⚠️WARNING!CHAPTER INI MENGANDUNGI SEDIKIT UNSUR 18+SILA DISKIP JIKA BERASA TIDAK SELESA⚠️
"Ok!Sampai sini sahaja untuk siang ni!"Seperti biasa Sang Direktor menghentikan penggambaran.
Mereka sampai di PranBuri tepat pada jam 10 pagi dan diberi sedikit waktu untuk berehat lalu terus memulakan shooting pada 11 pagi sehingga sekarang,jam 3 petang.
Ada scene yang akan dirakamkan pada sebelah malam.
Mereka semua berpecah pergi ke bilik masing-masing yang sudah ditetapkan oleh para kru.
"Shiaaaa"
Nanon sedikit terkejut apabila melihat Ohm yang berbaring di katil biliknya yang sepatutnya dia kongsi bersama March dan Lotte.
"Kenapa kau kat sini?Kau sebilik dengan P'Jimmy kan"Soal Nanon pelik tetapi masih bertingkah biasa dan terus merebahkan diri di sebelahnya.
"March dengan Lotte pergi jalan-jalan pantai.P'Jimmy,aku masuk bilik katil full dia punya dulu"Jawab Ohm dalam matanya yang terpejam.
"Siapa fall in love dulu dia kalah"
Setelah selesai penggambaran untuk malam ini,Ohm pergi bermain air laut sendirian.Puas dia mengajak Nanon tapi tidak dihiraukan ajakan lelaki tersebut.
Nanon berniat untuk meninggalkan Ohm seorang diri.
"Oi!dahnak balik dah ke?Awal lagi!"Jerit Ohm kurang jelas kerana bunyi deruan angin pantai juga ombak di malam hari.
"Aku ngantuk!Byee!"
"Tunggu!Aku ikut!"Dia berlari mendapatkan Nanon membawa seliparnya yang dibasahi air laut.
"Kenapa aku yang hantar kau balik bilik ni?Bukan kau ke patut hantar aku balik"Soal Nanon apabila sedar yang sedari tadi dia hanya membontoti Ohm pulang ke biliknya.
"Kau yang ikut aku.Aku tak suruh ponnn"
"Eh?Ha baguslah kau ada dekat sini"Jimmy keluar daripada biliknya secara tiba-tiba.
"Kenapa?"
"Aku nak main game dengan diorang dekat bilik kau.Kau nak tidur kan?Daripada bising,alang-alang kau pun dah dekat sini,apa kata kau tidur sini je okay?"
Dia pergi tanpa persetujuanku.
Kami berpandangan satu sama lain.
°
"Seriously?Yang kau tinngalkan diorang berdua dah kenapa wahai Encik Doktor?"Sergah Drake kesal.
"Biarkan je lah.Kau tak perasan ke yang kebelakangan ni diorang tak macam dulu"Ujar Prom menyokong perbuatan Jimmy.
"Aku rasa lah kan.Diorang gaduh la"Selit Mark dan disetujui oleh semua.
Drake,Mark,Prom,Marc,Lotte dan juga Jimmy semua berkumpul di dalam bilik yang sepatutnya Nanon duduk.
"Aku taktahulah tapi kan aku ship doh P'Ohm dengan P'Nanon"Prom tergelak kecil di hujung ayatnya.
"Kalau diorang betul-betul kan,aku sokong"
"Hmm aku pon"
"Jujur aku suka gila tengok diorang berdua main sama-sama,makan sama-sama..like everything yang diorang buat tak pernah nampak awkward.Nampak serasi je..."
"Aku takpernah rasa apa yang diorang buat tu fan service wehhh"
"Ehh korang ni.Ohm dah ada tunang kan mana boleh.."March mencelah
YOU ARE READING
"FAN SERVICE"
Krótkie Opowiadania'Fanservice'~Nanon Sebuah cerita yang bermula hanya kerana 'Fanservice' □□□□□□□□□□□ ~OhmNanon Story~ ♤About OhmNon,not PatPran😚 ♤Ada termasuk sedikit scene daripada Bad Buddy Series❤💚 ♤Story rekaan⚠️ ♤Tidak 100% benar,hanya imaginasi Author👍🏻 ♤...