1.

502 26 8
                                    


𝑱𝑼𝑵𝑮𝑲𝑶𝑶𝑲 𝑷𝑶𝑽.

,,Pane,Jeone? Prosím vás,abyste na sebe dával pozor. Dnes je obzvláště zamračeno a mlha je dost velká." promluvila na mě naposledy služebná Jennifer a já si tak povzdechl.

,,Budu dávat pozor. Nedělejte si starosti. Dnes jděte domů dříve. Slyšel jsem,že vaše dcera je nemocná." ještě jsem jí prozradil pár informací, které jsem jí chtěl sdělit spíše telefonicky.

,,Ale...kdo tu potom bude? To nemohu. Musím tu zůstat." zakroutila hlavou vzdorovaně. ,,Jennifer, jděte domu a postarejte se o ni. Jsem dospělý a dokážu se o sebe postarat." popadl jsem tašku u dveří a s tím vyšel ven z domu.

Nasedl jsem do svého sportovního auta se značkou Audi a vyjel po bezpečném připoutání do práce.

Před mou společností na mě už čekal Jimin a ostatní, kteří tu čekají každý den na můj příjezd.

,,Dobrý den,pane Jeone." uklonila se mi sborově ochranka a já tak pokýval hlavou. Všímal jsem si tedy svého a pokračoval směrem do veliké budovy, před kterou jsem sem dostal.

,,Jeh, dobré ráno, pane Jeone." ušklíbl se na mě můj sekretář Jimin a šel vedle mě, jako ocásek. ,,No dobré." zabrblal jsem s pohledem před sebe.

,,Proč vypadáš tak mrzutě?" zamračil se na mě a já si tak odfrkl pod vousy pár slov. ,,Nevypadám mrzutě, já mrzutej jsem." odvětil jsem narovinu a prohrábl si své blonďaté vlasy.

,,To je super...Takže by se ti šiklo kafe," usoudil hned a poslal mi další sekretářku pro kafe. Společně jsme tak dorazili nahoru, do sedmého patra, kde jsem se ve své kanceláři usadil do židle a těžce vydechl.

Včera jsem přišel z té noční procházky opravdu pozdě. Mám toho hodně na práci a ještě k tomu musím řešit moje vztahy s okolím. Nejraději bych se teď někde zavřel a nevylezl několik dní, jenže to byl se upsal k záhubě, protože by moje agentura skrachovala a já skončil na ulici.

,,Tady máš to kafe a dneska budeme mít meeting v jedenáct. Ještě ti přinesu lžičku a cukr, jelikož bys čaj bez lžičky cukru nevypil." odvětil příchozí Jimin, který hned poté,co domluvil, odešel.

Povzdechl jsem si a prohmátl si spánky. Třeští mi hlava a to nehorázným způsobem.

,,Na, tady." podal mi hrníček, ve kterém se vyjímala lžička a když jsem teplou tekutinu zamíchal, byl v ní vidět i cukr. ,,Vypij to co nejteplejší a potom si jdi lehnout. Máš čtyři hodiny do meetingu, já všechno připravím." řekl mi ustaraně a za ruku mě odtáhl ke zdi.

Zmáčkl tajný čudlík na obraze,přičemž se mi otevřely tajné dveře a já tak vešel dovnitř. Jimin mě položil, s asi pěti minutama mého protestu, do postele, kde u mě seděl, dokud jsem nevypil čaj a když si byl jistý, že jsem usnul, odešel a nechal mě odpočívat.

Vzbudil mě poté zvuk kroků. Pootevřel jsem oči a podíval se na člověka,který ke mně přistoupil.
,,Jungkooku. Měl bys vstávat." prohrábl mi vlasy a já tak přikývl. Posadil jsem se na postel, prohrábl si své trochu rozcuchané vlasy a poté s ním zamířil na meeting, ohledně společnosti, která by semnou chtěla spolupracovat.

——————

Ayo ladies and gentemann!!

Mám tady pro vás tu slíbenou knihu😜Teď vám ale bohužel zveřejním jenom tyto kapitolky, abych vás trošku napínala😏

Bude to teď ze začátku trochu nudnější, nechci to uspěchat. Každopádně se máte na co těšit. :D

i love you all<3

daddy kim? [vkook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat