İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... OTUZ BEŞ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
"Hala bir haber yok mu?"
Eleanor, endişeli bir şekilde mutfakta duran erkeğe baktı. Kalçasını mutfak tezgahına yaslamış dalgın bir şekilde kahvesini içiyordu. Gözleri büyük pencerelerden dışarı bakıyordu. Keith, salonda ev ödevlerini yapmaya çalışıyordu ama çocuk durumdan memnun değildi. O ödevler bitmeden annesi yanından ayrılmayacaktı ve o da istediği gibi koşturamayacaktı. Hep aynı şey yaşandığı için Keith artık ödevlerini bir an önce yapması gerektiğini biliyordu. Yoksa ceza alırdı.
Ailesindeki güçlü ve kısıtlayıcı figürün kendisi olması gerektiğini biliyordu Caleb. Ancak bunu yapmak istemiyordu. Çocuğu cezalandıran kişi kendisi olmak istemiyordu. Ağzından sert bir şey çıkacağı zaman hep aklına kendi annesi geliyordu ve bunu yapamıyordu.
Bu konuda daha çok çalışması gerektiğinin farkındaydı. Ancak şu sıralar aklında bundan daha önemli şeyler vardı. Mutfak tezgahının ortasında duran maske sanki bunu hatırlatmak için orada duruyordu. Temizlenmiş ve tamir edilmişti. Sahibinin gelip onu almasını bekliyordu.
"Caleb"
Erkek başını sallayarak kendisine gelmeye çalıştı ve kadına baktı. Eleanor, yanına kadar gelmişti ve erkek bunu fark etmemişti bile. Annesinin baskısından kurtulan Keith ise çoktan koltuğun tepesine çıkmıştı.
Erkek karısına döndü tekrar. "Bir şey mi dedin?" diye sordu en sonunda. Kafasında o kadar çok düşünce vardı ki kadını dinleyememişti. "Kafam biraz dalgın"
Bütün bu olaylar başladığından beri Caleb, çok fazla şeyle boğuşuyordu. Bütün yönetim ona geçtiği için şimdi herkesi gerektiği gibi yönlendirmeye çalışıyordu. Sanki hiçbir şey olmamış, Çöl Gülü ve Azrail kayıplarda değilmiş gibi işleri yürütmeye çalışıyordu.
Eleanor, bunların onun için kolay olmadığını biliyordu. Asla itiraf etmezdi ama Çöl Gülü ve Azrail'e karşı olan sadakati kalbinden geliyordu. Çünkü onları gerçekten seviyordu. Genç kadın hafifçe gülümsedi. "İyi olduklarını söylemiştin" dedi.
"İyiler zaten" derken erkeğin sesi biraz sert çıkmıştı. Bu konuda bir şey bildiği için değil onları öldürmenin bu kadar kolay olmasını kabul etmeyeceği içindi.
"Endişelenmekte haklısın" dedi Eleanor nazik bir şekilde. Yüzünde şefkatli bir ifade vardı. Farkında değildi belki ama giderek hissettiklerini daha çok yansıtmaya başlamıştı. En azından Caleb ve Keith'in karşısında. Geri kalan herkese karşı o hala Cam Kadındı. "Ancak kendini yıpratırsan o zaman nasıl olacak? Hastalanabilirsin bile. Kim idareyi devir alacak? Görevini düzgün bir şekilde yerine getirmelisin"
Onun iş konusundaki titizliği çok katiydi. Bu sayede iki yıl boyunca onun yanında çalışabilmişti ve bu sayede karısı olmasına rağmen devam ediyordu. Eleanor, gerçek bir profesyoneldi ve iş hayatı ile özel hayatı birbirine asla karıştırmazdı.
Hafifçe başını salladı. Haklı olduğunu biliyordu. İstemeden ona biraz sert davranmış olabilirdi. Elini uzattı ve kadının yanağını okşadı nazikçe. "Özür dilerim" dedi en sonunda. "Sadece biraz gerginim."
Hakkı vardı bunda. Caleb, evini bırakmayan tek kişiydi. Azrail ve Çöl Gülü'nün ona ihtiyacı olursa diye bekliyordu. Eleanor ve Keith'e gitmelerini söylemişti ama her ikisinin de öyle bir niyeti yok gibiydi. Onların yanında olması Caleb'ı daha da çok geriyordu. Her an bir tehlikeye karşı tetikte olmak gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖL GÜLÜ- MİLYONLUK BEBEK FİNAL KİTABI
FantasíaHERKES TARAFINDAN KORKULAN VE GERÇEK KİMLİĞİ HAKKINDA HİÇBİR ŞEY BİLİNMEYEN GİZEMLİ KRALİÇE GERİ DÖNDÜ. ÜSTELİK PEŞİNDE DEVLET VAR. AZRAİL, İKİ YIL BOYUNCA BU KADININ GERİ DÖNMESİNİ BEKLEDİ. ŞİMDİ ONU KORUMAK ADINA BÜYÜTTÜĞÜ BÜTÜN KRALLIĞINI ÖNE SÜR...