𝑻𝑨𝑬𝑯𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑷𝑶𝑽.,,Opatrně!" vykřikl jsem na Jungkooka, když zakopl o vlastní nohu. Sám sobě se zasmál a pohlédl mi do tváře. ,,Jsem v pohodě," uchechtl se, dusící se smíchem.
,,Ty seš ale nešika." zakroutil jsem hlavou a objal ho kolem pasu. ,,Moc jsi mi chyběl..." oddechl jsem si do jeho ramene klidně. ,,Ty jsi mi taky moc chyběl, i když to asi tak nevypadalo." uchechtl se znovu.
Jak já miluji jeho smích!
,,Nevypadalo. Ale poznal jsem to. Cítil jsem,že se ještě probudíš." odtáhl jsem se od něho a obrátil si ho k sobě čelem. ,,Moje láska mi to říkala." usmál jsem se na něho a on se tak začervenal. ,,Neflirtuj semnou...Víš,že se potom stane tohle." prskl na mě a já se musel zasmát. ,,Jsi rozkošný, když se červenáš. Proto v tom nevidím problém." políbil jsem ho na tvář a rozešel se s ním do mého pokoje.
Kluci dnes nejsou doma, takže máme dům jen pro nás. Odpoledne jsem jim volal, že se Jungkook probudil a jejich reakce mě ani trochu nepřekvapily. Řekli mi,že přijedou hned zítra ráno, takže máme spoustu času.
,,Co chceš dělat?" promluvil do toho ticha Jungkook a já mu věnoval menší úšklebek. ,,To,co ti několik dní určitě chybělo." řekl jsem mu svůdně a políbil ho na rty. Jungkook se po chvíli zaskočení připojil a my se tak začali líbat.
Položil jsem ho na záda na postel a zmocnil se jeho rtů. Vklouzl jsem do nich jazykem, Jungkook mi to dovolil. Prošmejdil jsem každý kouteček jeho úst, přičemž jsem ze sebe sundal tričko a z Jungkooka džíny.
Moje dlaň začala putovat po jeho boku, kde jsem ho chvíli hladil. Jungkook mi do polibků pěkně zavzdychal, když jsem se omylem dotkl jeho kamaráda.
,,T-taehyungu," vydechl a já ho tak přestal líbat a zvedl pohled do jeho očí.
,,Ano?"
,,J-já...B-bojím se.." zamumlal a odvrátil ode mě pohled. Musel jsem se malinko usmát. Byl roztomilý. ,,Čeho?" vrátil jsem mu hlavu čelem ke mně a on tak nahlas polkl. ,,Tamtoho.." zašeptal a já pochopil. ,,Nemáš se čeho bát. Pokud chtít nebudeš, nutit tě do toho nebudu." vtiskl jsem mu polibek do vlasů a on tak přikývl a nechal se mnou líbat na krku.
,,A-ahh~" vydal ze sebe,když jsem si sundal džíny a svou rukou mu přejel po stehně. Sjel jsem rty až na jeho bříško, přičemž jsem mu při cestě dolu sundal tričko, kde jsem ho políbil a on si tak skousl ret.
Musel jsem se držet. V jeho případě nechci,aby měl skousnutý ret bolavý, takže se držet musím.
Ještě několikrát jsem ho na podbříšku políbil, on mi do toho krásně vzdychal. Když už mě to přestalo bavit, vrátil jsem se zpátky nahoru a políbil jej.
Jungkook se ihned připojil. Jakmile jsem ale strčil ruku do jeho boxerek, zadržel dech a už se nemohl soustředit na mé rty. Chytil jsem do ruky celou jeho délku a pomalu začal rukou hýbat. Jungkook vždy nahlas vydechl a stiskl v pěstičkách peřinu, na které ležíme.
Když jsem zadal rychlejší tempo, Jungkook se zadrhl úplně a začal urychleně dýchat. Poznal jsem,že se blížím k jeho vrcholu, tudíž jsem ještě přidal a do několika vteřin se mi Jungkook udělal do ruky.
