13•

394 45 6
                                    

Evin içine girince Lalisa'da peşimden geldi. Beraber salona ilerlerken Jennie ve Jisoo'ya mesaj attım. Eve vardığım ile alakalı.

Lalisa, kendini direk bir koltuğa attığı zaman ona gülümseyip kendimi yanına atacakken kapının çalmasıyla kapıya ilerledim.

Kapıyı açtığımda karşımda Jennie'yi görünce gülümseyip ona sarıldım.
"Hoş geldin Jen."

"Hoş buldum tatlım." İçeriye doğru yürürken arkasından ilerledim. Salona girdiği zaman Jennie ve Lalisa'nın çığlığı kulaklarımı doldurdu.

"JENNİE!"

"LALİSA!"

İçeriye girip ne olduğuna bakacağım zaman ikisininde birbirine sarılmış olduğunu gördüğümde garipser bir şekilde onlara bakmaya başladım.

İkiside gülümseyerek bana dönünce Jennie konuşmaya başladı.
"Lalisa benim moda haftasından tanıştığım bir arkadaşım."

"Hayat tesadüflerle dolu." diye cümlesini devam ettirdi Lalisa. Sevindim, yani ikisininde birbirini tanımasına.

Beraber oturduğumuz zaman tam konuşacakken kapının çalmasıyla ayağa kalkıp kapıya koştum. Bu sefer Jisoo gelmişti.

Kapıya açtığımda beni her zaman ki mükemmel gülümsemesi ile karşılayan bir Jisoo gördüğümde gülümseyerek ona sarıldım.

"Hoş geldin Jisoo."

"Hoş buldum Chaeng." Elindeki poşetleri alıp mutfağa ilerlediğim zaman konuştu.

"Misafirlerin olduğunu söyleseydin gelmezdim." mahcup bir şekilde bana bakarken konuştum.

"Hayır Jisoo, sizin tanışmanız için hepinizi buraya topladım." kafasını sallayıp onayladığında beraber salona ilerledik.

İçeriye girdiğimiz zaman telefonla fotoğraf çeken bir Jenlisa ile karşılaştık.

Gülümseyerek baktıkları zaman Jennie konuştu.

"Oha, oha inanamıyorum! Şuanda Snowdrop'un baş rolü Kim Jisoo karşımda." Jisoo mahcup olmuş bir şekilde kafasını eğip gülümsediği zaman Lalisa'yla bakıştık.

Sanki şey gibisinden 'bunların hepsini sana ödeteceğim.'

Yarım saat sonra herkes birbiriyle tanışmış bir şekilde oturuken Jennie konuşmaya başladı.

"Biliyorsunuz markam için manken arıyorum. Ama normal olmasını istemiyorum, aranızda çekimlerime katılacak biri var mı?" Sorduğu soruya karşı ben kafamı olumsuz anlamda sallayınca dudaklarını büzdü.

"Çekimlerim olmasaydı belki." Jisoo'nun dediği şey ile Jennie bu seferde Lalisa'ya bakmaya başladı.

"Lütfen Lalisa~" söylediği şeye karşı Lalisa hepimizde gözlerini gezdirdi.

"Yapabilir miyim ki?" kafamı hızla salladım.

"Taş gibi kızsın bebeğim. Bırak da insanlar seni farketsin." gözümü kırpınca eliyle bana öpücük yolladı.

Elimle öpücüğünü alıp kalbimin üstüne koyduğum zaman gülmeye başladılar.

"Acıktım." diye Jisoo söylendiği zaman telefonumu elime alıp her zaman ki restorantı aradım. Siparişleri verdikten sonra Jennie konuştu.

"Hadi fotoğraf çekip Instagram'da paylaşalım." dediği şey ile somurtunca Jisoo konuştu.

"Artık bir Instagram hesabı açman lazım."
Jennie geçen gün aramızda geçen konuşmayı hatırlamış gibi yapıp Jisoo'yu desteledi.

"Evet Rosie, artık aç." Kafamı mecburiyet ile sallandığım zaman zaferle gülümsediler.

Instagram'a girip yeni hesap oluşturmaya bastım.

"Kullanıcı adımı ne yapmam lazım?" Soruma Lalisa cevap verdi.

"Park Chaeyoung en mantıklısı bence."

"Hayır, Park Rosé olsun " diye araya girdi Jisoo.

"Bence de Jisoo." diye destekleyince Jennie, kararsız kalmış bir şekilde elimle yazmaya başladım.

'Park.chaesé'

Mochipastah~22

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mochipastah~
22.22

𝐋𝐢𝐦𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞 |𝐉𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin