⚠️CHAPTER INI MENGANDUNGI UNSUR SEKSUAL 18+.JIKA KURANG SELESA BOLEH DI SKIP.⚠️
Kini segala kecelaruan telah aku selesaikan.Semua orang sudah tahu tentang batalnya perkahwinan aku dan Toey termasuklah Nanon.
"Nanon!Nanon!!!!"Aku mengetuk pintu kondo Nanon dengan kuat.
Akhirnya dia membuka pintu.
"AI'SAT KAU BODOH EH?DAHLAH DATANG TENGAH MALAM MACAM NI,KETUK PINTU MACAM NAK ROBOH!NANTI JIRAN DENGAR INGAT AKU KENA RASUK DENGAN ANAK SETAN AGAKNYA"
Aku tersengih.
"Aku laparlah"Aku membuat muka kasihan.
"Dahtu?Kau fikir rumah aku kedai makan ke?"
"Bukannnn"
Nanon membuka pintu sedikit besar memberiku ruang untuk masuk dan dia menutup pintu.
"Dahtu apa dia?Nak aku masakkan ke?"Nanon bersandar di pintu sambil memeluk tubuh.
Dia hanya mengenakan seluar pendek atas peha bersama t-shirt putih bersaiz besar yang mampu menutupi seluar pendek yang dia kenakan."Kau kenapa pakai macamni?Sengaja nak goda aku eh?"
Nanon membulatkan matanya.
"Eh bodoh.Kau tengok jam tu pukul berapa?Dah 2 pagi dah.Memangla aku pakai baju yang aku selesa nak tido.Takde masa aku nak goda kau lah.Cepatlahh kau nak makan apa"Nanon membuang muka malas mahu melayan dan berlalu ke dapur diikutiku.
"Sorrylah,aku bukan nak menyusahkan kau sebenarnya tapi yang aku nak makan takda jual kat kedai"
Nanon yang sudah sedia membasuh tanganya berpaling memandangku keliru.
"Makanan apa yang special sangat sampai takde dekat kedai tu?"Nanon masih tidak mengerti.
Aku tersenyum mendekatkan diri kepadanya.
Nanon berundur sehingga melanggar meja makan.
"Ai'Ohm.Kau jangan main-main cepatlah cakap nak makan apa"Wajah Nanon sudah memerah.
Aku tergelak kecil.Suka melihat Nanon keliru begini.Comel.
"Takboleh.Sebab yang aku nak,ada satu je dalam dunia ni.Kau"Aku terus mengangkatnya duduk di meja makan.
"Ai'Ohm!"Nanon menjerit kecil.Terkejut agaknya.
"Kauni memang horny je kerja kau kan.Sanggup datang tengah malam macamni"Nanon menolakku.
Aku tidak hiraukan kata-katanya dan terus meragut bibirnya sedikit kasar.
Nanon membalas ciumanku namun sekali lagi dia menolakku tanpa berkata apa-apa.
"Ohh?Kau main-main ehhhhh"Aku menolaknya sehingga terbaring di meja.
Nanon menarik kolar bajuku membuatkan wajah kami semakin dekat.Dia tersenyum lalu mengangkat keningnya.
Memang dia sedang mencabar aku.
Aku menyerang bahagian lehernya.Wangian sabun masih melekat ditubuhnya.Mungkin baru selesai mandi.
"Jangan salahkan aku lah ye kalau esok kau takdapat kerja"Aku membisik ditelinganya.
Tangannya sibuk menyelak baju yang aku pakai.Kami berlaga lidah agak lama sebelum dia memberi lampu hijau untukku mendahului permainan.
YOU ARE READING
"FAN SERVICE"
Short Story'Fanservice'~Nanon Sebuah cerita yang bermula hanya kerana 'Fanservice' □□□□□□□□□□□ ~OhmNanon Story~ ♤About OhmNon,not PatPran😚 ♤Ada termasuk sedikit scene daripada Bad Buddy Series❤💚 ♤Story rekaan⚠️ ♤Tidak 100% benar,hanya imaginasi Author👍🏻 ♤...