27•

327 38 5
                                    

Kulaklarımı dolduran sesi duymamazlıktan gelerek uykuma devam etmeye çalıştım. Zil hala çalmaya devam ederken zil ile beraber telefon çalma sesinin de kulaklarımı doldurmasıyla sinirle ayağa kalkıp ofladım.

Kapıya doğru hızla yönelerek açtım. Karşımda Taehyung ve Jennie'yi görünce kapıyı yeniden kapattım.

Aptallar sabahın köründe kapıma niçin gelmişlerdi ki?

Yatak odama ilerlemeye devam ederken çalan zil sesiyle kapıyı açarak ters ters bakmaya başladım. "Ne var?!" sorduğum soruyla ses tonumun biraz yüksek çıktığının farkındaydım ama yine de.

"Posie, sabahtandır kapıdayız hala uyuyor musun?!!" Taehyung'un sorusuyla Jennie'ye dönüp "Saat kaç ki?" bir yandan esniyor bir yandan da ona bakıyordum.

"Rosé saat 16.28" söylediği şeyle gözlerim büyürken "Oha! Ciddi misin?" kafalarını olumlu anlamda salladıkları zaman dün gece çok geç yattığımı hatırladım.

Hala onlara neden buraya geldiklerini arayan gözlerle bakarken Taehyung beni itip içeriye girdi. "Bu da iyice Jimin gibi olmuş insan bir içeriye alır." kollarımı göğsümde birleştirdim "Dedi JENNİE ile evime gelen şahıs."  ikiside gözlerini açarken gülerek yanlarından geçtim.

İkiside salona ilerlerken, yatak odasından telefonumu alarak onların yanına ilerledim. Gözlerimi onlara dikerek "Hala neden geldiğinizi söylemediniz?"

O an aklıma Lalisa geldi. O ne ara gitmişti onu bile bilmiyordum. Jennie'nin ağzından çıkan kelimelerle onu dinlemeye başladım.

"Beraber dışarıya çıkalım demek içindi." Jennie'nin masum açıklaması ile ona bakarken dışarıya çıkıp çıkmamak arasında kararsızdım.

"Hadi Posie gidip hazırlan seni bekliyoruz." Taehyung'un söylediği şey ile kafamı olumlu anlamda sallayarak odama ilerledim.

Umarım güzel bir gün olurdu.

...

"Resimlerime bir daha karışırsanız sizi parçalarım!" Taehyung ve Jennie korkmuş bir şekilde uzaklaşırken onların bu haline tebessüm ettim. Elimde ki telefonla onların fotoğraflarını çekerken Jimin'i özlediğimi farkettim.

Mesaj kutuma girerek ona mesaj attım.

Limerence🤍✨🦋

Siz: Şuanda Taehyung ve Jennie ile dışarıdayım.
Sende olsan çok güzel olurdu.

Limerence🤍✨🦋: Neredesiniz?

Siz: Şuanda atölyedeyiz ama birazdan ****** Avm'ye geçeceğiz.


Limerence🤍✨🦋: Gelmeye çalışacağım bebeğim 🖤

Siz: Bekliyorum, sevgilim 🤍


Telefonun ekranını kapattıktan sonra Taehyung ve Jennie'nin bana baktığını gördüm. Yanlarına ilerleyip ikisininde omuzlarına ellerimi atıp "Siz aşk kuşlarını tek bırakmak isterdim ama Jimin yok."

"N...ne?!" Taehyung'un sorduğu soruya karşı göz kırparak yürümeye başladım arabaya doğru.

Koşarak arka koltuğa oturdum ve uzanmış gibi yaptım. Jennie, kapıyı açtığı zaman ayaklarıma bakarak gözlerini pörtletti.
"Ne yapıyorsun, Chaeyoung?!!" kızgınlıkla sorduğu şeye gülerek cevap verdim. Oflayarak on koltuğun kapısını açtığı zaman bende uzandığım yerden kalkarak oturmaya başladım.

Jennie, ile göz göze geldiğimiz zaman göz kırparak önüme döndüm. Utançtan yüzü kıpkırmızı olmuştu.

Telefonumu elime alarak Instagram'a girdim. Bu iki salağın arasını yapmak bana kalmıştı. Dediğim gibi ikiside salaktı.

Post atmak için galeriden bugün çektiğim fotoğraflara bakmaya başladım.

Güzel olduğuna emin olduğumu seçip ilerle butonuna bastım.

Güzel olduğuna emin olduğumu seçip ilerle butonuna bastım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Park.chasé: Birileri şu ikisini tablolarımın önünden alabilir mi? @kimjennie💙@k.thv

𝐋𝐢𝐦𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞 |𝐉𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin