Aldığım mesajı okumuştum fakat o kadar uykum vardı ki öylesine bir hastadır diye dikkate almamıştım şimdi ise aynı mesajla yaklaşık yarım saattir bakışıyorum. Ne demek şimdi bu? Bu adam delirmiş olmalı. Sadece mesaja bakarak kime ait olduğunu anlamam uzun sürmedi bu mesaj Yibo denen adama aitti. Delirmiş kesinlikle delirmiş.
Kendi düşüncelerimle boğuşup ne olup bittiğini anlama çalışırken telefon çaldı Cho Hee beni arıyordu bekletmeden açtım,sadece sövmek için açtım ama sövemedim çünkü yine taramalı gibi konuşmaya başladı.
Cho Hee
-Nerdesin sen? Birazdan ameliyatım var ve konuşmamız gereken çok şey var ama sen yoksun. Nerdesin anladık çok yoruldun. İki gün dana gibi yatıp uyuyacak mısın?Zhan
-Ya ne yapacaktım? Beni o adamla yalnız bırakıp gittin. Sabaha kadar ceset dikerken sadece horladı,morga horladı ve...Tam o an morgda yaşanılan şeyler tekrar aklıma nüfuz etmeye başladı bana yaklaşması,bacağıma dokunması,ellerimi sadece tek eliyle sıkıca tutabilmes,kokusu...
Ama sanırım bunları düşünürken altımda hissettiğim sıcaklık beni korkuttu örtüyü kaldırıp baktım sadece sonra da bunları düşünürken sızdırmam utanmama sebep oldu. Neler oluyor bana? Tamam erkeklerden hoşlanıyordum ama ilk defa bunu yaşadım ve hiç utanmadığım kadar utandım.
Kuzenimin seslenişleri beni kendime getirdi.
Cho Hee
-Heeeyyyy! Sana diyorum.Zhan
-Özür dilerim eğer önemli bişey yoksa kapatabilir miyim? Sonra konuşsakCho Hee
-Bekle! Bugün onlar geldi hastaneye Yibo ve Chang kriminalden gelen dosyaları inceleyip gerekli bilgiyi verdim onlaraZhan
-Yani yeterince kanıt verdim ellerine.Cho Hee
-Evet şüphelilerden biri katilmiş tam anlamadım ama katil yakalandı veeee...Zhan
-Veee ne? Ne oldu?Cho Hee
-Şu adam,Yibo sana teşekkür etmemi söyledi o adam nasıl bu kabalıkla teşekkür etmeyi akıl etti anlamadım.Zhan
-Tamam neyse konu kapandı umarım onlaru bir daha görmeyizCho Hee
-Sanmıyorum kuzenZhan
-Neden? Ellerine kanıt verdik katili bulduk bitti işteCho Hee
-Yibo sana teşekkür etmemi söyleyince bende ona 'neden kendin etmiyorsun?' dedimZaten bana teşekkür mesajı gönderdi neden tekrar teşekkür etti ki bana. Offf çok...çok korkunç buu!
Zhan
-İyi bok yedin,ne kadar teşekkür etsem az kuzenim. Aptal kuzenimCho Hee
-Daha bombayı söylemedim o yüzden hakaretlerini sona sakla...Zhan
-Ne! Ne yaptın?Cho Hee
-Evini sordu bende söyledim. Bugün pazar muhtemelen izindedir kapını sıkı kitle kuzen.Tam ağzımı açıp küfür edecekken suratıma kapattı. Sıçtım ben ya buraya gelirse artık evimi de biliyor. Ahh Tanrımmm.İyice beynim yandı dün zaten öesaj göndermişti acaba adresimi öğrenmek için bilerek mi tekrar Cho Hee'ye teşekkür etmesini söyledi. Anlamıyorum yaaa neden ben?
Sonra birden gözümün önüne silüeti geldi kokusunu odamda hissettim yavaşça gözlerim kapanırken alim istemsizce junior Zhan'e indi. Napıyorum ben???
Elimi hemen geri çektim ama o çoktan kalkmıştı,ilk defa başıma geliyordu ve bu...bu çok tuhaftı nasıl böyle hissedebilirdim? Koşarak tuvalete gittim sanırım önceliğim junioru sakinleştirmek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK (YİZHAN)
FanfictionBir doktorun ve bir polisin iki valiz dolusu ceset parçaları sayesinde bir araya gelmesiyle oldu olanlar...