6k'yı geçen upuzun bir bölüm olmuş :🙃 Sahneleri okurken aklınızda tutmayı unutmayın çünkü bölümün sonunda size favorinizi soracağım ⭐️
Keyifle okuyunn! <3
ꕥ
ENKYROS SERİSİ 1.KİTAP
On Beşinci Bölüm
ꕥ
"Bunu yapamazsın."
Gineah'ın verdiği tepki, Maia'nınkinden oldukça farklı olmasına rağmen buna hazırlıklı olan Leora canının hemen sıkılmasına izin vermedi.
"Desteğin için teşekkürler fakat bunda kararlıyım."
"Kastettiğim şey bunu yapacak gücünün olmaması değil. Bu yalnızca-" Gienah hızla sıraya dizdiği kelimelerine bir es vererek soluklandı. "çok tehlikeli."
Leora kavuşturduğu kollarını açmadan sırtını verdiği ağaç gövdesine yaslandı.
"Tehlikeli olabilir ama Kaja'yı orada tanıyan birçok kişi var."
Büyük bir umutsuzluğa kapılmış kardeşi onu vazgeçirmek için o an her şeyi yapabilecekmiş gibi, "Oraya nasıl gidildiğini biliyorsun." demesinin ardından Leora'ya baktı.
Ona nasıl gidildiğinden bahsetmişti. Kaja anlatır anlatmaz akşamında Gienah ile paylaşmıştı.
"Bunu göze alıyorum. Ayrıca başıma büyük bir şeyin geleceğini düşünmüyorum." Sonuçta yıllardır devam ettirilen bir yöntemdi. Kaçak sayıldıklarından ilk etapta pek de güvenilir olmasalar da Kaja sonrasında ikisine de yardım edecekti.
"Gelebilir ve ben bunu istemiyorum. Hem annemlere ne diyeceğiz? Günlerce eve gelmeyecek oluşuna göz yumamaz."
Bir yaratığın sırtından fırlatılacak olmasındansa Leora'nın gözünü daha fazla korkutan şey buydu. Annesi ve babasına ne diyebileceğini düşündüğü vakit epey uzun sürmüştü. Üstelik sonucunda içine tamamıyla sinen bir cevap yoktu elinde.
"Ona Maialarda kalacağımı söyleyebilirim."
"Buna inanacaklarını düşünemezsin. Özellikle annemin."
"Birkaç gün idare edecektir. Zaten orada fazla kalmayı düşünmüyoruz." Kaja üslerini bulacak, onlara neler öğrendiklerini anlatacak ve Yaratılış Kitabı'nın bir kopyasını talep edecekti.
"Yine de bu çok tehlikeli."
Leora ağırlığını tekrardan iki ayağının üstüne vererek doğruldu. Elleri iki yanından yumruk yapılmış biçimde sarkarken, "Eğer sen destanda neler yazdığını bana bulabileceksen bu işe kalkışmam gerekmez." dedi. Vazgeçirilmeye çalışılmaktan canı sıkılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENKYROS -Hayat Boğumu-
FantasyTopraklarına ait olan güç, onu reddediyordu. Bir başkası için ne denli kolay olsa da bitkiler hiçbir zaman Leora'nın tarafını seçmemişti. Yine bitki bilimine çalıştığı bir gün, Yönetici Toprakları'ndan düşen kaya parçaları altındaki zemini salladı...