POV WIKTOR:
Podnoszę lekko dziewczynę kładąc ją na kanapie, przy tym nieodrywając się od jej wilgotnych ust. Sunę ręka po jej drobnym ciele, zatrzymując się na piersiach. Moja dłoń drażni jej sutek, co sprawia jej ogromna przyjemność. Dziewczyna odkleja się od moich ust, przebiegle uśmiechając się do mnie, na co skręcam jej sutek. Dziewczyna wzięła głęboki wdech wyginając swe ciało w łuk, by zatrzymać go na chwile i wypuścić rozluźniając przy tym swoje ciało. Schodzę niżej całując jej szyje i nie przestając bawić się jej piersią. Czuje jak ugina się pode mna, a jej ciało zaczyna drżeć. Co sprawia że twardnieje moja męskość. Odrywam się od niej i ściągam koszulkę, dziewczyna naśladuje moje ruchy, będąc przy tym tak seksowna i zmysłowa jak nikt inny.
- Jesteś taka seksowna - wyszeptałem jej z żądza w głosie, znów przykładając się do jej ust.
Jej dłoń z mojego brzucha wędrowała ku zamka od spodni. Odpinając mi go, patrzyła mi prosto w oczy, dostrzegając to, jak z każdym jej ruchem pragnę jej coraz bardziej. Wsunęła dłoń przez majtki chwytając mojego członka i łagodnie go masując. Nie oderwała ode mnie wzroku nawet na chwile, wpatrywała się we mnie swoimi szklistymi oczami. Dziewczyna wysunęła się spode mnie, siadając na mnie okrakiem. Wpiła się w moje usta schodząc coraz niżej. Już powoli nie wytrzymywałem. Gdy dziewczyna zajmowała się muskaniem mojej szyi, wsunąłem dłoń pod jej spodenki ściągając majtki na bok, tak by odsłonić jej kobiecość. Była taka mokra, co jeszcze bardziej pobudzało mojego kolegę.
Zacząłem bawić się jej łechtaczka, a ona zaczęła jęczeć mi do ucha. Jarały mnie jej jęki, przez co mój kutas bardziej napierał na spodnie.
- Zająć się tym - wyszepnęła do ucha dziewczyna
Fakt że sama to zaproponowała, podniecał mnie z każda chwila coraz bardziej. Osunąłem spodnie, a jej oczom ukazał się stojący chuj. Bez wachania wzięła go do buzi, sprawiając mi tym ogromna satysfakcję. Dziewczyna była skromna, słodka i taka niewinna, a w łóżku zachowywała się jak profesjonalistka. Potrafiła jednym spojrzeniem, jednym ruchem, sprawić że już mi stoi. Dławiła się moim chujem, a ja jedna ręka bawiłem się przy jej wejściu. Doszedłem w jej ustach.
- Połknij - nakazałem dziewczynie, a ona patrząc swoim przeszywającym spojrzeniem prosto w moje oczy, zrobiła co nakazałem.
Dziewczyna wstała, ściągała zmysłowo resztę garderoby jakbym był na prywatnym striptizie. W końcu nie wytrzymałem i przyciągłem jej nagie ciało do siebie
.
CZYTASZ
Czy to źle że cie pragnę? |Kinny Zimmer|
Fiksi Penggemar„Mimo że doszła ja wciąż przyśpieszałem, nie miałem zamiaru ani na chwile przestawać. Dziewczyna znów mnie podnieciła, wiec jak miałem dać jej spokoju..." ✨Miłego czytania. Rozdziały są krótkie, wiec zapraszam✨ Pozdrawiam😉❤️ #13 🥳18.02.2022- ki...