Kimjennie: @lalalalisa, @kimjisoo and @park.chasé my babies💖
550.367 beğenme❤️
134.456 yorum💬Amenyarapem: Çüş bunlar arkadaş mi??????
Dlxsky: KİM JİSOO ❤️🔥🥺
S.seulgi: Mükemmelsiniz kuzum💖
↳Kimjennie: sende hayatım 🌸Channel.girl: KİM JENNİE CHANNEL ÇEKİMİ PLEASE
↳qq.queen: ingilizcemi sergilemeye çalışıyorumdur...Heesqman: Jennie yeni dergi çekimleri ne zaman?
Ryn.qa: arkadaki şapkalı kim?
Billiefaniyizaga: ben şu Park'ı birine benzetiyorum ama...
Heryerdeyim: buraya nasıl geldim bilmiom..
Erosunoklaribibanagelmedi: sevgiliniz yoksa ben varım eheheh.
↳ Billiefaniyizaga: Saplik seviyem ✊🏻Haesoo: Jisooaskim tek beyaz maskeli olarak FAVORİM<31
daha fazla yorum görmek için tıklayınız...
Takipçi isteği +95
Kabul et✓ Reddet✖️
Kabul et✓
"Bişi diyeceğim şu takipçi isteğini daha kolay kabul etmenin bir yolu yok mu?"
Sorduğum soru üzerine herkes telefonundan bakışlarını kaldırmış bana bakıyordu. Lalisa ağzını açıp konuşmaya başladı."Hesabını gizliyemi aldın?" Kafamı evet anlamında sallayınca elini alnına vurdu.
"Chaeng cidden bir şey bilmiyor." Dudaklarımı büzdüm. Bilmemek benim suçum değildi ki.
Jennie telefonu elimden aldığı zaman ne yaptığını anlamaya çalıştım.
Telefonumu geri elime verdiğinde ne yapmış olduğuna baktım.Takipçi sayımın hızla yükselmiş olduğunu görünce şaşkınlığım arttı. Jennie beni fotoğrafın açıklamasına eklediği için herhalde.
Paylaşmak için hala bir gönderi ararken WhatsApp'tan gelen mesajlarla duraksadım.
WhatsApp✉️
Gir✓
Kim Taehyung ve haremi 🕺🏻🐒
Peçetemm🤧🌸🤍 adlı kişi kedyy🐾😽 ve monalisa👩🏻🎨 adlı kişileri ekledi.
Umarım rezil olmayız
Mochipastah~
23.23JUNGKOOK JXKSJXİSJDUEKDUKDJC
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐢𝐦𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞 |𝐉𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞
FanfictionMucizeler var, mesela birinin bakışları bile kalbinizi çiçek bahçesine çevirebilir. Bana bu duyguları, en güzel şekilde yaşattığın için teşekkür ederim, Park Jimin. #1 jirose <3 ©2022 |Mochipastah