Semenjak pelamaran malam itu,Nanon sering keluar bertemu dengan Toey tanpa pengetahuan Ohm.Bukan apa,Nanon tidak mahu Ohm perasan apa-apa yang pelik.Dia mahu meluangkan masanya sebanyak yang mungkin bersama Toey sebelum waktunya.
Dia tahu semua perkara yang berlaku selama ini telah membuatkan ramai orang menjauhkan diri daripada Toey.
Hari demi hari dia semakin faham perasaan Toey.Toey minta untuk rahsiakan semua benda dari semua orang.Hanya Nanon seorang yang dia percaya.
"Ohm is calling..."
Nanon memandang phone miliknya.
"Angkatlah call tu.Nanti dia risau pulak"Arah Toey.
Nanon mengangguk kecil dan mengangkat panggilan.
"Bukan kau dah habis kelas ke...kenapa tak balik lagi"
"Aku keluar cari barang sekejap.Sekejap lagi balik lah"
"Kau ni kan.Semenjak ni asyik lambat je balik rumah.Dahla taknak balik saing dengan aku"
Nada Ohm seperti merajuk.
"Alahh sorry lah.Okey-okey lepasni aku terus balik okey?Tunggu tau"
tut..tut...
"Dah,pergilah balik.Kesian dia tunggu dekat rumah"Toey menepuk tangan Nanon isyarat untuk pulang.
Nanon menghela nafas,tersenyum lalu mengangguk.
"Okeylah kalau macam tu.Nanon balik dulu ye!Apa-apa jangan lupa call tau Phi!"Nanon melambai ke arah Toey.
Aku sampai di hadapan pintu kondo menghela nafas.
Belum sempat ingin mengetuk pintu,pintu sudah dibuka dari dalam.
"Arghhhhh balik jugak Nanon aku ni!"Jerit Ohm menarikku masuk lalu memelukku.
"Kauni macamlah kita tak pernah jumpa.Aku lambat sikit je pun"Aku melepaskan pelukan dan meletakkan barangku.
Ohm memelukku dari belakang.
"Aku mana boleh jauh dari kau..rasa nak mati aku rindu kau tau tak?"Ohm mencium bahuku.
"Kau tak lama lagi dah nak graduate.Aku kena lah usaha lebih sikit.Tu lah aku kalau boleh nak study dengan buat assigment terus sebelum balik rumah.Nak graduate jugak"
"Lahh bukan kau tak boleh study kat rumah pon kan"
Aku menjeling Ohm.
"Macam mana aku nak study dekat rumah kalau dah ada anak anjing yang lekat dengan aku 24 jam ni?"Aku menunjal dahinya.
"Kau nak cakap aku comel kan?"Ohm kembali memeluk.
"Tak.Mengada"
"Cehh"Ohm hanya membenamkan mukanya di belakang badanku.
Bahuku dicium juga leherku.
"Aku belum mandi lah Ohm.Sana dulu"
Sikitpun tidak dihiraukan olehnya malah dia menyambung dan menjilat leherku.
"Ahhhh Ohm...bagi aku mandi dulu"Aku masih cuba menolaknya.
YOU ARE READING
"FAN SERVICE"
Short Story'Fanservice'~Nanon Sebuah cerita yang bermula hanya kerana 'Fanservice' □□□□□□□□□□□ ~OhmNanon Story~ ♤About OhmNon,not PatPran😚 ♤Ada termasuk sedikit scene daripada Bad Buddy Series❤💚 ♤Story rekaan⚠️ ♤Tidak 100% benar,hanya imaginasi Author👍🏻 ♤...