10.

363 28 14
                                    


𝑯𝑶𝑺𝑬𝑶𝑲 𝑷𝑶𝑽.

,,Čau, Hyujine. Přines mi prosím kafe." požádal jsem jednoho z mého týmu,aby mi přinesl kafe. Mám teď zrovna pauzu, takže si můžu dopřát alespoň to kafe.

Máme teď hodně práce, jelikož já, jakožto velitel oddělení pro vraždy, musím řešit případy, kdy nějaký mafián zabije druhého mafiána, jelikož si dluží prachy.  Nechápu, jak se někdo může zabít, protože chce ty prachy zpátky. Asi bych byl taky naštvaný, to jo, ale nebyl bych schopnej zabít.

Ach jo, kam tahle generace spěje.

V mém přemýšlení, jak bych celou tuto generaci přeprogramoval, jako nějaký profík v počítačích, mi začal zvonit telefon. Natáhl jsem se tedy na stůl, popadl telefon a hovor přijal.

,,Jhe, čau, Gi. Co potřebuješ?" odpil jsem si ze svého hrnku kafe. ,,Ahoj,Hoseoku. Potřebuju,abys nám s něčím píchnul." řekl mi dosti vážným tónem. ,,Aaa. Takže mě dneska asi na pivko nepozveš?" zabručel jsem. ,,Možná...Až tohle všechno skončí, pozvu tě klidně na dvě."

,,Oh really?! Dobře tedy. Co mám na triku tentokrát?" zasmál jsem se a ze druhé strany se ozval zvuk více hlasů. ,,Okey. Jsme tady já,Jimin, Joon a Jin. Potřebujeme,abys nám našel všechny informace ohledně Parka Bo-guma a taky našel jeho nepřátele. Taky potřebujeme bydliště, nějaké jeho útočiště. Zvládneš to najít do půl hodiny?"

,,Pche. Do patnácti minut." uchechtl jsem se. ,,Ale musím vlastně domu. Dobře,dejte mi půl hodiny." konstatoval jsem a hovor típl. Zamířil jsem tedy domu, byl jsem tam do deseti minut.

Svlékl jsem se,vzal si mobil a zalezl si do tajné místnosti, kterou tady u sebe doma mám.

Zapl jsem jedním tlačítkem všechny počítače a poté si přisedl k jednomu počítači v čele. Nasadil jsem si sluchátka a začal. ,,Park Bo-gum...Jen se mi ukaž, hošánku." zamumlal jsem si pod vousy a zkusil se dostat přes všechny jeho ochranné systémy.

,,Aaa." vydechl jsem a vytočil Yoongiho číslo. ,,Hele, není doma. Je v nějakém lese, kousek od Seoulu, směr na jih. Pošlu vám to. Taky jsem zjistil, že to je docela bohatej cápek, ale rodinu nemá. Žije sám a nechává si kurvičky,aby mu lezly všude možně. Hlavně do kalhot." zkrátil jsem svůj komentář a z druhé strany se ozvalo pár komentářů, se hruba stejným názorem, jaký byl ten můj.

,,Je to děvkař nu. Ještě něco zkusím zjistit. Kdyžtak se ozvu." odvětil jsem a hovor típl.

,,Copak to tu máme?" prohrabal jsem se do nějaké složky, která měla předurčený kód. Nemohl jsem ji nějakou chvíli najít,ale teď už jim mám, nezbednici jednu.

Zamyslel jsem se a prošustroval všechno info. Pak mi to došlo. Zadal jsem čtyři čísla a systém mě pustil dovnitř.

,,Ayoo. Na Hoseoka si nepřijdeš." pohodil jsem si vlasama a dál hledal. Pak jsem ale našel nějakého muže. Celá složka byla vlastně o něm. ,,Kdo to k čertu je?" vydechl jsem zamračeně a poslal to Gimu.

,,Zkuste to. Je to prý jeho nepřítel a pravděpodobně tam Jungkooka drží kvůli němu. Zeptej se někoho z kluků, zda jim Jungkook neříkal něco ohledně tohohle cápka." chrlil jsem na Yoongiho instrukce a on tak jenom přitlachal slovem "dobře".



𝑱𝑼𝑵𝑮𝑲𝑶𝑶𝑲 𝑷𝑶𝑽.

Šokovaně jsem vydechl a ani se nehl. Bo-gum se sesunul k zemi, přičemž naposledy vydechl. Jeho oči zůstali otevřené, s pohledem pořád do mé tváře.

,,Aishh.." zavrčel jsem potichu a natáhl se k jeho tělu. Jedním rychlým pohybem jsem mu oči zavřel a zase se postavil rovně, jako kdybych si byl jistý, že se nesesunu k zemi. ,,Nehýbej se." zavrčel někdo zamnou. Přikývl jsem. ,,Řekl jsem,aby ses nehýbal ty idiote!" prskl po mně a já tak zadržel dech.

Dotyčný došel ke mně a obešel mě. Potom si mě obhlédl, já ale sotva stál. Cítil jsem,jak se i pomalu podlamují kolena.

Musel jsem svěsit ruce podél těla, i když se to muži jaksi nelíbilo. ,,Řekl jsem,aby ses kurva nehýbal!" zasyčel, jenže se mi v tu chvíli povolila kolena a já upadl do temnoty.

****

,,Vstávej. Sakra vstávej." ucítil jsem, jak se mě někdo snaží probudit. Pomalu jsem otevřel oči a podíval se do tváře nějakému muži. Muž si oddechl a vzal mě pod rameny. Musel jsem bolestně zavrčet, bolelo mě celé tělo.

,,Sakra. Musíme ho přivézt živého a ne mrtvého." přiběhl někdo a já si myslel,že už mám halucinace. Yoongi si ke mně klekl a vzal mě do náručí. Potom mě s druhým mužem nazvedli a odvedli někam pryč.

Už ale nevím kam. Pohltila mě opět temnota.

daddy kim? [vkook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat