İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... OTUZ BEŞ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
"Bu adam" dedi Çöl Gülü en sonunda. Nihayet iki haftanın sonunda hepsi bir araya gelmişlerdi. Masanın çevresinde toplanmışlardı ve önlerindeki belge ve resimlerle dolu kargaşaya bakıyorlardı. En kötü durumda olan kesinlikle Caleb'dı. İlaç bağımlısı eğlence düşkünü bir bakanı takip etmek kolay bir iş değildi.
Saçları dağılmıştı. Üzerinde Solid'de kullanılan garson kıyafeti vardı. Yeleğinin önünü açmıştı. Papyonu çözülmüş ve boynundan sarkıyordu. Gömleği pantolonundan çıkmış aşağı sarkıyordu. Tuhaf olansa onu bu halde görmüş olan Eleanor'un gözlerinden kalpler çıkararak sanki ilk kez görüyormuş gibi erkeğe bakmasıydı.
Herhalde kocasının bu kadar dağılmış olan halini ilk defa görüyordu. Caleb gibi bir adamın böylesine salaş durumda olması çok nadirdi. Gözlerinin altındaki morluklar uzun zamandır uyumadığının işaretiydi.
Ian, Çöl Gülü'nün gösterdiği adama baktı ve başını iki yana salladı. "Skyla'nın izlediği daha mantıklı görünüyor" diye mırıldandı. Uzun zamandır şehir dışındaydı ve ciddi silahlar topluyordu. Hiç şüphesiz ki ülkeye gizlice silah sokmak kolay bir iş değildi.
Yaklaşık yarım saattir bu tartışmalar devam ediyordu. Hangisinin en iyi av olduğunu tartışıp duruyorlardı. Melissa ve Gray çok önceden pes etmişlerdi. Bir kenarda oturmuşlar fısır fısır sohbet ediyorlardı. Ian onlardan bıkmıştı çünkü aşk heyecanları bir türlü sönmüyordu. Ancak her ikisini de sevdiği için sadece huysuzluk ediyordu.
Taehan sırtını duvara yaslamıştı. Kollarını göğsünde birleştirmiş dinliyordu. Şu ana kadar hiç konuşmamıştı. Konuyla ilgili bir fikir sunmamıştı. O, bundan sonra sadece emredileni yapmaya hazırdı. Konuya karışmak istemediği belliydi.
Skyla, öne doğru eğildi. "O yaşlı bunak öldürmeye değmez" dedi en sonunda. "O adam rezil biri. Geceleri evinde kadın kıyafetleri giyip dolaşıyor" derken midesi bulanmış gibiydi. "Altmış yaşında bir adamın bunu yaptığını görmek cinsel hayatımı bitirdi"
Bu şüpheli bir beyandı. Muhtemelen iki gün sonra kendisini Taehan'ın kollarına atarken hatırlamayacaktı bile. Buna karşılık hepsine bir sessizlik çöktü. Bu süreç içinde herkes birbirinden beter şeylere şahit olmuşlardı. Rüşvetler, sapkınlıklar ve acımasızlıklar...
Ellerindeki şeylerle şantaj yapsalar zaten kimse onlara dokunmaya cüret edemezdi ancak bu ne yazık ki yeterli olmayacaktı. Çünkü devlet şantaja karşı nazik olmazdı. Bu ülkeyi yönetenlerin gerçek yüzleri gerçekten mide bulandırıcıydı.
Lenka, bıkkın bir nefes verdi. "Bir daha oy verebileceğimi sanmıyorum" diye mırıldandı.
Devlet işlerinin bu kadar içine girmek kimse için iyi olmazdı zaten. Bir de onlara mafya diyorlardı. Adrian, bacak bacak üstüne atmış, kollarını göğsünde birleştirmiş oturuyordu. Henüz o da tartışmaya katılmamıştı. Dinlemeyi tercih ediyor gibi görünüyordu.
Caleb o kadar yorulmuştu ki oturduğu yerde uyumayı seçiyor gibi görünüyordu. Elenor ise onun yanında durmuş aşık gözlerle kocasına bakmayı tercih ediyor gibi görünüyordu.
Zaten bu tartışmayı bugün yapmaları çok saçmaydı. Herkes çok yorgundu ve kimsenin düzgün düşünebilecek hali yoktu. Herkes uzun süredir durmaksızın çalışıyordu. Raquel ve Adrian bu süreçte sürekli gizlenerek bir şeyler arıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖL GÜLÜ- MİLYONLUK BEBEK FİNAL KİTABI
FantasyHERKES TARAFINDAN KORKULAN VE GERÇEK KİMLİĞİ HAKKINDA HİÇBİR ŞEY BİLİNMEYEN GİZEMLİ KRALİÇE GERİ DÖNDÜ. ÜSTELİK PEŞİNDE DEVLET VAR. AZRAİL, İKİ YIL BOYUNCA BU KADININ GERİ DÖNMESİNİ BEKLEDİ. ŞİMDİ ONU KORUMAK ADINA BÜYÜTTÜĞÜ BÜTÜN KRALLIĞINI ÖNE SÜR...