23.

270 23 3
                                    


𝑱𝑼𝑵𝑮𝑲𝑶𝑶𝑲 𝑷𝑶𝑽.

,,Ach,Jeone." probudil mě hlas toho idiota. Zvedl jsem pomalu hlavu vzhůru a cítil, jak mi zalupalo v krku. Byl jsem celý ztuhlý a o té bolesti krku radši mluvit nebudu.

,,Co ode mě chceš. Nic jsem ti neudělal." zavrčel jsem na něho a on se opět pobaveně uchechtl.

,,Líbí se mi, jak jsi pořád drzý, i když tady vlastně umíráš. " vzal mě za bradu a podíval se mi do očí. ,,Je to sexy." zašeptal a já tak nespokojeně zavrčel. ,,Drž hubu." prskl jsem po něm. On se ale zamračil a skopl mě na zem i se židlí. Spadl jsem na záda a zjistil, že mám povolené provazy kolem rukou a nohou. Zmateně jsem se na něho podíval a nechápal.

,,Copak? Kdybys byl zavázaný, nebyla by to taková zábava." uchechtl se a udělal kop, kterým mě dostal k zemi.

Zaúpěl jsem bolestně na celou místnost a prokřupl si čelist. ,,Zvedneš se? Nu dobrá. Tak tedy po tvém." zasmál se pobaveně.

Bo-gum se zle ušklíbl a nechal mě si stoupnout pořádně. Potom se napřáhl a vrazil mi. Já ale uhnul a dal mu loktem do žeber. Bo-gum bolestně zavrčel a zamračil se. Asi nečekal,že když budu takto zraněný, že budu pořád schopný bojovat. Mýlil se.

Bo-gum se znovu napřáhl a chtěl mi vrazit. Zase jsem uhnul, tentokrát mi ale nepříjemně zabodalo v ruce a já se sesunul k zemi. ,,Doprdele," zaklel jsem bolestně.

Podíval jsem se na svou ruku a všiml si,že mi z ní teče krev - tak jako z podstatně celého těla.

Bo-gum chtěl využít toho,že jsem na zemi, takže se ke mně natáhl a dal mi pěstí do obličeje. Vyplivl jsem po jeho ráně krev a nadechl se. Když se mi připravil dát druhou ránu, uhnul jsem a povalil ho pod sebe. Začal jsem mu dávat ránu za druhou. Nepřestával jsem. Chtěl jsem ho zabít.

Když se Bo-gum sotva nadechl, slezl jsem z něho a musel vykašlat další krev. Když jsem ale zaslechl zvuk šumění, ohlédl jsem se, někdo mě uhodil do hlavy a já upadl do temnoty.

𝑻𝑨𝑬𝑯𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑷𝑶𝑽.

,,Ne!!" vykřikl jsem a vyběhl zpoza rohu. Shodil jsem všechny muže, kteří mi vešli do cesty a doběhl k Jungkookovi. Měl zavřené oči a z jeho čela tekl proud krve.

,,Ne,ne,ne..Prosímtě,otevři oči." zamumlal jsem se slzama v očích. Zvedl jsem pohled k Bo-gumovi, který se motal a nastavil svůj vraždící výraz. Vytáhl jsem pistoli z opasku a namířil. Střelil jsem ho do nohy, stehna a do hrudi. Bo-gum se sesunul na kolena, přičemž jsem ho vzal za vlasy a přitáhl si ho k sobě. ,,Ty hajzle. Ty asi opravdu chceš zdechnout." zavrčel jsem. On se jen jako odpověď zasmál.

,,Jak chceš. Shnij v pekle." řekl jsem a střelil ho přímo do čela. Ještě jsem ho střelil třikrát,abych si vyprázdnil zásobník a poté se dostavil zpátky k tělu Jungkooka. Zalapal jsem po dechu, když i Jin smutně vydechl.

,,Je mi to-.."

,,Ne,to není možné. Ne, nesmí zemřít." vyjekl jsem a odstrčil Jina od jeho bezvládně ležícího těla.

Začal jsem mu dělat masáž srdce a doufal, že se probudí. Nic. Zlomeně jsem vydechl a bouchl ho do hrudi. V tu chvíli vyplivl krev a začal kašlat.

,,Panebože," vydechl jsem a vzal ho do náručí.

,,Ugh...Idiot." zavrčel a podíval se na mě. Usmál se a než jsem stačil promluvit, zpět upadl do bezvědomí.

Rychle jsem ho popadl a rozeběhl se s klukama do auta. Tam jsme nasedli, já dozadu, oni na ostatní sedadla a rozjeli jsme se pryč. Trvalo několik minut, než jsem konečně Namjoona přemluvil k tomu, abychom ho dostali do nemocnice. Nakonec se to ale povedlo.

daddy kim? [vkook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat