"Nanon dah pergi ke?"Soal Pluem yang baru sahaja pulang."Dah baruje tak sampai 10 minit"Chimon menjawab sambil membetulkan kemeja miliknya.
"Dahlah jom kita gerak"
Pluem menarik tangan Chimon dan mereka berdua keluar dari kondo Nanon.
•
BANGGG!!!
Terdengar suara tembakan di dalam kegelapan.
"Ohm?!"Aku menjerit memanggilnya.
Terdengar tapak kasut yang berbunyi menghampiriku dan tiba-tiba ada satu cahaya terang yang hanya disuluh di kawasan tempat aku diikat di kerusi.
"P'Toey?!"Terpaku aku apabila melihat kelibat Toey yang sedang menghampiriku bersama pistol di tangannya.
Dia hanya tergelak melihatku.
"Bahagia sangat kau kan selama ni?Aku perhatikan je tapi bila dah sampai limit aku,inilah jadinya!"Jeritnya dihadapanku.
"Kau gila dah Toey!Mana Ohm?!"Aku turut meronta ingin melepaskan diri.
"Heyyy..kau risau lagi ke dengan lelaki bangsat tu?!Dia tipu kau!Dia tipu aku!"Toey menggoncang badanku.
Aku terdiam.Ingin aku menangis buat kesekian kalinya apabila teringatkan kejadian tadi.
"Apa yang kau dapat pon kalau kau buat aku macamni ha Toey?"
"Kau tanya?!HAHAHAHAHAHA"
"Mana Ohm aku tanya!"Aku memberontak lagi.
Dia tersenyum sinis dan membuat isyarat tangan sebelum melihat 2 lelaki berbadan besar mengheret Ohm yang dalam keadaan lemah dan dipenuhi darah.
"Kau cari lelaki ni kan?!"Toey menarik rambut Ohm yang sedang melulut.
Ohm hanya diam memandang Toey.
"Kau sah dah gila Toey!Aku memang marah sebab semua tu tapi aku langsung takde niat nak buat Ohm macamtu sekali!"
Toey datang hampir kepadaku lalu dicengkam pipiku dengan kuat serta mengarahkan salah seorang lelaki tadi menutup mataku menggunakan kain.
"Kau fikir aku boleh lepaskan kau macamtu je ke lepas apa yang dah jadi sebelum ni ha?!"
"Toey!Kau jangan nak apa-apa kan Nanon!Semua ni salah aku!Dia taktahu apa-apa pon!"Ohm menjerit melihat aku yang meringis kesakitan dicengkam oleh Toey.
"FUCK YOU!KORANG BERDUA BOLEH PERGI MAMPUS LAHH!"
Ohm dihumban tepat di hujung kaki Nanon.
"Ohm?!"Nanon cuba mencari kelibat Ohm.
"Non- aku minta maaf"Ohm memegang kaki Nanon.
"Kau okey tak?"Nanon terus menyoal dalam cemas.Dengan keadaan matanya ditutup dia lebih takut kerana dia tidak tahu apa yang bakal berlaku.
"Nanon a-aku tak berniat nak t-tipu kau!"Ohm merayu di kaki Nanon.
"Ohm!Cukup!Kau tak larat.Takperlu jelaskan apa-apa lagi.Cukup kau dekat dengan aku sama-sama"
"Awhhhh so sweet.Aku rasa aku nak tolong cinta suci korang ni terus menuju ke SYURGA lah"
BANG!
"OHM!!!"Nanon menjerit setelah mendengar tembakan dan tubuh Ohm yang tadinya dekat dengannya tidak terasa lagi.
"Tak..tak!Ohm?!Jawab aku Ohm!"
"..."
Tiada jawapan membuatkan Nanon meraung sekuat hatinya.
Secara senyap ada kaki-kaki yang mengelilingi kawasan itu.
YOU ARE READING
"FAN SERVICE"
Short Story'Fanservice'~Nanon Sebuah cerita yang bermula hanya kerana 'Fanservice' □□□□□□□□□□□ ~OhmNanon Story~ ♤About OhmNon,not PatPran😚 ♤Ada termasuk sedikit scene daripada Bad Buddy Series❤💚 ♤Story rekaan⚠️ ♤Tidak 100% benar,hanya imaginasi Author👍🏻 ♤...