Joe
Jak on może?! Zabiję! Zabiję!!!!!
Nagle zobaczyłem jak wychodzi z sali mojej ukochanej, popatrzył się na mnie i szybko wyszedł z oddziału gdzie leżała Demi. Prędko pchnąłem wózek i krzyczałem za nim.
-Sterling!!!!!!!!!Sterling!!!!!!!!Jak mogłeś?!-wołałem za nim, ale Blondas się nie odwracał. Pchałem szybko wózek, ale niestety Sterl zaczął biec i wypadł ze szpitala.Byłem zdenerwowany.
Siedziałem na wózku koło drzwi wejściowych szpitala, patrzyłem czy jeszcze przez przypadek nie wróci, ale nie przyszedł. Więc ruszyłem do sali Demi. Dotarcie do niej zajęło mi trochę czasu. Okazało się, że przez ten czas stan mojej dziewczyny odrobinę się pogorszył co nie było dla mnie miłą wiadomością. Lekarz pozwolił mi wejść na chwile do niej.
Demi
Nie wiedziałam kto mnie pocałował, ale to już nie jest ważne, bo przymnie jest Joe. Kocham go nad życie!! Chodź teraz jestem w śpiączce chciałabym go pocałować. Nagle czuję jakbym unosiła się swobodnie nad moim ciałem leżącym na szpitalnym łóżku. Po prostu ulatuję jak piórko na wietrze,powoli krążąc nad wąskim łóżkiem,aparaturą i personelem medycznym…
Joe
-Doktorze!!!!-zacząłem wołać z całych sił.-Doktorze!!!!
Lekarz wpadł szybko do sali z dwoma przyjaznymi mu lekarzami.Wygonili mnie z sali, a ja prędko ruszyłem,aby wyjść. Patrzyłem przez okno na Demi, którą próbowali ratować, byłem cały we łzach. Miałem dosyć samego siebie!
Demi
Poczułam, że coś jednak przyciąga mnie do mojego ciała leżącego w tej małej salce.Ciągnęło mnie tam, aż w końcu wpadłam znowu do swojego ciała. Otworzyłam oczy i ujrzałam trzech lekarzy stojących nade mną z uśmiechem na ustach. Spojrzałam na okno i zobaczyłam w nim Joe’go strasznie się ucieszyłam. Długo go nie widziałam, chciałam podbiec do niego, ale nie mogłam przez te głupie kable.
-Pani Lovato?-spytał Doktor Boghaden-Wszystko w porządku?
Kiwnęłam głową na tak.
-Ma Pani już ciało zdrowe, ale nad psychiką teraz musimy popracować. Będzie Pani miała wizyty z Panią Psycholog.Dobrze?-spytał ponownie Doktor.
Znów kiwnęłam głową na tak.
CZYTASZ
Zawsze przy Tobie *POPRAWIANA*
Roman pour AdolescentsPrzed Demi trudny rozdział w życiu, przeprowadzka do nowego miasta, nowi znajomi, nowa szkoła oraz nowe historie miłosne. Ale czy to przeniesienie podaruje jej dobre wrażenia? A może jednak los się odwróci i to będzie najgorszy wybór w jej życiu? Do...