Vytáhl jsem ruku z jeho boxerek a zase se zmocnil jeho rtů. Cítil jsem,jak mi Jungkook těžce vydechuje do úst, ale neřešil jsem to a jeho nadílku jsem napatlal na jeho podbříško. Jungkook sebou mírně škubnul, když jsem mu nadílku začal roztírat na bříško.
Odpojil jsem se od jeho rtů a doputoval na jeho krásně vypracované bříško. Věnoval jsem mu úšklebek a potom jsem se pustil do jeho nadílky, kterou jsem slízal.
Jungkook se podemnou svíjel, vydával ze sebe nádherné vzdychání a já nemohl nic jiného, než se spokojeně ušklíbnout a sundat nám boxerky.
Ještě před tím,než jsem ho začal připravovat, jsem vzhlédl k jeho očím a zeptal se. ,,Mohu?"
Jungkook mi věnoval nejistý výraz. ,,A-ano."
S jeho souhlasem jsem tedy pomalu jedním prstem vnikl do něho a začal pomalu přirážet. Po chvíli, když si Jungkook zvykl, jsem přidal další dva a připravoval si ho.
Jakmile jsem poznal,že je dostatečně připravený, zvedl jsem se z něho a vytáhl z mého šuplíčku v nočním stolku lubrikant, kterým jsem si namazal jak své přirození, tak jeho vstup.
Poté jsem do něho začal pomalu vnikat, dokud jsem v něho nebyl až po kořen. Chvíli jsem čekal dokud se Jungkookovi neuleví od bolesti a s jeho přikývnutím jsem se v něm začal pohybovat.
Prvně jsem byl pomalý. Ale po chvíli mě to přestalo bavit a taky jsem se nechtěl udělat hned ze začátku. Tudíž jsem přidal na tempu a všiml si,jak si Jungkook skousl ret. ,,P-přidej~" zašeptal a já tak přikývl.
Zadal jsem rychlejší tempo,načež Jungkook sekaně vydechl a já tak ze sebe vydal vzdech.
,,A-ahh~T-taehyungu~V-víc~" vzdychal a já tak jeho prosbě vyhověl. Zadal jsem ještě rychlejší tempo, přičemž jsem si už i já musel skousnout ret. ,,Mhm~" vydal jsem ze sebe také.
Jungkook se pode mnou svíjel, všiml jsem si i, jak se snažil proti mně přirážet.
,,D-daddy~" zavzdychal oslovení, které jsem si myslel, že už nikdy nevysloví. Věnoval jsem mu polibek na rty a zavzdychal. ,,Ano,baby?"
,,A-ahh~Př-přidej~" Ještě přidat? Nu dobrá.
Začal jsem přirážet, jak nejvíce jsem mohl a do několika vteřin se mi Jungkook se hlasitým výkřikem udělal na bříško. Ještě chvíli jsem do něho přirážel, dokud jsem se do něho neudělal také.
Poté jsme spadli na postel vedle sebe a těžce vydechovali. Objal jsem ho kolem jeho úzkého pasu a vtiskl mu polibek na jeho upocené čelo.
,,Byl jsi úžasný," vydechl jsem mu do vlasů.
,,Ty také,Tae." odvětil.
,,Dáme druhé kolo?" řekl náhle a já se pozastavil.
,,Druhé kolo? Kde se to v tobě bere?" zasmál jsem se pobaveně.
,,To já taky nevím. Teď pojď. Chci vidět tvou Daddy Kim ass." řekl mi a s tím jsme šli na to jeho vysněné druhé kolo.
"The Ende"
ČTEŠ
daddy kim? [vkook]
FanfictionMyslel jsem a hlavně doufal, abych tě už nikdy nespatřil. Nespatřil tvou tvář, postavu. Jenže jsem asi málo doufal. Ty si se totiž vrátil... ---- Je to druhý díl knihy "Daddy?", takže kdo nečetl první díl, radši se utíkejte podívat na první,abyste n...