Když druhý den kráčela ulicí, několikrát se ujistila, že nemá nikde na blůze zubní pastu a taky jestli si třeba omylem nedala zelenou rtěnku, protože téměř všichni kolemjdoucí na ni divně zírali.
Někteří překvapeně, jiní se znechucením, malá část z nich se spokojeně usmívala. Jedna starší dáma po ní dokonce mrkla!
Když procházela kolem skupinky mladých kouzelníků, která na ni pokřikovala něco o hadovi a zrádci, začala propadat vážně zoufalství.
Oslava - i přes Malfoyův výstup - pokračovala do brzkých ranních hodin, dost se toho vypilo a možná má některé události v mlze, byla si ale poměrně jistá tím, že neudělala nic skandálního.
Když procházela stánek s novinami, všechno jí zapadlo do sebe. Její fotka byla na titulní straně Denního věštce. Kdyby na té fotce byla sama... Nějaký paparazzi byl natolik pohotový, aby stihl nepozorovaně pořídit snímek, když v noci vyběhla za Malfoyem, zrovna v momentě, kdy její ruka svírala jeho předloktí.
Spolkla hořkost, která se jí drala do úst, popadla jeden výtisk a neslušně mrskla peníze po stánkařce. "Mládež nevychovaná. Prý paní ministryně..." brblala starší dáma.
Skandální odhalení!
Kandidátka na ministryni kouzel a Smrtijed v utajeném románku!
Šeptalo se o tom během války, zvěsti se šířily i po zasedání Starostolce, avšak já a zase já pro Vás dnes máme nezvratitelný důkaz o utajované lásce.
Včera večer během oslav v podniku Pod vlivem, vyběhla kandidátka na post ministryně kouzel, Hermiona Grangerová, na ulici a vrhla se po úspěšném realitním makléři a bývalém Smrtijedovi, Dracu Malfoyovi, ihned po tom, co i on sám podnik opustil velmi ve spěchu.
Sexuální napětí, které mezi nimi vzniklo, by mohlo pohánět ne jednu elektrárnu!
Vydrží však tento románek? Moji ptáčci zpívali, že slečna Grangerová bude již brzy jmenovaná ministryní. Není na čase, aby si lépe vybírala svou společnost?
Může vůbec Smrtijed přestat být Smrtijedem? Nejedná se jen o komplot zla? A jakou roli v tom sehraje Grangerová? Nebude jen nastrčenou figurkou, sloužící k převzetí vlády?
Více fotek na straně 3!
R.H.
"Ta mrcha!" ulevila si a naštvaně zmačkala noviny do koše.
...
Během pár minut už Hermiona vcházela do Kouzelné hůlky, tedy do stripbaru Pansy Parkinsonové. Zastavila se před recepcí a rozhlédla se kolem, jestli někde Pansy neuvidí.
"Jak vám můžu pomoci, slečno Grangerová?"
Hermiona si tmavého mladíka za pultem v okolním pološeru vůbec nevšimla a tak lehce nadskočila, když si oslovil. "Dobrý den." vykoktala ze sebe, překvapená, že zná její jméno. "Je tu majitelka, prosím?"
Mladík přikývl a zmizel za závěsem. Za minutku už byl zpět i s Pansy, která vypadala jako reklama na vintage bordel mamá - krátké černé vlasy, pečlivě upravené, černé linky, které zvýrazňovaly její zelené kočičí oči, černé špagetové šaty s třásněmi, které dosahovaly sotva do půlky stehen a boa kolem krku.
"To jsou k nám hosti! Přišla sis pro rady, jak na Malfoye?" přivítala Nebelvírku se smíchem a políbila ji letmo na tvář. "Pojď, půjdeme dozadu, ať máme víc soukromí."
Hermiona se vydala za závěs za ní a pokračovala chodbou dozadu, až do Pansiny kanceláře. Kombinace červených stěn a černého, koženého nábytku v ní vzbuzovala dojem sado maso salónku. Zároveň to byl ale přesně Pansyin styl.
ČTEŠ
Právo na lásku / DRAMIONE FF
Fanfiction"Tohle přece není normální Miono! Trávíš s nima tolik času! Jsou ze Zmijozelu, ZE ZMIJOZELU, chápeš to vůbec? Není to tak dlouho, co by tě všichni bez mrknutí oka předhodili Voldemortovi!" na krku měl naběhlou žílu a tváře rudé vzteky. "Rone, u Mer...