Bölüm 8

1.1K 168 46
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... OTUZ BEŞ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEK VE HİKAYE SİLİNECEKTİR... BOL KEYİFLER...


Şu ikisini en son gördüğünden bu yana gerçekten çok şey değişmiş görünüyordu. Caleb, ona her baktığında hala hazımsızlık çekermiş gibi bir hali vardı. Ancak asla saygıda kusur etmezdi. Çöl Gülü'ne karşı hissettiği korkuyu Azrail'e duyduğu sadakatle kapatıyordu.

Evlendikten sonra sanki bir yakışıklılık gelmiş gibi görünen Ian ise daha sık gülümsüyor gibiydi. O yaralarla ilgili Çöl Gülü hiç suçluluk duymamıştı. Ian'da onu suçlamamıştı bunun için. Her zaman romantik bir tarafı vardı zaten.

Taehan Coldoba ile ilk defa tanışıyordu. Meşhur Demir Yumruk Sleven Coldoba'nın yeğeni olduğunu duymuştu. Dayısının izinden giderek skandallarla dolu bir evlilik yapmıştı. Buz mavisi gözlerinde soğuk bir bakış vardı, oldukça sakin görünüyordu.

Skyla Coldoba tam da duyduğu gibiydi. Yerinde duramayan kıpır kıpır bir kadındı. Bu grupla ilgili dedikodular kendisinin de kulağına çalınmıştı. Skyla, Harley Quinn'e taş çıkaracak kadar deli bir kadındı ve herhangi bir savaşta her türlü ön safhada dururdu.

Lenka Savage ise daha ürkek bir kadına benziyordu. Biraz gergin gibiydi. Güzelliği gerçekten de dillere destandı. Böyle bir kadının Ian gibi çirkin bir adamla evlenmiş olması bir yana gerçekten ona aşkla bakıyordu. Nişancılığının çok iyi olduğunu duymuştu. Bunca zaman boyunca eline hiç silah almamış bir kadının keskin nişancılık konusunda bu kadar ilerlemiş olması çok ilginçti. Çok nazik ve sevecen bir kadına benziyordu oysa. Onu deneyebilirdi. Eğer yeterli görürse halefi seçebilirdi bile.

Aileye en son katılan kadın ise Eleanor Sullivan bir heykel gibi orada duruyordu. Hiç kıpırdamadan ve yüzünde herhangi bir ifade olmadan oturuyordu. Hafif nefes alışverişleri olmasa gerçek bir heykel sanabilirdi bile onu.

Çöl Gülü, bu evden ayrılırken sadece Caleb ve Ian vardı. Bu toplantılar sadece o ikisiyle yapılıyordu. Oysa şimdi oldukça kalabalıklaşmışlardı. Azrail, kadınların uzak durmasının onlara bir hakaret olduğunu düşünürdü. Çöl Gülü ile tanışıp onunla birlikte yöneten bir adam için kadınların ne kadar korkutucu olabileceğini çok iyi biliyordu.

Onların güçlerinin ailesini daha da büyüteceğine inanıyordu. Bu para konusunda değildi. Çünkü karşısında duran üç kadında bir zamanlar oldukları insanlardan oldukça uzaklardı. Skyla'nın ailesinin mirasına tamamen hükümet tarafından el konulmuş, sosyeteden men edilmişti. Elenaor, bir zamanlar dünyanın en köklü ve en tehlikeli mafya ailesinin geliniydi. Kocasının ölümüyle mirası tamamen yok etmiş ve aileyi dağıtmıştı. Aralarında bir tek Lenka, annesinin mirasını kısmen sahiplenmişti.

Tanya'nın organ mafyası olarak yürüttüğü işi yok etmişlerdi tamamen. Ancak moda evi hala varlığını sürdürüyordu. Alcott Moda, kapatılmış ve küllerinden Lilium Modaevi olarak yeniden doğmuştu. Başlarda bu konu çok tartışma konusu olmuştu. Çünkü Lenka, ölen annesini tamamen dünyadan silmeye çalışır gibiydi. Oysa şimdi eskisinden daha da güçlü bir şekilde yükselmişti.

Bu daire şeklinde oturtulmuş son derece rahat koltukların başında ise Azrail'in tahtı duruyordu. Çift kişilikti. Zaten bu evdeki her şey sanki iki kişi yaşıyormuş gibi düzenlenmişti. Bu yüzdendir ki genç kadın döndüğünde hiç zorlanmamıştı.

Şimdi ilk defa gerçekten burada olduğu için mutlu olduğunu hissedebiliyordu. Ailesinin bu halini görmek onu oldukça mutlu etmişti. Büyümüşlerdi ve güçlenmişlerdi. Bir yanı kırgındı çünkü gerçek anlamda kendisine hiç ihtiyaçları olmamıştı.

ÇÖL GÜLÜ- MİLYONLUK BEBEK FİNAL KİTABIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin