KARANLIK

249 21 18
                                    

Yibo'nun kolları arasında ağlarken öylece kendimden geçmişim.

Gözlerimi başka bir yerde arladım. Geniş bir yatağın üzerindeydim ve başım ağrıyordu, gözlerime vuran ışığı engellemek için elimi gözlerimin önüne uzattım, gözlerimi açmaya çalıştım.

Yibo balkonun önündeydi, öylece ayakta dikiliyordu. Elindeki viskiyi yudumlarken bana doğru döndü sanki uyandığımı hisseder gibi.

Yibo
-Daha iyi misin?

Bana yönelttiği soruyla bir an gözümün önüne Cho Hee'nin cesedi geldi. Gözlerimin dolmasını engellemeye çalışıyordum. En son onun kollarında ağlıyordum ama sonrası yok bayılmıştım büyük ihtimalle.

Zhan
-İyim. Yani...galiba

Elindeki bardağı sehpanın üzerine bıraktı ve bana doğru yürümeye başladı. Üzerinde tişört yoktu ve sadece pantolonu vardı üzerinde. O yüzden birazdan bana söylediklerine ne kadar odaklanabilirdim bilmiyorum.

Yatağın kenarına oturdu ve gözlerimin içine baktı.

Yibo
-Her şey düzelicek. Ben yanındayım.

Bana bunu söyleyince tekrar Cho Hee geldi aklıma. Zavallı kuzenim, kim bilir sevgilisi öğrenince ne yapacak. Çok üzülürdü tıpkı benim gibi.

Zhan
-Yibo ben korkuyorum. Beni bırakmayacaksın değil mi?

Yibo'nun yüzü sertti ve çok çekiciydi. Ben basit bir doktordum ne kadar yanımda olabilirdi. Sonunda vazgeçip gidecek, herkes gibi...

Yibo yüzünü bana yaklaştırdı, gözleri dudaklarıma kayınca beni öpeceğini anladım bu yüzden bende ona daha çok yaklaşıp gözlerimi kapattım. Dudaklarıma değen sıcaklık vücudumun titremesine sebep oldu. İlk defa bir erkekle öpüşüyordum yani geçen geceyi de saymazsak hayatımda öptüğüm tek erkek Yibo. Sanırım öptüğüm kişi Yibo olduğu için bu kadar heyecan yapıyorum.

Dudaklarını benden ayırmadan öpmeye devam etti, bende devam ettim çünkü onu özlemiştim. Yanaklarımdan aşağı hissettiğim sıcaklıkla ağladığımı farkettim. Yibo benden ayrıldıktan sonra kısaca gözlrime baktı ve sıkıca sarıldı.

Yibo
-Her şey iyi olacak. Bulucam onu...canını yakan o puştu karşına dikicem sakın üzülme.

Yanıma uzandı ve gözlerime bakarak gülümsedi. Gülüşü tıpkı herşeyi gibi harikaydı. Bana sarıldı.

Yibo
-Zhan...küçük bebek seni. Hastaneden senin için izin aldım, önümüzdeki 3 gün istediğin kadar uyuyabilirsin.

Aptal bir gülümseme verdim ona ve gözlerimi kapattım. Daha çok sokuldım ona, kokusunu hissetmek için...

~~

Huysuzlanarak gözlerimi açtım ve etrafa bakındım. Sanırım Yibo gitmiş. Ev çok sessizdi ama muhteşem dizayn edilmişti. Oturur pozisyona geldim hava baya kararmıştı. Saat 7.45 i gösteriyor. Etrafa biraz daha bakındıktan sonra yataktan çıktım ve öylece dolaşmaya başladım.

Onun odasında önemli bişey bulamadım, elime alıp bakabileceğim fotoğraf çerçevesi bile yoktu. Odadan çıkıp uzun koridoru da aştıktan sonra oturma odasına geldim, mutfakla birleşik ve oldukça havalı. Gözlerimle etrafı tararken yemek masasının üzerinde duran tepsi dikkatimi çekti. Benim için yemek hazırlamış. Tabii tepsinin içinde bulunan kelepçeleri saymazsak romantik bir kahvaltı olmuş denilebilir.

Bana hazırladıklarını yedikten sonra tepsinin içindeki kelepçeleri de alıp odaya geçtim. Telefonumu masanın üzerinden aldım ve yatağa uzandım. Cho Hee ile kavga ettiğimiz o mesajları okurken gözyaşlarımı tutmak imkansız. Birden aklıma Cho Hee'nin sevgilisi geldi ona henüz haber vermemiştim. Sanırım arayıp haber versem iyi olacak. Biraz düşündüm, ona nasıl söyleyecektim ki evlilik teklifi ettiği kadının öldürüldüğünü, neden diye sorsa ona da cevap veremem herhalde.

Telefonu çalıyor ama cevap vermiyordu tam kapatmak üzereydim ki bir kadın sesi açtı telefonu. Doğru numarayı aradığımdan emin olmak için ekrana baktım, kesinlikle doğru numaraydı.

--Merhaba, kiminle görüşüyorum?

Zhan
-Sen de kimsin?

--Asıl sen kimsin? sevgilimi neden aradın?

Zhan
-Sevgilin mi? Ama o...o evlenecekti Cho Hee ile

--Tatlım Cho Hee öldü bilidiğim kadarıyla. Eee sana göderdiğim hediyeyi ve çiçekleri görmüş olman gerek, beğendin mi?

Zhan
-Ne diyosun sen? onu sen mi öldürdün?

--Evet, sevgiline ulaşmak için önce kuzenini harcadı. Böylece seni de alde edecek, e seni elde edince Yibo da onun eline düşecek.

Zhan
-o...kim?

--Ah, iyi geceler. Sevgilinle bol vakit geçir son zamanların olabilir. Ha bu arada Cho Hee'nin sevgilisi, az önce küvetteyken cazibeme dayanamadı ve boğuldu. Yazık.

KARANLIK (YİZHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin