Bölüm 11

1K 143 36
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... OTUZ BEŞ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


Koskoca kaleden geriye yalnızca taş yığınları kalmıştı. Arama kurtarma çalışmaları devam ediyordu. Şu ana kadar yüzlerce insan çıkarılmıştı içeriden. Ancak hala Çöl Gülü ve Azrail'den haber yoktu. Herkes oradaydı. Polisler, muhabirler, meraklı insanlar...

İlk tespit gaz kaçağıydı ancak kimse buna inanmıyor gibi görünüyordu. Evin gerçek sahipleri hakkında kimsenin bilgisi yoktu. Arada sırada kırık dökük eşyalar da çıkıyordu. Tamamen polis korumasına alınmıştı ve çalışanlar dışında kimsenin girilmesine izin verilmiyordu.

Caleb, Ian ve Taehan, her seferinde dışarı çıkarılan insanları gözlüyorlardı. Çok az hayatta kalan vardı. Muhtemelen iyileştiklerinde polise konuşacaklar ve Çöl Gülü ile Azrail'in adını söyleyeceklerdi. Doğrusu en işlerine gelmeyen şeydi ama böyle bir felaketten kurtulmuş bir hizmetçiyi ya da korumayı öldürmek onlara göre bir şey değildi.

Diğerlerinden uzakta duruyorlardı. Dün gece haber geldiği andan beridir burada bekliyorlardı. Herhangi bir haber ya da ipucu için. Eşleri onların yerine iş yerlerindeydi. Azrail'in oraya gelme ya da arama ihtimaline karşı bekliyorlardı.

"Hala hiçbir şey yok" diye mırıldandı Taehan. Oldukça sabırsızlanmaya başlamış gibi görünüyordu. "Saatler oldu"

Ölmeleri gibi bir ihtimal kimsenin aklına gelmiyordu. Böyle bir şey mümkün olamazdı çünkü. Söz konusu onlar olduğunda ölüm kelimesi olasılıklar arasında yoktu. Bu şeyden kurtulmuş olmalıydılar. Ölüm, Azrail'in arkadaşı olmalıydı. Başka türlü bu kadar büyüyemezlerdi. Çok zorlu yollardan geçmişlerdi. Hiçbiri böyle bir olasılığı kabul edemiyordu.

Ian, bir sigara yaktı ve dumanını üfledi. Lenka onu bırakmaya zorluyordu ama Ian bunda çok zorlanıyordu. Şu anda da bunu umursayacak durumda değildi. "Oradan onlara ait hiçbir şey çıkmayacak" dedi en sonunda. "Burada beklememiz aptalca"

Öyle olabilirdi ama yine de kimse ayrılmak için bir harekette bulunmamıştı. Burada olan biten şeyin büyüklüğünden kimse haberdar değildi ancak onlar biliyordu.

"Evlerimizi boşaltmalıyız" dedi Caleb en sonunda. "Bir süre kimse iş yerlerine uğramamalı"

Elbette, Azrail'in ve Çöl Gülü'nün olmadığı yerde patron oydu. Azrail'in sağ kolu olarak yönetimi devralması gerekiyordu. Taehan bunu daha önce hiç fark etmemişti. "Ya geri dönerlerse?"

Geri döneceklerdi tabi ki. Bu kadar işi Caleb'ın başına yığıp ölmelerine imkân yoktu. Elinde olmadan hafifçe gülümsedi. "Onlar bizi bulurlar" dedi en sonunda. Her zaman bulmak istediklerini bulurlardı. "Ellerinizdeki cep telefonlarından kurtulun" dedi. "Evde, otelde ya da iş yerinde fark etmez, kapalı alanlarda sakın iş konuşmayın ve adlarını anmayın"

Çok zorlu bir süreçten bahsediyorlardı burada. İşlerini çok uzun zamandır yasal zemin üzerinde yapıyorlardı. Bütün geri kalanlar ise bu yasal zemine kurulmuş işlerin arka planında dönüyordu. Ian ve Taehan birer tetikçiydi gerçekte. Caleb ise arkalarını temizlemek için vardı. Hiçbir iz bırakmayacak ve herhangi bir ipucunun onlara ulaşmasına engel olmak içindi. Hatta yeri geldiğinde sahte ipuçları bırakıp polisleri düşmanlarına yöneltirdi. Asıl işi buydu.

Bunca zaman boyunca bu tarz işler hep bir aradayken konuşulmuştu. Ancak şimdi neredeyse hiç iletişim kurmamaları gerekiyordu. Birbirlerine buluşma saatlerini ya da yerlerini bile haber vermek için başka yöntemler bulmalıydılar. Hatta daha kötüsü bir süre bir araya gelmemeliydiler.

ÇÖL GÜLÜ- MİLYONLUK BEBEK FİNAL KİTABIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin