Bölüm 17

894 123 36
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... OTUZ BEŞ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


İç işleri bakanlarının genel olarak bir noktada olmaları çok zordu. Ancak her birinin ayrı ayrı kendilerince alışkanlıkları vardı. Bu rutini de genel olarak bozmuyorlardı.

En tepedeki adamla uğraşmak istemiyordu hiçbiri ancak ne yazık ki genel olarak bütün emirleri imzalayan ve onaylayan oydu. Demek ki Çöl Gülü'nün ölüm fermanı da bu adamın elinden geçmişti. Onu izleme işini Skyla ve Lenka almıştı.

İş yemeklerini Paprika'da yiyordu. Önemli toplantılarını ise kesinlikle ofisinde yapıyordu. Karısının haricinde bir metresi vardı ve ayda bir kere bu kadınlar değişiyordu sürekli. Temel olarak iyi bir baba gibi görünüyordu. Eğer çalışmıyorsa, ülkenin başka bir yerlerinde değilse ve metresiyle zaman geçirmiyorsa o zaman çocuklarıyla birlikteydi.

Bunun haricinde bakan yardımcısını Caleb izliyordu. Ne yazık ki bakanın kendisi kadar düz bir hayatı yoktu. Bu adam inanılmaz hırslıydı ve sürekli olarak birileriyle bir yerlerdeydi. Eğlence hayatı ise inanılmazdı. Ne zaman olursa olsun saat kaç olursa olsun her daim saçma arkadaş gurubuyla birlikteydi. Genel olarak Solid'i tercih ediyorlardı. Zaten bu ülkede hangi bara giderlerse gitsinler Taehan'ın mülküydü.

Her daim adlarına ayrılmış bir locaları vardı. Pek çok rezillik ise burada yaşanıyordu. Caleb'ın takip edebilmesi için fazlasıyla hızlı bir hayat yaşıyordu ve erkek artık sınırına ulaşmak üzereydi. Onun nereye gideceğini anlamak kolay değildi. Asla planlı hareket etmiyordu.

Bir de bu ikisinin haricinde bir de ordu vardı. Genel kurmay başkanlarını takip etmek daha kolaydı. Çünkü kaleye saldırılarda ve Çöl Gülü'nün yakalanma emri de ordu işi şeylerdi. Polisler bir binayı havaya uçurmazlardı.

Raquel, Adrian, Eleanor ve Ian komutanları izliyordu. Taehan ise isteksiz bile olsa bütün işyerlerinde düzenlemeler yapıyordu. Genel olarak kullanılan restoran masaları, her daim randevulu localar ve otel odalarına dinleme cihazları ve kameralar yerleştiriliyordu.

Bu iş kesinlikle Coldoba ailesinin imajını zedeleyecek bir işti. Bu yüzden Sleven ve Gabriella Coldoba ile uzun bir görüşme yapılması gerekmişti. Neyse ki her ikisi de durumun tehlikesinin farkındaydı ki hayatta kalmanın bundan çok daha önemli olduğuna karar vermişlerdi.

"O şerefsizler oğlumu ve arkadaşlarını öldürmek için fırsat kollarken bir de ailemin himayesindeki yerlerde takılmakta sıkıntı görmüyorlar" dedi öfkeli bir şekilde. Yumruklarını sıkışından bundan ne kadar nefret ettiği belli oluyordu.

Gabriella'nın yüzündeki şaşkın bakış yerini bir anda şeytani bir gülümsemeye bırakmıştı. Bu kadının Skyla'yı nasıl rahat bir şekilde kabul ettiğini anlamak çok kolaydı. Skyla'dan bir farkı yoktu çünkü. Taehan kendisine bire bir yengesi gibi bir kadın bulmuştu. "Eğer durum buysa bence her biri için şantaj yapacak şeyler bulmak en iyisi" dedi. "Yine de hijyene dikkat edin. Kan lekelerini otel odalarından çıkarmak ya da yerlerden kazımak çok zor oluyor"

Hiç şüphesiz ki zannedildiği kadar sevgi dolu bir kadın değildi. Hatta altından çıkabilecek gerçek kişiliği Çöl Gülü'nden bile daha korkutucu olabilirdi. Kimse bunu görmek istemiyordu hiç şüphesiz.

Sonuç olarak Coldoba ailesi ağızlarının sıkı olmasıyla bilinen bir aileydi ancak her biri bu işten kurtulmak adına sır dolu kasalarını açmaya karar vermişlerdi. Özellikle Gabriella Coldoba, bazı büyük isimlerle ilgili çok ilginç bilgilere sahipti.

ÇÖL GÜLÜ- MİLYONLUK BEBEK FİNAL KİTABIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin