⚠️CHAPTER INI MENGANDUNGI UNSUR SEKSUAL 18+.JIKA KURANG SELESA BOLEH DI SKIP.⚠️
Ting!
Aku hanya membiarkan mesej masuk.
Aku tahu itu Ohm dan aku tak berniat langsung untuk membalasnya.
Aku duduk di sofa ruang tamu kondoku membuka television.
"Phishai!Nong nak keluar sekejap jumpa kawan malam nanti boleh?"
Nonnie yang datang dari dapur bersama dua beg potato chips di tangannya menyoal sambil membuat muka kasihan.
"Boleh.Phi pon malam nak keluar jugak ni"Izinku menyentuh manja kepala Nonnie.
Dia memelukku.
Tadi balik sahaja daripada PranBuri jam 5:20,aku terus menghubungi Nonnie untuk aku jemput ke kondoku.
Pho,Mae masih belum pulang jadi aku kasihan melihat Nonnie yang duduk berseorangan di rumah selepas pulang dari rumah Keluarga Vihokratana.
"Kenapa Nonnie tengok kebelakangan ni Phi dengan P'Ohm jarang sangat keluar sama-sama?"Soal Nonnie ketika drama di television sedang iklan.
"Emm Phi banyak kerja sikit.."Jawabku dan tidak menyambung.
[3 missed call from Ohm]
Aku hanya menghela nafasku berat.
Tidak pasti mengapa tetapi sekarang ini apa yang dia tahu,dia nak larikan diri daripada Ohm."Kau okay tak ni?"Soal Ssing yang sedari tadi memerhatikanku.
Aku hanya diam dan mengangguk kecil.
"Okay,macamni.Apa kata kita pergi minum nak?Aku belanja"
"CHEERS!!!!"Jeritku tanpa sedar lagi apa yang aku lakukan.
Ssing,AJ dan JJ turut melakukan perkara yang sama.
Semua sudah hilang kewarasan akibat meja kami yang tidak lagi mampu untuk menampung cawan beer.Penuh satu meja.
JJ yang buat pertama kali melihat keadaanku seperti ini merakam segala tingkah burukku yang sedang bergelak ketawa seperti orang tidak waras sambil berkata-kata perkara yang tidak masuk akal.
"Lagi!Lagi!Aku belanja malamni!"Ssing mengalu-alukan lagi kedatangan beer dan disorak oleh si kembar AJ,JJ.
°
"CHEERS!!!"
Ohm mengenggam erat telefonnya seperti ingin pecah.
Di skrin,kelihatan tunangnya Toey yang sedang mabuk teruk duduk dia atas pangkuan seorang lelaki dikelilingi ramai lagi lelaki yang bersorak untuk Toey menghabiskan beer nya.
Akaun Instagram milik sahabat lamanya iaitu P'Jo yang memuat naik video Toey tersebut.
Dia cuba melupakan tentang Toey namun tiba-tiba dia melihat Story milik JJ yang berisi Nanon dalam keadaan mabuk yang amat.
Amarahnya semakin membuak.Dia terlalu marah terhadap kedua-dua orang ini.
"ARGHHHHHHH"Ohm menghentak meja makannya.
Mengapa keadaan semakin tidak terkawal?
Mengapa tidak satu pun perkara berjalan dengan baik?
Kenapa Toey?Kenapa Nanon?
Dia menangis seperti anak kecil.Tidak hiraukan apa-apa lagi.
Apa yang dia rasa sekarang,dia sedang keliru,marah,juga cemburu.
YOU ARE READING
"FAN SERVICE"
Short Story'Fanservice'~Nanon Sebuah cerita yang bermula hanya kerana 'Fanservice' □□□□□□□□□□□ ~OhmNanon Story~ ♤About OhmNon,not PatPran😚 ♤Ada termasuk sedikit scene daripada Bad Buddy Series❤💚 ♤Story rekaan⚠️ ♤Tidak 100% benar,hanya imaginasi Author👍🏻 ♤...