"Bangun, mandi lagi."
Suara yang menyapa pada telingaku segera menyedarkan aku daripada tidur lenaku. Aku melihat jejaka itu sedang membuka ikatan pada kakiku.
"Remember..follow my rule." Ujarnya.
Dia membukakan pakaianku sehinggalah ke pakaian dalam. Kini aku tanpa sebenang kain. Aku hanya menatapnya dengan pandangan kosong.
"Sa..saya boleh mandi sendiri kan?" Ujarku perlahan. Dia lantas memandang ke arahku dan membuatkan aku sedikit tersentak.
"Are you sure that you not gonna do something stupid again?" Katanya yang mengungkit kisahku dimana aku cuba membunuh diri di dalam tab mandi.
"Sa..saya jan..ji." Ujarku perlahan.
"Then how can I trust you?" Soalnya kembali.
"Awak boleh tengok saya melalui cctv." Tuturku. Lama dia memproses kata-kataku. Dia seperti sukar untuk meletakkan kepercayaan kepadaku kerana aku sering membuat tindakan bodoh sejak semenjak ini.
"Ok...let me see. Go to your bathroom right now." Dia yang mengarahkan aku segera aku melangkah ke arah bilik mandi.
Aku yang ingin menutup bilik mandi segera dia menahan pintu itu untuk menghalang aku daripada menutupnya.
"Dont you dare to close this door." Ujarnya dengan nada yang tegas. Aku sekadar mengangguk kepala dan mengikut arahannya sahaja. Dia berpeluk tubuh sambil menatap seinci pada tubuhku. Aku agak terkebil-kebil kerana dipandang sebegitu olehnya. Mood aku untuk mandi hilang begitu sahaja kerana terpaksa menjadi tatapan miangnya.
Aku membuka pancuran air dan membasahkan tubuhku. Sungguh nyaman nikmatnya apabila tubuhku dibasahi oleh air yang suam-suam. Aku turut membasahkan kepalaku dengan berkali. Aku menoleh ke belakang dan Roy memandang aku tanpa berkedip membuatkan aku teragak-agak untuk meneruskan mandi. Dia menjilat bibirnya sambil menatap aku dengan pandangan tidak berperasaan.
Selepas itu, aku mengambil sabun cecair dan menggosok di setiap inci tubuhku menggunakan berus.
"You should wash your private part too." Ujarnya. Aku tanpa membuang masa terus membersihkan bahagian kelamin aku seperti yang diarahkan olehnya. Dia seolah-olah menikmati pemandangan di hadapannya.
"Oh sweetheart you make me stimulate." Ujarnya perlahan. Aku sekadar menahan malu apabila mendengarnya. Setelah aku habis membersihkan diri, aku segera mencari pakaianku di almari untuk menyalin baju. Tiba-tiba aku terdengar bunyi seolah-olah ada sesuatu yang roboh. Aku segera memandang ke arah punca suara itu. Aku terkejut apabila melihat pintu bilik mandiku dirobohkan begitu sahaja oleh Roy.
"You dont need this door anymore. Mulai harini kau akan mandi tanpa mempunyai pintu. Dari situ aku senang nak dapatkan engkau kalau kau cuba buat benda yang aku tak suka. Remember cctv is always surrounding you and I will keep an eye into you." Ujarnya lalu mengangkat pintu itu dan membawanya keluar dari bilikku.
Jadi maknanya aku kena mandi ataupun buang air tanpa pintu lah ni maknanya? Roy, awak nak buat apa sebenarnya?
Aku melihat Roy yang sedang ralit bermain tablet di kerusi malas milikku. Aku segera mendekati ke arahnya dan cuba mengheret gerigi besi itu bersamaku.
"Abang, Luna nak makan keropok boleh tak?" Ujarku seolah-olah meminta belas kasihan daripadanya. Dari tadi aku mengidam sebuah keropok last-last tak kesampaian. Dia hanya buat tak endah dan meneruskan aktivitinya pada tablet tersebut. Aku tidak boleh mengalah dan aku harus pandai memujuk suamiku. Aku duduk di atas ribanya sambil duduk menghadapnya. Aku segera memeluk leher sasanya itu.
Roy agak terjejut dengan tindakan berani mati isterinya kerana ini adalah kali pertama isterinya berkelakuan begini. Selama ini isterinya sering takut berhadapan dengannya malah bercakap pun seperti mahu tidak mahu menjawabnya. Tanpa dia sedari, dia segera meletakkan tabletnya di bahagian lain dan membalas pelukkan pada pinggang milik isterinya.
"Abang, maafkan Luna sebab dah langgar peraturan abang. Luna janji yang Luna takkan buat macamtu lagi." Ujarnya lalu menyelitkan wajahnya pada leher suaminya. Roy berasa lega apabila isterinya bertindak sedemikian kepadanya. Dia menghirup bau wangi milik isterinya sedalamnya.
"Abang maafkan. Luna janji dengan abang lain kali jangan buat abang naik darah ok?" Ujar Roy sambil mengurut perlahan belakang isterinya. Mana mungkin dia membenci isterinya kerana dia sangat mencintai dan menyayangi isterinya. Luna agak terkejut kerana mendengar suara lembut suaminya kerana Roy sering berkelakuan tegas terhadapnya.
Luna segera menatap wajah Roy dan menundukkan wajahnya akibat menahan rasa malu. Dia mungkin sudah mula jatuh cinta pada suaminya walaupun selama ini suaminya sering menengking setiap hari.
"I love you so much Luna. Im overprotective over you because I dont like you act like another slut girl. You should not be one of them. I will educate you as much as I can." Ujar suaminya perlahan. Luna hanya sekadar menganggukkan kepalanya dan menuruti nasihatnya.
Roy mendekati wajahnya ke arah isterinya dan mencium bibir munggil milik isterinya perlahan. Luna agak terkejut pada mulanya sehinggalah dia turut membalas ciuman milik suaminya itu. Lama kelamaan ciuman itu bertukar rakus akibat masing-masing melayan kegairahan. Selepas beberapa minit, suaminya melepaskan ciuman itu dan mengukirkan senyuman kepada isterinya. Dia sangat menikmati saat ini bersama isteri tercintanya.
"You hungry right? Let me cook for you." Roy segera membuka kunci pada gari yang diikat pada kaki isterinya. Selepas itu dia mendukung isterinya seperti budak kecil dan membawanya keluar daripada bilik itu.
"But you say no more living room for me?" Soalku perlahan.
"Yes of course but when you give this such perfect kiss to me I will consider it." Katanya lalu kami sama-sama menuju ke arah dapur.
YOU ARE READING
HE'S MY HUSBAND🚫 (COMPLETE)
Romance(AMARAN: SESIAPA YANG TOXIC TU. SILA JANGAN BACA SEKIRANYA ANDA TIDAK SUKA DENGAN JALAN CERITA NI❗ JUST FOR ADVICE) Sepasang suami isteri yang sering berada dalam kecelaruan di alam perkahwinan. Suaminya iaitu ROY MENDEZ mempunyai sikap panas baran...