Merhaba! Dünkü bölümü kısa olmasına rağmen geciktirdiğim için bugün haftanın ikinci bölümünü paylaşmak istedim. Tepkilerinizi merakla beklediğim güzel bir sahne var :')
Keyifli okumalar dilerim 🤍
ꕥ
ENKYROS SERİSİ 1.KİTAP
On Dördüncü Bölüm
𝙰𝚣𝚞𝚛𝚒𝚝 𝚃𝚘𝚙𝚛𝚊𝚔𝚕𝚊𝚛ェ; 𝚎𝚖𝚙𝚊𝚝𝚒 𝚟𝚎 𝚞̈𝚌̧𝚞̈𝚗𝚌𝚞̈ 𝚐𝚘̈𝚣𝚞̈𝚗, 𝚛𝚞𝚑𝚍𝚊𝚜̧ 𝚟𝚎 𝚖𝚎𝚍𝚢𝚞𝚖𝚕𝚊𝚛ェ𝚗 𝚊𝚗𝚊 𝚝𝚘𝚙𝚛𝚊𝚐̆ェ.
ꕥ
Azurit Toprakları'nın ait olduğu rengin mor olmasına karşın Kaja ve Leora'nın gözetlemekte olduğu iki perinin üzerindeki takım farklı renkteydi.
Adamın uzun paltosu ile aynı siyah tonda bir elbiseyi karısı giymişti. Pederin kolunun altına yasladığı minik fakat oldukça kalın kitap ve omuzundan sarkıttığı çantası da siyah rengindeydi.
Hava bunu gerektirmiyor olsa da karısı ufak şemsiyesini açıp, koluna girdiği kocasının yanında yürümeye başladı. Birkaç dakikayı bile bulmayan yürüyüş mesafelerinin sonuna vardıklarında kadın süs şemsiyesini geri kapattı. Peder binanın bahçesine girmeden önce karısı için kapıyı açtı. Ayin evinin ufak fakat gösterişli binasının girişinde kayboluncaya dek saklandıkları yerden çıkmadılar.
Onların evden çıkıp, kendilerini belli ettikleri ilk ana dek neredeyse bir saati bulacak süredir dışarıda, bir taş evin köşesine gizlenerek bekleyen Kaja ve Leora nihayet bir sonraki adıma geçebilecekleri için memnunlardı.
"Ne kadar süreceğini bilmiyoruz. Bu yüzden olabildiğince hızlı davranalım."
Kaja, kıyafetlerinin sahip olduğu iki toprağın renklerinden bir tercih yapmış ve mantıklı davrandığını kendine tekrar edip dururken Orthron renklerini üzerine giyinmişti.
"Airlia biliyor olabilir, ona sorarız." Leora, Kaja'nın arkasında yürürken mırıldandı.
"Evet, bizi içeri alacaksa sorarız."
Numaralı kapının önüne geldiklerinde ikisi yan yana durdu. Planlanmış gibi duran fakat içgüdüsel bir hareket olarak birbirlerine dönüp baktılar. Ardından Leora kapıyı yumruğu ile vurdu.
Bekledikleri süre ikinci bir vuruşu gerektirdiğinde ikisi de gergindi. Numarayı karıştırmış olabileceklerinden değil çünkü pederin ve karısının terk edişini görmüşlerdi. Belki de sorun, Airlia ve çocuklarının artık burada yaşamıyor oluşuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENKYROS -Hayat Boğumu-
FantasyTopraklarına ait olan güç, onu reddediyordu. Bir başkası için ne denli kolay olsa da bitkiler hiçbir zaman Leora'nın tarafını seçmemişti. Yine bitki bilimine çalıştığı bir gün, Yönetici Toprakları'ndan düşen kaya parçaları altındaki zemini salladı...