⚠️CHAPTER INI MENGANDUNGI UNSUR SEKSUAL 18+.JIKA KURANG SELESA BOLEH DI SKIP.⚠️
Sebelum ini walaupun kami dalam keadaan yang baik,namun tidak sekali pun Ohm pernah menukar status kami sebagai 'boyfriend' namun berbeza dengan hari ini.
Setelah selesai sarapan,kami bersiap-siap untuk keluar.Ohm mengajakku untuk menonton wayang bersama.Walaupun sebenarnya aku bukanlah seorang yang gemarkan wayang tapi demi hari ini,aku pergi juga.
Ohm meraih tanganku dan digenggam dengan kemas sebelum menciumnya.
Kenapa begini?Aku terima untuk jadi kekasihnya pada hari ini kerana ingin menjauhkan diri daripadanya tapi mengapa perasaanku kini berbolak balik.
Semua yang Ohm lakukan terhadapku sedari pagi tadi telah menggoncang hatiku.
Ciumannya.
Tingkah manisnya.
Ucapan sayangnya.
Juga tadi,cara dia mencium tanganku.
Perkara yang aku tidak pernah rasa sewaktu kami dalam keadaan baik.
Mengapa hari ini?
Aku mengenakan hoodie hitam bersama jeans hitam manakala Ohm dengan kemeja hitamnya juga jeans hitam.
Tidak lupa topi,kaca mata hitam juga mask.Kami merancang untuk hidup seperti pasangan biasa pada hari ini.Tiada peminat yang berpusu-pusu mengikut kami.
"Sini beg kau aku pegang"
Tanpa banyak soal,aku tersenyum dan menghulurkan beg sandangku kepada Ohm dan dia kembali mengenggam tanganku.
Apa pun yang berlaku,aku akan jalankan hari ini tanpa sedikit cacat-cela,sebagai sepasang kekasih.
Hari kami berjalan dengan baik.Mula dari menonton wayang,makan,shopping sehingga pulang Ohm sedikitpun tidak melepaskan genggaman tangannya dariku.Hanya bila perlu sahaja dan setelah itu dia kembali meraih tanganku.Katanya takut aku hilang sebelum waktunya.
Aku hanya membiarkannya melakukan apa yang dia mahu.Tidak sedikitpun membantah.
Sesampai di rumah kami membersihkan diri dan duduk di sofa ruang tamu.
Jarum jam menunjukkan angka 8 tepat.
Hanya bersisa 10 jam lagi.
Aku melihat tanganku.
Ya.Masih setia digenggam oleh Ohm walaupun matanya fokus kepada drama di televisyen.
Tiba-tiba dia berhenti fokus dari tv dan melihatku sambil tersenyum.
"Kau nak makan apa?Aku lapar dah"
"Hmm aku tak kesah pon..kau nak order apa?"Soalku
Dia membuat isyarat tangan menyatakan tidak sambil menggeleng kepalanya.
Aku memberikannya eksperisi pertanyaan.
"Malam ni aku masak.Special.Just for us"Ucapnya tersenyum dan mencium tanganku untuk keberapa kali buat hari ini,aku tidak tahu.Sudah tidak terkira lagi.
Aku sedikit tergelak tidak percaya.
"Pfttt kau?Masak?"
Wajahnya yang gembira tadi bertukar menjadi masam.
"Apa?Kau tak percaya ke?"
"TAK"Serta merta aku menjawab.
"Okey fine!Aku tahu Ohm Pawat memang tak pandai masak tapi ada benda yang kau tak tahu"Dia mengangkat keningnya.
YOU ARE READING
"FAN SERVICE"
Short Story'Fanservice'~Nanon Sebuah cerita yang bermula hanya kerana 'Fanservice' □□□□□□□□□□□ ~OhmNanon Story~ ♤About OhmNon,not PatPran😚 ♤Ada termasuk sedikit scene daripada Bad Buddy Series❤💚 ♤Story rekaan⚠️ ♤Tidak 100% benar,hanya imaginasi Author👍🏻 ♤...