Fourteen

5 2 0
                                    


                        ᪥᪥᪥
Penat aku melayan.. Sedangkan dia orang ada je depan aku ni..

Aku pun off phone aku dan melihat ke hadapan semula.. Ye dia pun tengah bertentang mata..

Maksudnya real lah aku ingat main ii..

Tapi aku tepis tu semua dari minda aku.. Yang aku tahu aku nak eomma aku dapat balik ke rumah aku dalam keadaan yang baik pulih..

Waena pun layankan je.. Waena pandang aku dengan pandangan senyuman senget..

Aku like.. "Kau-Kenapa-Ni-Setan"..

Tiba ii sahaja ahjussi driver tu berhenti.. Kemungkinan dah sampai..

Aku pun buka lah cermin tingkap untuk bertanya pada ahjussi tu.. Dan ye.. Ahjussi tu mengatakan sudah sampai..

Aku pula pandang kawan aku.. Waena.. Aku turun dari kereta Kim Seokjin..

Sebelum aku lambai balik aku sempat cakap..

Aku:Ingat aku belum ready nak kawin.. Kalau rasa nak dapatkan aku.. Cer try pikat hati aku..

Aku pun tutup balik pintu kereta tapi sebelum tu juga aku cium pipi sebelah kawan aku Waena..

"BAMM"

Aku pun apa lagi terus masuk ke dalam rumah..  Jap aku cakap kat dia orang tu betul ii ke main ii ehh?

Alamak!? Aku takut dia orang buat betul ii.. Aku pun buka balik  whatsapp aku..

Dan ye..

Unread Message..

Jungkook🤓            4...
Jimin🐥                   4...
Taehyung🐯           4...
Yoongi🐈                4...

Takut pula aku nak buka message dia orang..

"Tok.. Tok.. Tok.."

Aku buka pintu perlahan.. Dan terpampang lah wajah eonnie aku dan Oppa aku yang tengah duduk di kerusi dan di dapur..

Eo.Raena:Arh btw kau baru balik mana?

Aku:Tadi lepas balik sekolah pergi discuss workteam jap tapi...

Eo.Raena:Tapi apa?..

Aku:Tapi.. Sebelum discuss teamwork kita orang melawat eomma dekat hospital tadi..

Eonnie aku dan Oppa aku pun bagi jari ginih.. 👍🏻 Aku pun senyum sekilas.. Aku pun naik ke atas untuk bersih kan diri aku..

                       ᪥᪥᪥
Skip selesai mandi~

Aku pun keluar dari bilik air... Aku duk depan meja solek aku dan.. Yeah.. Aku capai telefon aku tengok message yang diberi oleh 4 namja tersebut..

Lek Hoeyoung mungkin nothing dia nak cakap tu..

Unread Message..

Waena Cun🤪      10...
Jungkook🤓         10...
Taehyung🐯        10...
Yoongi🐈            10...
Jimin🐥              10...

👑High Class Group👑   9999+

Dengan tak rela nya aku buka..

                 Waena Cun🤪
                      Online

Weyy challange ke kau
bagi tu?..

Kalau betul habis lah kau..

[C] Dance in Rain (S1) | JJK  Where stories live. Discover now