⚠️Enam belas

659 25 5
                                    

⚠️CHAPTER INI MENGANDUNGI UNSUR SEKSUAL 18+.JIKA KURANG SELESA BOLEH DI SKIP.⚠️

"Ohm nak pergi tak?"

"Takpelah phi,saya nak mandi panas pulak"Tolak Ohm apabila diajak untuk keluar berehat dan makan.

Mereka semua keluar daripada kondo milik 'Pran'.

Tidak lama setelah Ohm masuk ke dalam bilik mandi,Nanon masuk ke dalam kondo dan menuju terus ke bilik tanpa dia tahu yang Ohm berada di dalam.

Dia melepaskan baju kemeja miliknya dan menghidupkan penghawa dingin langsung terlantar di atas katil.

"Hahhh panasnya.Nasib semua orang pergi keluar,bolehlah aku sejuk sorang-sorang"Nanon menutup matanya berhasrat untuk melelapkan matanya sebentar.

Krikkk

Bunyi pintu bilik mandi yang terbuka telah mengejutkan Nanon.

"Shiaaa Ohm!/Non!"

Mereka berdua serentak berteriak akibat terkejut.

Manakan tidak.Ohm fikirkan yang dia hanya berseorangan di dalam kondo begitu juga dengan Nanon.

Sudahlah Ohm keluar tanpa sehelai benang dibadannya dan Nanon juga tanpa pakaian.

Nanon hanya mengalihkan pandangannya ke arah luar tingkap manakala Ohm cepat-cepat mencapai tuala dan dililitkan di pinggangnya.

"Ehemm"Ohm hanya berdehem menghilangkan rasa canggungnya.

"Aku taktahu pulak kau tak pergi"

"Aku pon"Balas Nanon ringkas.

"Kau...kenapa kau takpakai baju?Kau sengaja kan?"Soal Ohm memandang Nanon.

"Ehhh takde masa aku!Aku ingat kau ikut diorang.Aku panas,aku bukaklah baju"

"Ye eh?"Ohm merangkak naik ke atas katil mendekatkan dirinya ke arah Nanon.

"Ohm.Stop.Kau jangan nak macam-macam eh!"Nanon berundur ke belakang.

"Alahhh salah kau lah...kan aku dah turn on"Ohm menggigit bibirnya.

"Ai'Sat!Kau dekat lagi,aku sepak kau"Nanon menarik selimut menutupi badannya.

"Kauniiii macamlah tak biasa.Aku dah tengok lebih dari tu.Rasa pon dah.Ketagih aku"Dia tersenyum.

"Ai'Hia!"Nanon membaling sebuah bantal kecil ke arah Ohm namun dielak.

Seluruh darah di tubuh Nanon menyerbu ke muka.Merah padam mukanya menahan malu.

"Bagilah aku rasa sikit.."Ohm merayu membuat muka kasihan.

"Bodoh nanti orang baliklah gila!"

"Sikitje"

Ohm mula meragut lembut bibir merah milik Nanon.

Nanon sedikit menolak sebelum dia menyerah dan membiarkan Ohm.


"Ahhhh Shiaa Non!"Aku menggenggam cadar dan melepaskan air nikmatku di dalam mulut Nanon.

Nanon melepaskannya dan tersenyum kepadaku sebelum menelan air yang masih berada di dalam mulutnya.

"Ohm?Nanon?Kitorang dah balik!"

Kami berdua saling berpandangan sebelum bangun dan cepat-cepat membersihkan diri.

Aku kembali masuk ke dalam bilik mandi untuk mandi manakala Nanon membersihkan mulutnya sebelum berbaring di katil berpura-pura untuk tidur.

"Lah?Tidur ke Nanon?Ohm?Kau mandi lagi ke"P'Aof mengetuk pintu bilik mandi.

"FAN SERVICE" Where stories live. Discover now