Yibo ile morgdayım, gitmiyor. Sabah oldu mu acaba? Yerin dibinde bunu tahmin etmek zor. Kızın cesedi dikildi yani kuzenim kaçtıktan sonra tek başıma dikmek zorunda kaldım. Gerçekten uykuzuluk canımı yakmaya başladı.
İşimi bitirdikten uzaklaşıp cesede baktım bir sanatçının yaptığı tabloya baktığı gibi baktım sonra bunun çok saçma olduğunu farkettim. Kızın vücuduna bakılırsa 17 yaşlarında ufak tefek bir kız ve vücudu morluklar ve kızarıklıklarla dolu. Sırtındaki nokta şeklindeki yanıklar... Muhtemelen sigara söndürülmüş üzerinde daha fazla yorum yapmak zor tek teselli, tek ipucu tırnakları arasındaki parçalar. Vücudunda tecavüze dair bir bulgu yok fakat işkence edilmiş ve çok geçmeden ölmüş,vücudu da testere ile parçalanmış olmalı yazık. Sabaha kadar vücudunu diktim gerekenleri yapıp vücudundan aldığım diğer örnekleri kriminale gönderdim. Daha önce gönderdiğim sıvı örneklerinin sonuçları geldi Yibo denen adam derin uyuyor galiba, sonuçlar geldi kapı sertçe kapandı ama uyanmadı. Gelen sonuçlara bakınca testerenin ucundan bulaşan kırmızı sıvı kan. Başka birine ya da hayvana ait olmalı bilemiyorum kan grubu kız ile aynı değil muhtemelen başka birine ait kan olmalı.
Tespitlerimi bitirdikten sonra Yibo'ya doğru yöneldim sandalyede hiç rahatsız olmadan uyuyordu bütün gece uyukladı ben ise o mışıl mışıl uyurken, pardon hayvan gibi horlarken ben sabaha kadar yapboz gibi parça diktim.
Yavaşça yaklaştım yanına ve seslenmeye başladım.
Zhan
-Ah...Yibo bey...hey...uyanın artık işim bitti. Polis bey...Biraz daha yaklaştım. Ona yaklaşınca içimde bi hafifleme oldu ne olduğuna anlam veremedim ama yüzü yakından daha güzelmiş. Kokusu... sanırım kokusu çok daha güzel. Elimi uzatıp maskesini indirdim dudakları terlemiş. Biraz daha yaklaştım ona kokusu gerçekten güzeldi yavaşça gözlerim kapandı o kadar azdı ki aramizdaki mesafe nefesimi tuttum ve yutkundum sessizce,gözlerim tamen kapandı uykudan mı bilmiyorum ama dengemi kaybedip üzerine düştüm. Kafamı yere sağlam çarpmış olmalıyım ağrıyla yüzüm buruşurken üzerimdeki ağırlık sebebiyle gözlerimi açtım...Yibo üzerimde ve bana o sert soğuk bakışıyla bakıyor. Bir süre öylece bakıştık benim çok uykum vardı yorgundum ama şuan yaşadığım durum uykularımdan etti beni. Toparlanmaya çalıştım ve yapacağım açıklamayı düşündüm sadece.
Zhan
-Aahh...özür dilerim istemsizce oldu seni eeee...uyandırmak için yanına geldim ama s-sen sanırım ağır uyuyorsun farketmedin vee eee...bende çok yorgun olduğum için dengemi kaybettimYibo
-Uyuyan insanları böyle mi uyandırıyorsun biraz dikkat etsene!Duyduklarım karşısında iyice sinirlendim adam gibi özür diledim. Sanırım onunla baş edebilmek için onun gibi davranmam gerek bu yüzden duruşumu iyice dikleştirdim ve kaşlarımı çattım
Zhan
-Kusura bakmayın ama buraya zorla girip saatlerce başımda beklediniz o da yetmiyormuş gibi hayvan gibi horladınız size seslendim ama horlamanız sesimi basturmış olmalı. Ceset ile işim bitti artık gidin.Bakışları iyice sertleşince korkmaya başladım sanırım hayvan demem onu iyice sinirlendirdi ve üzerime doğru gelmeye başladı durmasını bekledim ama durmayınca geri geri gitmeye başladım,hââ üzerime doğru geliyor ne yapacağım diye düşünürken aklıma istemsizce kuzenim geldi ve içimden"şimdi sıçtım" diyebildim sadece. Gözlerime bakıyor ve bana doğru gelmeye davam ediyor,ayaklarım duvara değdikten hemen sonra sırtım da duvarla bütünleşti ve durmak zorunda kaldım.
