Rozdział 40

345 8 1
                                    

Demi Lovato

Od razu po tym, gdy Joe wyzdrowiał poukładali sobie wspólne życie. Wyjechali razem na wakacje i poprosili Selenę, by pilnowała Alex, podczas ich nieobecności. Demi nadal pracuje w wytwórni Rock Records razem z Joe. Demi ma planowaną trasę koncertową i wciąż marudzi, że będzie musiała rozstać się na jakiś czas z Joe’m.  Razem ze swym ukochanym planują ślub w Sierpniu.

Joe Jonas

Wyzdrowiał i ułożył sobie życie u boku Demi. Jak wcześniej mówiłam wyjechali na wakacje. Joe też pracuję w wytwórni Rock Records razem z Nickiem Jonasem i Kevinem Jonasem. Planuje ślub oraz może kiedyś potomka-czyli dziecka wraz z Demi.

Selena Gomez

Odkąd spojrzała Jorga jest zadowolona, każdą wolną chwilę spędza z nim. Jest bardzo szczęśliwa. Oczywiście w końcu zostali parą. Dowiedziała się, że Jorge jest piosenkarzem i aktorem, a Selena zaczęła karierę piosenkarki i także jak Jorge aktorki. Jej chłopak bardzo ją w tym wszystkim wspiera.

Nick Jonas

Gdy dowiedział się, że Selena ma kogoś poczuł ukłucie w sercu i zaczął o niej dużo myśleć. Miley z nim zerwała, bo zauważyła, że w ogóle nie pasują do siebie. Nick był tym załamanym, przez kilka tygodni nie mógł się pozbierać po tym, że przez własną głupotę stracił jedną najważniejszą osobę w swoim życiu-Seleną, a teraz jeszcze Miley. Próbował odzyskać Sel, ale w jej obronie stawał Jorge. Nick został samotnikiem, ale nie na długo, spotkał super dziewczynę Avril Lavinge.

Kevin Jonas

Urodziła mu się córeczka. Razem z Dallas bardzo ją pokochali. Planują drugie dziecko. Kevin nadal tworzy zespół Jonas Brothers.

Sterling Knight

Odkąd poznał Daniell bardzo się zmienił. Spoważniał, jego miłość do niej była duża, więc niedługo po tym jak wyszedł z więzienia szybko się oświadczył. Daniell zgodziła się na wspólne życie u boku Sterlinga. Wyleczył się ze wszystkich chorób psychicznych dzięki Daniell. Teraz będzie dalej planował ich wspólne życie.

^*^ misiaooooo

Dziękuję wszystkim za uwagę, którą poświęcili temu blogowi. Historia całkowicie dobiegła końca. Ale nie płaczcie, bo bohaterowie tej opowieści będą pojawiali się w następnym opowiadaniu. A teraz dziękuję wszystkim i zapraszam na kolejną opowieść związaną z Alex Lovato! <3

Zawsze przy Tobie *POPRAWIANA*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz