"Nanon!Nanon!"Ohm mengejar Nanon sekuat tenaganya.
Sudah tidak dapat lagi dilihat bayang lelaki itu dan akhirnya Ohm menyerah dan mengambil keputusan untuk berpatah balik.
"Kau tipu aku"
Nanon dalam keadaan matanya yang sembab akibat menangis betul -betul berdiri dihadapan Ohm yang baharu sahaja membalikkan badannya.
"Aku minta maaf"Ohm cuba memegang kedua belah tangan milik Nanon.
"Tak salah lah aku rasa bila Toey kata yang aku ni simpanan kau...sebab kau cuma nak mainkan aku je"
Air mata milik Ohm jatuh mendengar perkataan Nanon.
"Tak..tak...Aku takpernah berniat macam tu pon"
15 minit sebelum
"Nanon tahu Ohm dah ada P'Toey tapi Nanon masih letak harapan dekat Ohm..Sampai satu tahap Nanon perasan yang Nanon buat salah sebab dah jadi orang ketiga"
Semua disitu semakin bingung.
"Non.Kau tak pernah salah.Yang salah aku,semua dari aku"
"Apani Ohm?"Daddynya menyoal.
"Dari awal Ohm tahu yang Nanon ada perasaan dekat Ohm tapi Ohm takpasti"
Nanon mengerutkan wajahnya.Sepertinya ada sesuatu yang dia belum pernah tahu dari Ohm.
"Waktu masih dengan Toey,Ohm dengan Nanon memang ada hubungan.Tapi tu semua Ohm yang mulakan"Dai menghela nafas sebelum kembali menyambung.
"Awal-awal Ohm ingat nak try Nanon sebab Ohm nak tahu berapa sayang Ohm dekat Toey.Ohm cuba dekat dengan Nanon,sayang dia sebab Ohm tak rasa yang Ohm sayang Toey dan masih belum sedia nak kahwin dengan Toey"
"Sampailah Ohm betul-betul jatuh hati dengan kawan baik Ohm sendiri.Dan waktu tu Ohm sedar yang Ohm dah buat salah,Ohm gunakan Nanon untuk kepentingan diri Ohm.Ohm tak ikhlas dengan dia"Suaranya semakin lama semakin mengecil.
"Sebabtu Ohm rasa bersalah sangat bila Ohm dengan Toey perlu kahwin sedangkan Ohm dah buat diri Ohm sayang sangat-sangat dengan Nanon.Ohm dah buat Nanon rasa bersalah sebab buat dia rasa dia macam orang ketiga yang nak rosakkan hubungan kami"
Nanon memandangnya seperti tidak percaya.
"Nanon?Kau tahu ke pasal semua ni?"Pha New menyoal.
Tanpa menjawab persoalan Pha New Nanon bangun dengan perasan yang bercampur.
Ohm turut bangun.
"Apa kau buat ni Ohm?!Kau ingat perasaan orang kau boleh bawak main macamni ke?"Daddy Ohm mula meninggikan suara.
"Non...aku minta maaf.Tapi sekarang sumpah aku sayang kau,Non"Ohm memandang Nanon dengan perasaan bersalah.
Nanon bernafas dengan sangat berat mengenggam penumbuknya.
BUKKK!
Tersungkur Ohm dihadapan semua orang apabila sebuah tumbukan dihadiahkan oleh Nanon kepadanya.
Sebelum sempat Nanon menyerang Ohm untuk kesekian kalinya,Nonnie dan Mae Ning lebih pantas memeluk Nanon terlebih dahulu.
YOU ARE READING
"FAN SERVICE"
Short Story'Fanservice'~Nanon Sebuah cerita yang bermula hanya kerana 'Fanservice' □□□□□□□□□□□ ~OhmNanon Story~ ♤About OhmNon,not PatPran😚 ♤Ada termasuk sedikit scene daripada Bad Buddy Series❤💚 ♤Story rekaan⚠️ ♤Tidak 100% benar,hanya imaginasi Author👍🏻 ♤...