6

1.5K 24 0
                                    


-Ja pierdole...- Myślę ze to opisuje wszystko co się wydarzyło przez te 2 godziny

Nie chce schodzić na dół. Jest tam strasznie tłoczno, a odgłosy sugerują ze na koniec imprezy się nie zapowiada. Z reszta i tak Michał wynajął ten dom na 4 dni wiec jutro pewnie zostaną sami bliscy, a ci ludzie co poprzychodzili chuj wie skąd. Miejmy nadzieje że pójdą.

Dobra nie ma co pierdolić trzeba tam zejść bo może ten debil powie za dużo. Szczerze nie mam bladego pojęcia jak reszta by na to zareagowała pewnie na początku byliby mocno zdziwieni, a potem spłynęłoby po nich jak po kaczce. Jednak sama świadomość ze każdy o tym wie jest przerażająca. Bo każdy nieświadomie będzie wywierał presję żeby poszło to gdzieś dalej, będą pytania a co tam u was? Piszecie ze soba? Dosłownie czułabym się jak na obiedzie u tej ciotki. A to było tylko „one night stand" i jakoś nie mam ochoty nikomu tego tłumaczyć.

-Ja pierdole jak ja śmierdzę - Nie wiem czy tylko ja czuje ten charakterystyczny zapach po seksie, ale musze się umyć bo wole nie ryzykować ze ktoś zada mi jakieś niewygodne pytanie.

Po szybkim prysznicu sięgnęłam po telefon bo przecież przychodziło mi tyle połączeń od Niki, jakbym zmiotło mnie co najmniej z planszy.

01:30
gdzie ty kurwa jesteś?
02:02
Jesteś z Wiktorem?????????
02:07
Żyjesz? Wydzwaniam do ciebie chuj wie ile
02:20
Odbierz ten jebany telefon bo ci wpierdole
02:47
Spisz???
02::47
Zajebiście w chuj jesteś u nas w pokoju?

02:56
Tak

02:57
Idę masz przesrane kobieto

02:57
Nie trzeba już schodzę
👍🏻😇😂🥳🤪🥸🤯🥰😘🤩

W sumie to nic dalej ciekawego się nie wydarzyło. Wszyscy pili, rozmawiali, śmiali się. Jednak to co mnie dziwiło to, to  jak cały czas spoglądał na mnie Jakowski lub szukał mnie wzrokiem. Starałam się ignorować to i dobrze bawić, ale trochę to krępujące gdy ktoś się nawet z tym nie kryje. Nikola to omal nie wybuchła z podekscytowania, jak widziała ze na mnie spoglądał bo rzecz jasna musiałam jej powiedzieć o wszystkim. Cieżko okłamuje mi się ludzi którzy są dla mnie bliscy, wiec liczme na to ze nikt nie zapyta gdzie wtedy byłam, a zwłaszcza Michał.







Takie krótkie przed snem. Dobranoc

Czy to źle że cie pragnę? |Kinny Zimmer|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz