17.

344 30 13
                                    


𝑻𝑨𝑬𝑯𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑷𝑶𝑽.

Vyjeveně jsem se na něho koukal a nevěděl, zda žertuje, nebo mu jen ruplo v bedně. ,,C-cože?" vydechl jsem a on tak na sucho polkl. ,,Polib mě," zopakoval svou žádost a já tak jen s pootevřenou pusou zíral.

,,Ty žertuješ?" nevěřil jsem pořád jeho náhlé žádosti.

,,Bože," vydechl a povalil mě na gauč. Sedl si na můj klín obkročmo a moje ruce si položil na boky.

,,Řekl jsem polib mě." zopakoval to a já tak nahlas polkl. ,,Proč z tohohle mám špatný pocit?" vydechl jsem pořád zaskočeně a on si povzdechl. ,,...Nech to být." zvedl se náhle a zamířil ke dveřím.

,,Dělej,jako by se to nikdy nestalo." řekl s červenými tvářemi. Zastavil jsem ho ale a přitiskl ho na zeď. Jungkook mi věnoval vylekaný pohled, načež jsem se malinko ušklíbl. ,,Jungkookie..." zamumlal jsem svým hlubokým hlasem. Jungkook polkl knedlík v krku a podíval se mi do očí.

,,Měl jsi tam zůstat sedět. Líbil se mi tvůj vypracovaný zadek na mém klíně." pohladil jsem ho po tváři a on tak přivřel oči.

,,Chci tě,Jungkookie. Tak dlouho jsem čekal,až tě budu moci políbit~" zamumlal jsem mu do ucha a políbil ho na krku. Začal jsem mu tam dělat značku, poté se vrhl na jeho rty.

,,O-omlouvám se." zakoktal,já si ho přitáhl blíž k sobě. ,,Za co se omlouváš? Vždyť jsi nic neudělal." změnil jsem tón hlasu a teprve teď si uvědomil, že mu po tvářích tečou slzy.

,,O-omlouvám se.." podíval se mi do očí a já mu tak setřel několik slz ze tváře. ,,Šššš...proč pláčeš? Co se děje?" optal jsem se ho,ale neodpověděl.

𝑱𝑼𝑵𝑮𝑲𝑶𝑶𝑲 𝑷𝑶𝑽.

Bože. Já to nedokážu. Nemůžu. Já ho ale chci políbit! Chci,aby mě líbal! Chci,chci a chci! Ale proč to prostě nejde?!

,,J-já...musím jít." zamumlal jsem a vytrhl se z jeho sevření. Rozeběhl jsem se nahoru do pokoje a přibouchl mu dveře před nosem. Schoval jsem se do postele a zaslechl zvuk otevírání dveří.

,,Kookie? Co se děje?" vydechl na mě, já ale nereagoval a hleděl si svého. ,,Jungkooku," promluvil znovu a odkryl peřinu. Asi chtěl zalézl ke mně.

Když si mě k sobě přitáhl, obmotal si svoje ruce kolem mého pasu a já tak potichu vzlykl.

,,N-nedokážu to." zašeptal jsem.

,,Co nedokážeš,Jungkookie? Děje se něco?" nechápal. Musel být asi zmatený. Já jsem ale za to nemohl..

,,N-nedokážu se s tebou líbat, objímat. Jsem totálně k hovnu." zavzlykal jsem a odsunul ho od sebe trochu. ,,Ach,Kookie." vydechl ustaraně. ,,Proč bys to nedokázal? Vždyť semnou tady teď ležíš. Nejsi na hovno. Jsi úžasný a krásný muž." odvětil a já se k němu tak otočil čelem.

,,P-proč to říkáš? Předtím jsi říkal,že mě nepotřebuješ... Že jsem tě omrzel." fňukl jsem zlomeně. Dost mě to tehdy zabolelo.

,,Tehdy jsem nevěděl,že jsi ten nejkrásnější člověk na světě. Ani jsem se v sobě nevyznal, nevěděl jsem, co se mi vlastně líbí a tak.." zabrblal a otřel mi tvář.

,,Nikdy jsem ti nechtěl ublížit. Jen..byl jsem v sobě zmatený. Ani jsem si to neuvědomoval. Teď ale vím, že tě potřebuji. Že jsi někdo, koho chci mít pořád u sebe. Milovat se s ním, spát s ním, líbat se s ním. Všechno." prohrábl mi vlasy něžně. ,,V-vážně?" zakoktal jsem červeně. ,,Ano. Jsi pro mě opravdu důležitý. Už nikdy ti nechci ublížit, ani tě opustit." řekl mi a já tak cítil něco divného v hrudi.

,,J-já...mohl...mohl bys mě zkusit políbit znovu?" zašeptal jsem na něho a on se tak pousmál. Asi jsem musel vypadat jako idiot, ale já potřebuji zjistit, jak na tom jsem.

,,Dobře. Kdyby se ti cokoliv nezdálo, klidně mi i vraž. Jsem připravený na vše," uchechtl se a já tak s menším úsměvem přikývl.

Taehyung se ke mně tak naklonil a opatrně přiložil své rty na ty mé. Cítil jsem ten úžasný pocit, kdy mám opět jeho rty na těch mých.

Začal rty pohybovat, cítil jsem, jak šetrný byl. Už mi to po chvíli vadilo, jelikož jsem tímhle tempem mohl tady v posteli zestárnout. Proto jsem se k němu přiblížil, jeho ruku přiložil na moje boky a obmotal si ruce kolem jeho krku.

Prohloubil jsem tím tak naše polibky, které se proměnily z něžných do hladových. Nechal jsem ho chvilku vést, potom jsem zase převzal vedení.

Zapojil jsem jazyk, čekal jsem, až se připojí. Potom jsme se líbali i s jazyky, projeli si s nimi ústa a kvůli vzduchu se museli odtáhnout.

,,Nečekal jsem,že na to půjdeš takhle rychle." vydechl pobaveně a já se tak trochu zamračil. ,,Potřebuji zjistit, kolik toho můžu udělat." řekl jsem mu a znovu ho políbil. Tentokrát si mě ale Taehyung povalil pod sebe a ležel nademou. Ruce měl na mých bokách a zaměstnal se mezi mé nohy.

,,Prozkoumejme to tedy," zavrněl a dál mě líbal. Rty po chvíli sjel na můj krk, kde vytvořil několik znamének. To mi nevadilo. Cítil jsem se krásně. Hlavně vzrušeně. Cítil jsem, jak dole začínám tvrdnout.

,,J-ještě, to je v pořádku~" zavzdychal jsem tiše a on tak přikývl a pustil se do mé hrudi. Nazvedl mi totiž tričko a s mým svolením se pustil do mých bradavek. Začal je mnou mezi prsty, já slastně vydechl.

,,Ahh~Taehyungu~" zavzdychal jsem a on tak přestal. ,,Děje se něco? Bylo to už moc?" vydechl zaskočeně a zároveň ustaraně.

,,Právě naopak." řekl jsem.

,,Jak to myslíš? Ty chceš víc?" divil se.

,,Chci mnohem víc,než si myslíš.." zavrněl jsem.

daddy kim? [vkook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat