YİBO HAKKINDA

190 23 5
                                    

Gözlerimi yavaşça açtım. Hâlâ silah kafamdaydı ve kadın bekliyordu.

Ben sadece Yibo'yu çok sevmiştim. Şimdi de ölmek üzereydim. Aklıma tekrardan kuzenim ve diğer cesetler gelmişti.

Yibo hakkında bir şey bilmiyordum ve sadece onunla olduğum için ölecektim. Tek suçum sevmek miydi? Son defa kokusunu içime çekmek istedim. Son defa öpmek, son defa gözlerinin içine bakmak istedim. Gözlerim benden habersizce akıyordu ve bunu durduramıyordum. Önce annem ve babam beni bırakıp gitti, kuzenim öldürüldü. Aşık oldum, çok sevdim şimdide sadece sevdiğim için ölüyordum. Yibo'yu sevdiğim için ölecektim.

Bir anda gözlerimin önüne geldi Yibo. Beni baştan aşağı süzen bakışları, öpmesi, dokunması heer şey gözümün önüne geliyordu.

Bir yandan da karşımda duran pisliği öldürmek istiyordum. Onun Yibo'ya yaşattığı herşeyi yaşatmak istiyordum.

Zhan
-Neden yaptın?

Cho Waen
-Neyi?

Zhan
-Neden Yibo'ya bunları yaşattın?

Cho Waen
-Çünkü ben buyum. Benim doğam bu insanlara hakaret edip onlara sahip olmak...

Zhan
-O henüz küçücüktü. Neden ona tecavüz ettin? Kaç çocuğa bunu yaptın?

Cho Waen
-Yibo'yu bana annesi emanet etti. Annesi nasıl bir kadındı biliyor musun?

Gözlerimle sorgular gibi ona baktım.

Cho Waen
-Annesi bir sürtüktü. Babası belli bile değil Yibo'nun. Neden olmasın, ona neden sahip olmayayım ki? Onun vücudundaki dna bana ait.

Zhan
-Seninle isteyerek birlikte olmadı. Ona tecavüz ettin.

Cho Waen
-Annesi onu rahat bırakmamam için bana yüklü bir miktar para ödedi. 'Ne yaparsan yap onu himayen altına al' dedi bana. Hatta başka ne dedi bilmek ister misin?

Zhan
-İstemiyorum, kes sesini artık!

Cho Waen
- 'Onu himayen altında tut ki, aklı erdiğinde babasını araştırıp, öğrenmesin. Beni de aramasın çünkü ben hep Yibo'nun etrafında olacağım. Onun beni ya da babasını aramasını istemiyorum. Bize sadece kin beslesin' dedi.

Zhan
-Neden bir anne çocuğu için bunu ister?

Cho Waen
-Annesi dediğim gibi bir sürtüktü. Genelevde çalışırken bir adama aşık olmuş. Onunla yatmış. Tabii hamile kalınca da bunu o adama söylemiş. Adam da 'O bebek doğmayacak' demiş. Ama salak karı Yibo'yu doğurunca adam peşine düşmüş ikisini de öldürmek için. Bana geldi iş birliği yapmak istedi bende kendş zevklerim için memnuniyetle kabul ettim.

Zhan
-Siz ne tür bir psikopatsınız?

Cho Waen
-Yibo'nun babası her kim bilmiyorum ama o adam koynuna girdiğin adamın annesini öldürdü. Şimdi Yibo'yu arıyor. Adam biraz salak olacakki polis olabileceği aklına gelmiyor ve onu sadece sokaklarda arıyor. Yani Yibo onu bulamadığı sürece, adam Yibo'yu bulamaz. Yibo zaten babasının ya da annesinin derdinde değil. Ama beni unutmamıştır buna eminim. Her dokunuşumu hatırlıyordur.

Son cümlesini söylerken pisçe sırıtmayı ihmal etmedi.

Zhan
-Kes, kes sesini artık. Pis kahpe!!

Tekrar silahı bana doğrultup kafama dayadı.

Cho Waen
-Son duanı et. Benim olana sahip olmak ne demek hesabını birazdan vereceksin.

Zhan
-Benim inancım yok. Bu arada son bişey daha, Yibo benimleyken kendinden emindi. İsteyerek öptü beni. Sana yaptığı gibi yapmadı, iğrenmedi benden.

Bunları söyledikten sonra beni öldüreceğinden emindim ama beklediğim gibi olmadı. Bir silah patlama sesi geldi ama ben hâlâ nefes alıyordum ve kafamdaki baskı yok olmuştu. Gözlerimi yavaşça açmamla az önce beni öldürmekle tehdit eden kadının açık gözleriyle temas kurdum. Kafamı yavaşça çevirdiğimde adamları yerdeydi ve kendisi kanlar içinde önümde uzanıyordu.

Gözlerimi tekrar kapattım. Artık daha fazla buna dayanamayacaktım. Bu duyduklarım beni mahvetmişti. Birazdan başım dönmeye başladı ve ardından karanlığa karıştı aklım.

KARANLIK (YİZHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin