"Pelakon macam kau ni apalah sangat hah?" Nanon hanya terdiam bingung.
"Selama ni aku ingatkan kau budak baik..tak main nak rampas-rampas laki orang macamni.Lahhh rupanya kau dengan aku 2 kali 5 je kan" Tersentak Nanon dengan pernyataan Toey.
"S-saya minta maaf pasal Ohm.Tapi saya taktahu apa-apa pon pasal apa yang jadi dekat P'Toey dengan Ohm"
"Ohhhh taktahu?" Toey melangkah menghampiri Nanon menyebabkan Nanon berundur ke belakang.
"TOEY!"
Nanon dan Toey serentak memandang ke arah suara itu.
"Ehh apa lagi yang kau nak ni hah?Kenapa nak libatkan Nanon?!"Ohm menarik Nanon mendekatinya.
"Ohhh sekarang kau nak lindung dia lah?Gitu?Heii Ohm.Akuni tunang kau tau!"
Ohm tergelak sinis.
"Kau ada amnesia eh?Lahhh kesian.Kau dengar sini yang kita dah takde apa-apa!"
"No!Yang buat keputusan nak batalkan semua ni tu Daddy kau!Bukan kau!Aku masih tunang kau and kita masih akan kahwin"Toey tersenyum.
"Kau gila ke?Tak sedar diri?!Siapa nak dengan murahan macam kau ni lagi?"
Mata Toey membulat.
"Ohhhh so aku murah sebab aku curang dengan kau.Orang belakang kau tu tak murah?Senang-senang bagi diri dekat kau?"
"Apa kau cakap ni?!"
"Kau takpayah fikir aku bodoh la Ohm!Kau dengan dia bukan setakat ship je kan?!"
"K-kau!"Ohm menggigil akibat marah tetapi ditahan oleh Nanon.
"No matter what,you and I gotta get married"
Tiba-tiba telefon milik Ohm berbunyi.
"Ohm kau balik sekarang jugak!Aku tunggu!"
Hanya itu yang keluar dari mulut Daddynya sebelum dia mematikan panggilan.
Ohm memandang Toey sebelum menarik Nanon mengikutinya.
Toey hanya tersenyum sinis.
"Ohm kau masuk je lahhh aku duduk dalam kereta"Nanon menahan Ohm sebelum dia menarik Nanon.
"Tak kau ikut aku"
"Tapi ni family matters kau.Aku orang luar dan aku taknak masuk campur"
Ohm memandangku.
"It's my order!Get out and follow me!"
Bahu Nanon terhincut akibat sergahan daripada Ohm.Mahu tak mahu dia menurut.
Kelihatan di dalam rumah Toey sudah berada di situ bersama kedua orang tuanya.Mereka semua memandang aku dan Nanon.
"See?At this kind of situation he's still dare to bring his prostitute here"Toey bangun dengan wajah bangganya ingin menjatuhkan Nanon.
"Ehhh apa kau cakap ni ha?!Kau memang melampau kan?!"
PLAKKK
Terduduk Toey menerima tamparan daripada Ohm.
Reaksi kedua ibu bapa Toey amatlah terkejut.
Sebelum sempat dia ingin melepaskan kemarahannya untuk kesekian kalinya,Nanon menahannya.
"Dahlah Ohm!"
"CUKUP!"Akhirnya Daddy Ohm,Mew yang sedari tadi hanya menonton drama percuma bersuara.
"Apani Ohm?Toey?"
YOU ARE READING
"FAN SERVICE"
Short Story'Fanservice'~Nanon Sebuah cerita yang bermula hanya kerana 'Fanservice' □□□□□□□□□□□ ~OhmNanon Story~ ♤About OhmNon,not PatPran😚 ♤Ada termasuk sedikit scene daripada Bad Buddy Series❤💚 ♤Story rekaan⚠️ ♤Tidak 100% benar,hanya imaginasi Author👍🏻 ♤...