Yibo
-Sana asansörde dediğim şeyi hatırlıyor musun?Zhan
-N-neyiYibo
-Tamam hatırlatalım o zaman "Umarım arıza çıkartmadan işini hemen bitirirsin yoksa bu sefer kelepçemi bir suçluya değil sana takarım."Zhan
-İşim bitti arıza çıkarmadımHem ona cevap veriyor hemde güçlü durmaya çalışıyorum ama o bana iyice yaklaştı
Yibo
-Aferin benim oğluma bak söz dinledin ve uslu bir bebek oldunZhan
-Ben bebek değilim sadece işimi yaptımYibo
-Arıza çıkartmadın ama yinede sana kelepçemi takmak istiyorum ha ne dersin?Duyduklarımla gözlerim açıldı ve gerçekten korkmaya başladım nasıl göründüm bilmiyorum ama sırıtıyor ve eğleniyor benimle. Duyduklarımı yok sayıp hasta hakkında bildiklerimi anlattım
Zhan
-...son sonuç kriminalden gelir akşama doğru Cho Hee size gerekli bilgiyi verir. Şimdi gitmek ve uyumak istiyorum müsaadenizleDedikten sonra ittirmeye çalıştım ama odun gibiydi ve kıpırdamıyordu taş gibi sert vücudu her şeyi yapmamı engelliyordu
Ben hâla onu ittirmeye çalışırken o ellerimi tutup iki yana sabitledi ne yapmaya çalışıyor anlamadım ama biraz daha devam ederse tekmeyi basıp kaçacağım. Tek eliyle iki bileğimi sıkıca tutup kafamın üzerinde sabitledi ben şaşkınca ona bakıyordum ve gözlerim sürekli istemsizce dudaklarına kayıyor. Vücudumdaki karıncalanma git gide artarken onun eli boynumu sardı ve sıkmaya başladı nefes alacak çok az yer bıraktıktan sonra sıkmayı bıraktı ben nefes alabilmek için ağzımı açtım o ise iyice bana yaklaştı
Yibo
-Ben erkeklerden hoşlanıyorum biliyor musun? Ve sen bence benim olmalısın...Gözlerim sonuna kadar açıldı bu duyduklarımdan sonra ben kaçmaya yol ararken onun eli bacağımdan yukarı doğru çıkmaya başladı ben ne yapacağımı bilmiyordum ve aklıma gelen ilk şeyi yaptım. Sonumu düşünmeden ona tekme attım tam onikiye...
Yaptığım bu acayip cesaret gösterisinden sonra kapıya kadar koştum kapı kolunu tuttum ve son kez arkama baktım yere doğru eğilmiş ve eli tam orasındaydı. Ona bakarken birden kafasını bana doğru çevirdi ve her zamankinden daha sinirli bir bakış attı korkuyla kapıyı açtım ve asansöre doğru koştum. Asansöre binip kapının kapanmasını beklemeye başladım morg kapısı açıldı ve bana doğru baktı korkuyla aynı düğmeye kaç kere bastım bilmiyorum,kapı kapanmaya başlarken o koşmaya başladı bana doğru sonunda pes edip gözlerimi kapattım ellerimle korkuyordum kendime hakaret ederken hala birşey olmamasına şaşırıp gözlerimi açtım yavaşça asansöre yetişememişti ve asansör yukarı doğru hareket ediyordu. Derin bir nefes verdim,sakinleşmeye çalıştım. Asansör odamın olduğu katta durunca kapı açıldı önce kafamı çıkartıp etrafa bakındım sonra hiç birşey olmamış gibi odama doğru yürüdüm ve hemen odama girdim hemen üzerimi değiştirip eve gitmeliyim öcelikle çok yorgudum ikincisi ise o polis beni bulduğu yerde bitirirdi.
Park yerine doğru koşsr adım ilerledim ve arabama bindim önce eve gidip uyuyacaktım sonra ise Cho Hee'yi bulduğum yerde öldüreceğim beni orda yalnız bıraktığı için.
Eve geldim ve kendimi yatağıma bıraktım 2 gündür doğru düzgün birşey yememiştim ve aklımda çok soru işareti vardı. O adam neden böyle davrandı...daha çok morgda yaşanan olayı düşünüyordum çok...çok tuhaftı. Yavaşça gözlerim kapanmaya başladı uykuya dalacakken telefonuma bildirim geldi uykulu halimle telefona uzandım bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmiş hemen mesajı açtım
05...........
Teşekkürler doktor bey...
Umarım bu sefer morgda değil kendi yatağımda seninle beraber uyurum...
İyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK (YİZHAN)
FanfictionBir doktorun ve bir polisin iki valiz dolusu ceset parçaları sayesinde bir araya gelmesiyle oldu olanlar...