28•

312 34 7
                                    

Park

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Park.chasé: Birileri şu ikisini tablolarımın önünden alabilir mi? @kimjennie💙@k.thv

11.983❤️
956💬

Kimjisoo: 🤘🏻👀😉💙

Dqfly: Şu hesap Taehyung'un fake olduğu düşünülen hesap değil mi?

Lalalalisa: Bensiz mi?
Kimjisoo: Bana gel aşkım 😽

A: OHA OHA BU ÜNLÜ MODEL KİM JENNİE DEĞİL Mİ?!

Channelbitchgirl: jennie ile arkadaş mı?

Otuzzbiyyy: knk bi kendinide paylaş aq

Chanyeolrk: yeni ship çıktı bize Chaeyoung
↳Park.chasé: AMAJSKNAJDJAKD aynen

Billiefaniyizaga: Magb keşke şu yakışıklının yüzünüde gosterdeydin hesabı gizli AQ

Daha fazla yorum için tıkla...

@dispatch: Ünlü manken Kim Jennie ve Bts üyesi Kim Taehyung bir AVM'de yakalandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@dispatch: Ünlü manken Kim Jennie ve Bts üyesi Kim Taehyung bir AVM'de yakalandı. Sevgili oldukları düşünülen çiftimize mutluluklar diliyoruz.

12.445.321❤️
1.321.967💬

Oppamdaoppam: BU YALAN HABERE İNANAN GERİZEKALİDİR. BWNİM OPPAM ÖYLE BİR SEY YAPMAZ
Oppacilaranti: amk sanane UPPAM UYLU BUSEY YOpMOZ amip beyinli.

Betesedegilbities: Ne olursa olsun kiminle olursa olsun seninleyiz Taehyung.

Billiefaniyizaga: JENNİE TAŞ, TAEHYUNG TAŞ EEE BUNLARDAN GELECEK ÇOCUK METEOR TAŞI

Trrekmiissin: 🤯🤮🤮🤮🤮

Taeskimgell:🖕🏻🖕🏻🖕🏻🤮🤮🤮🖕🏻🖕🏻🖕🏻@kimjennie

H: iy fandomdan ayrılıyorum
btsmdebtsim: senin gibi bir gerizekalıdan kurtuludugumuz için çok mutluyuz.
H: boş yapma
btsmdebtsim: MQKAİSMAJDJKAODJ KoMİk

S: Oha bir dakika o zaman @park.chasé hesabından paylaşılan kişi gerçek
Taehyung 🤯
S: Yani buda demek oluyor ki bu kişi onları tanıyan biri.

Daha fazla yorum için tıkla...

Jennie ağlamaklı bir ifadeyle bana bakarken elimi omzuna koyup gülümsemeye çalıştım.
"Benim yüzümden oldu özür dilerim." kafamı eğerek söylediğim şeye karşı kafasını reddedercesine salladı "Senin yüzünden değil benim biraz daha dikkatli olmam lazımdı."

Arabada dururken hala Jimin'e ulaşmaya çalışıyordum. Benim yanıma gelmek için buraya gelecekti ama sanki zaman durmuş gibi o kadar yavaş bir şekilde geçti ki. Beş dakika önce yayımlanan haberle arabaya gelmiştik direk.

Yorumlar berbat ötesiydi. İnsanlar ne kadar düşüncesizdi.

Hala Jimin'i beklerken Taehyung'un sinirle birisiyle görüştüğünü gördüm. Ellerini saçlarının arasından geçirirken telefonu ağzına götürüp bağırdıktan sonra kapattı.

Arabanın içine geri geldiği zaman ikimize bakarak tebessüm etmeye çalıştı. Jennie elini Taehyung'un omzuna koyarak "Çok sorun çıktı mı?" Taehyung Jennie'nin elini tutup "Sorun yok Nini."

Keşke şuan yanlarında olmasaydım diye geçirdim içimden.

Telefonum çalmaya başlayınca hemen ekranı açtım. Limerence yazısını görünce direk açıp kulağıma götürdüm.

"Jimin neredesin?" kaygı dolu çıkan sesime karşı duyduğum araba kornası ile onu dinlemeye çalıştım. "Ben Avm'nin önündeyim sen?"

"Otoparkta seni bekliyoruz." onaylayan mırıltılar çıkartıp telefonu kapattığında önüme dönüp pencereden dışarıya baktım.

Dışarı çıktığımız gibi tüm boklar bizi bulmuştu.

Şuanda Jimin'i buraya çağırdığım için o kadar pişmanım ki. Onu bekliyoruz ve paparaziler burada cirit atıyor.

Jimin'in arabasını gördüğüm zaman hızla arabadan inerken koşarak arabaya yaklaştım. Arabadan çıkınca benim olduğum tarafa döndüğünde ellerimi boynuna sarıp bacaklarımı sırtına doladım.

Gözlerim istemsizce dolarken bana huzur veren kokusunu içime çektim.

Bana sıkıca sarılırken kulağıma fısıldadı "Burada böyle durmak iyi değil gitmemiz lazım." diyince kafamı sallayarak ondan ayrıldım.

Arabaya geçerken Jennie ve Taehyung'un olduğu tarafa döndüm. Arabaya binmemi beklerken onlara el sallayarak arabaya bindim.

 Arabaya binmemi beklerken onlara el sallayarak arabaya bindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝐋𝐢𝐦𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞 |𝐉𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin