla öldürseydim bir daha kendime gelemezdim Taehyung."
Gülümseyerek kafasını salladı. Herkes gülmeye devam ederken aklımda olan soruları sormaya başladım.
"Her şeyi anladım da neden Jennie'yi işin içine katıyorsunuz?" Herkes Jennie'ye bakarken Jennie açıklamayı unutmuş gibi gözlerini açtı.
"Jennie bizim arkadaşımız." duyduğum şeyle ağzım şaşkınlıkla açıldı. Bana hiç bahsetmemişti. Ama bende ona bahsetmemiştim.
Herkes farklı şeyler uğraşmaya başladığı zaman bende telefonumu elime aldım. Herkes sessizliğe bürünmüşken, yüksek sesle gelen oflamayla herkes yerinden sıçradı.
"Taehyung aşkım iyi misin?" Hoseok'un sorduğu soruyla yüzüme geniş bir gülümseme yayıldı.
"Hoseok bana aşkım deme yavrum." bunlar ne içmişti?
Hoseok ayağa kalkarak ellerini yüzünün hizasına getirip zıplamaya başladı. Bir yandan da bağırarak kendi kafasında yazdığı şarkıyı söylüyordu.
"Bir Taehyung varmış.
Kız kardeşine sürpriz yapmak istemiş.
Ama kız kardeşi.." bu kısma geldiği zaman Jin ayağa kalkarak onun gibi bağırmaya başladı."Onun kafasını beyzbol sopası ile yarmışşşşşşş."
Mochipastah~
16.16
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐢𝐦𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞 |𝐉𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞
FanfictionMucizeler var, mesela birinin bakışları bile kalbinizi çiçek bahçesine çevirebilir. Bana bu duyguları, en güzel şekilde yaşattığın için teşekkür ederim, Park Jimin. #1 jirose <3 ©2022 |Mochipastah