Saatlerdir odada bir başıma ağlıyordum. Bunu kediye yapmış olamazdı tüm sinirini kediden çıkarmış olamazdı.
Evden gitmişti ve yaklaşık 4 saattir onun gelmesini bekliyordum. Onu beklerken yaşadıklarım güzümün önüne geliyordu. Onu tanıdım ve neredeyse 1 hafta olmadan onunla yattım. Boş bir ilişki değil benimkisi onu seviyorum hemde çok, ama tüm bunlar nasıl bir anda gerçekleşti? Hastaneye gelen parçalanmış ceset sayesinde tanıştık sonrasında sarhoş olmuş gibi kendimi onun kollarında buldum. Birden hayatım altüst oldu. Kuzenim öldü, nişanlısı öldü. Ben onun hakkında bir şeyler öğrenmek için ölüme yürüdüm. Tam ölecekken o kadın geldi ve beni kurtardı sonrasında bu evin önüne bıraktı. Bi kaç saat önce sevdiğim adam beni öldürecekti. Kedim ölmüş ve umarım bunu Yibo yapmamıştır.
Her şey nasıl bu kadar boktan olmuş olabilir, nasıl bu hale geldim ben?
Tüm bunlara bir cevap aramalıydım yani beni öldürecekti ve bunun sebebi beni merak edip endişelenmesi mi yani? O kadın beni nasıl buldu, tamamen bitti mi her şey?
Biraz sonra dış kapının açılmasıyla hızla ayağa kalktım. Odanın kapısına yaklaştım. Poşet sesleri geliyordu.
Zhan
–Yibo aç kapıyı çıkar beni buradan.Yibo
–Zhan...sen çok kızdırdın beni. Hakkımda her şeyi öğrendin ve şimdi ne kadar zavallı olduğumu artık biliyorsun.Zhan
–Sen zavallı değilsin YiboYibo
–Neden gittin oraya, neden!Zhan
–Sadece...seni daha yakından tanımak için gittim. Özür dilerim.Yibo'nun yaklaştığını hissettim ve kapıdan bir adım geri çekildim. Kapını kilidini açıp hızla yanıma geldi ve omuzlarımdan sıkıca tutup beni sarsmaya başladı.
Yibo
–Bi kadın tarafından tecavüze uğradığımı öğrendiğinde eline ne geçti! Ya da annemin bir orospu olduğunu öğrendiğinde ne oldu!Cevap vermeden onu dinledim sadece. Şuan hiç sakin değildi ve az önce yaşanılanları tekrar yaşamak istemiyordum.
Yibo
–Evet annem bir sürtüktü, babam beni istemedi ve öldürmek istedi. Evet büyüdüğüm yurdun müdüresi bena tecavüz etti yıllarca ve evet ne yazıkki çok şey yaşadım ama neden bunları öğrenmek için o kadını ayaklarına gittin. BANA HER ŞEYİ ANLATACAKSIN ZHAN!Zhan
–T-tamam anlatacağım her şeyi ama sakin olmalısın tamammı? Konuşalım ama sakince, birbirimize zarar vermeden tamammı?Yibo
–Ben çok sakinim! Anlat dedim sana!Bana daha fazla bağırmasına dayanamadım ve bu sefer bende ona karşılık verdim.
Zhan
–Sakin olmazsan benden bi sik duyamazsın Yibo! Şimdi bana bağırmayı kes ve git içerde beni bekle, yeter!Yibo
–Bana bağırma Zhan!Zhan
–Tamam sabaha kadar burda böylece sana hiçbir şey anlatmadan beklerim benim için sorun değil.Gözlerini kapatıp hızlı hızlı nefes alıp verdi arkasını dönüp odadan çıktı. Bende derin bir nefes aldım ve yavaşça odadan çıkıp onun gittiği yere gidip tam karşısına oturdum.
Zhan
–Hastaneye gelen ikinci ceset birden ortadan kayboldu ve yerinde kuzenimin cesedi vardı her şey orda başladı işte.Ben ikinci cesetle uğraşırken kahve almak için yukarı çıktım daha sonra telefonuma mesaj geldi yabancı bir numaradan. Mesajı okuyunca hemen aşağı indim sonra zaten kuzenimi gördüm masanın üzerinde ve vücudunun üzerinde bir buket çiçek vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK (YİZHAN)
FanfictionBir doktorun ve bir polisin iki valiz dolusu ceset parçaları sayesinde bir araya gelmesiyle oldu olanlar...