12.

329 26 6
                                    


𝑱𝑰𝑵 𝑷𝑶𝑽.

,,Vy jste-.." dotyčný muž mě nenechal domluvit. ,,Ano, jsem šéf Mina a omlouvám se,že jsem vás přerušil. Jen jsem chtěl vidět,jak na tom je." vydechl klidně a já se tak nad jeho chováním pozastavil.

Cítil jsem z něho takovou podivnou auru. Jelikož je Yoongi mafián, on musí být nějaký mafia boss. Musí mít určitě zlou stránku, ale necítil jsem z něho nic špatného. Odkud se vůbec s Jungkookem znají?

,,Mohli bychom za ostatními? Byl bych rád,kdybyste nám sdělil jeho zdravotní stav." poprosil mě a já se tak uchechtl. ,,Samozřejmě. Jen bych vás chtěl o něco poprosit," zvedl jsem se a narovnal se.

,,Jsem Kim Seok-Jin. Hádám,že jsem starší než vy, tudíž bych byl rád,kdybyste mi tykal. Cítím se potom mladší." mrkl jsem na něho a on tak trochu zaskočeně přijmul mé podání rukou.

,,Dobře. Děkuji,Jine." pousmál se a já se tak vděčně usmál a zamířil s ním do obýváku za ostatními.

Jakmile jsme vstoupili na práh obývacího pokoje, všichni se k nám otočili a sledovali každý náš krok. Já šel jako první, on šel v mém závěsu.

,,Tak jak na tom je? Bude v pořádku,Hyung?" vyjekl hned vystresovaný Jimin. Vypadal jako ztracené kotě, které hledá maminku, ale nemůže ji najít. ,,Bude v pořádku. Bo-gum ho hodně zřídil. Má několik bodných zranění a taky zanechají hodně jizev." vysvětlil jsem stručně a Jimin tak zadržel vzlyk.

,,Mine, udělal jste vše, o co jsem vás žádal?" promluvil šéf a Yoongi přikývl. ,,Je zneškodněný a stopy po něm také." dodal Gi, jako správný mafián a jeho šéf se tak spokojeně ušklíbl.

,,Kdo vůbec jste? Omlouvám se,že se takto ptám, ale zajímalo by mě to." odtáhl se Jimin a jak bych nečekal, jeho drzý jazýček se přeci jen ozval.

Muž se zhluboka nadechl a přikývl. ,,V pořádku. Jsem ředitel jedné z největších společností tady v Korei. Spolupracuji i s několika dalšími agenturami. Bo-gum byl jeden z mých nepřátel. Zavraždil mi mého přítele a já se pomstil na jeho matce. Nenáviděl mě za to." rozpovídal se a povolil si kravatu, kterou si sundal a nechal si jen košili.

,,Proč vůbec chtěl Jungkooka? Nezná ho a nikdy se s ním nesetkal." zeptal jsem se ho tentokrát já a on si tak povzdechl.

,,Je to dlouhý příběh. Znám se s Jungkookem už dlouhou dobu a v minulosti jsem mu hodně ublížil. Byl jsem dříve jiný a nevěděl jsem,jaká volba je správná a ubližoval jsem tím ostatním... Nevím,jak Bo-gum zjistil,že Jungkooka hledám.."

,,Takže jste vy ten důvod,proč se tam Jungkook dostal?" vydechl Jimin a šéf přikývl.

Jimin se zhluboka nadechl a zatnul pěst. Vymrštil se do sedu a doběhl k šéfikovi. Dal mu pěstí a on se tak sesunul k zemi. Jelikož má Jimin výcvik, umí se prát dost dobře a jediný,kdo ho kdy přepral, byl Jungkook. Je docela děsivej, když je naštvanej. To mi věřte.

,,A jak jste to mohl dovolit?! Víte,co se mu tam muselo stát!! Je teď raněný a to jenom kvůli vašim podělaným vztahům!!" ječel po něm a napřáhl se.

,,Máš pravdu. Máš teď právo, jako jeho kamarád, mi udělit ránu." přitlachal a Jimin tak zastavil svou ruku. Díval se na něho dost zaskočeně, dokud šokovaně nevydechl.

,,T-to jsi ty?" vydechl a slezl z něho. Yoongi si ho přitáhl k sobě a trochu ho pokáral. Je to přeci jeho šéf. Mohl by teď klidně dostat padáka!

,,Počkat,kam zmizel Hobi?" vydechl náhle Namjoon a my se tak přestali dívat na šéfa, ale na Hoseoka, který zrovna přiběhl z vrchu. ,,Myslím,že se probudil." vyjekl a já si povzdechl.

,,Jdu za ním. Buďte tu a vyspěte se." řekl jsem jim maminkovsky, jenže mě zastavila jeho ruka.

,,Jdu za ním s tebou. Musím si s ním promluvit." řekl a já tak musel souhlasit.

daddy kim? [vkook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat