10. Poslouchej své srdce

762 46 15
                                    

"Hermiono, tohle není sranda! Vždyť tě chce někdo zabít!" Theo pochodoval po oválné pracovně a měl chuť si zoufalstvím vytrhal vlasy. "Tohle prostě odmítám!"

"Theo má pravdu, Mio, nemůžeš zůstat nestřežená." přidal se Harry, který seděl na jedné ze židlí a snažil se přemýšlet.

"Už jsem vám řekla, že tu ochranku nechci, jasný?" Hermiona seděla opřená o parapet, na stejném místě jako v pondělí, když tu byla s Kingsleym, ten den ještě jako návštěva.

"To nejde!" rozčiloval se Theo. "Sama sis mě vybrala, když ti ochranku nařídil Pastorek."

"Jenže teď jsem ministryně já, Theodore, a já říkám, že ochranku nepotřebuju." stála si za svým Hermiona. "Je to jenom nějaký hloupý žert, který spustil ten pitomý článek. Kdo by mi asi tak mohl chtít opravdu ublížit?"

"Vážně se ptáš, Mio?" vrhnul po ní Harry zamračený pohled.

"Jistě, že se ptám, Harry. Všechny Smrtijedy jste zavřeli do Azkabanu."

Kouzelník s kulatými brýlemi zakroutil nesouhlasně hlavou. "Ne, všechny ne."

Theova hlava se prudce otočila Harryho směrem. "Co tím chceš říct?"

Vyvolený zavřel oči a zhluboka se nadechl, než k němu zvedl pohled k odpovědi. "Všichni v Azkabanu nejsou. Promiň Theo, ale musím se na věci dívat objektivně. Stejně tak bys měl i ty, ať už je Malfoy tvůj kámoš nebo ne, chtěl proti tobě poslat nepromíjenou. A s Hermionou nikdy neměl blízký vztah. Co když..."

Zamotala se jí z toho všechno hlava. Nebyl to Malfoy, nemohl být. Snad mu na ní svým způsobem i záleželo, proč by jí jinak pomáhal v tom baru? Proč by se snažil napravit její reputaci? Ne, nechtěla si připustit, že by jí chtěl ublížil. Skutečně ublížit. "Ne!" přerušila ho Hermiona. "Řekla jsem to Kingsleymu a řeknu to i tobě, Harry. A řeknu to jen jednou, tak mě dobře poslouchej!" opustila své místo u okna, aby se mohla naklonit nad svého brýlatého přítele. "Malfoy to není, jasný? Dovol mi připomenout, že Starostolec ho všech obvinění zbavil. Byl jsi u toho. Vždyť jsi sám svědčil v jeho prospěch, jak teď můžeš pochybovat?"

Je třeba se na to dívat objektivně. A pravda byla, že v obou případech, kdy dostala tuhle nevyžádanou poštu, byl Malfoy poblíž. Ne, je to blbost.

Její povaha jí nedovolovala tomu uvěřit. Chtěla věřit tomu, že se blonďák napravil. Chtěla věřit tomu, že je dobrý.

"Nechápu, že se ho zastáváš!" třeštil oči Harry.

"Hermiona má pravdu, Malfoy by to neudělal. Nemá důvod, navíc nikdy té zatracené ideologii úplně nevěřil." přidal se Theo.

"Díky Theo." usmála se na svého zmijozelského přítele a otočila se na Harryho. "Takže, jak jsem řekla, ochranku nepotřebuji. Chcete to písemně, pane vedoucí bystrozore?"

Harry poraženecky svěsil hlavu a zakryl si tvář dlaněmi. "Musíš být tak tvrdohlavá?" zavrčel.

"Ano."

"Fajn, ale půjdeš k Mungovi a necháš se prohlédnout. Ať máme jistotu, že v tom dýmu nebylo něco, co by cílilo přímo na tebe." naléhal Harry.

Mia věděla, že aspoň drobný ústupek musí udělat. "Dobře."

"Doprovodím tě." nabídl se Theo.

"To je dobrý, Theo. Běž domů za Daph, bude mít strach. Už tak jsme tady zůstali dost dlouho."

...

Právo na lásku / DRAMIONE FFKde žijí příběhy. Začni objevovat