43 Last With Hoeyoung..

3 0 0
                                    


᪥᪥᪥
Aku pun duduk lah sebelah Jungkook dah memang aku sendiri nak naik dengan Jungkook.. Jangan tanya sebat kang..

Aku toleh dia je lagi tadi.. Haha.. Mungkin buat dia tak selesa.. Tiba ii dia buka suara..

Jungkook:Kau lagi tadi pandang aku macam nak makan ni asal?..

Aku:Tak arh.. Aku pandang muka je.. Mana tahu leh buat kenangan haha..

Jungkook:Hehe.. Kau kalau nak tangkap gambar aku bebanyak unn takpe..

Aku:ehh.. Aku tak tanya pun.. Tapi takde salah gak.. Jap..

Aku pun keluarkan phone aku.. Dan yeha.. Aku tangkap gambar dia bebanyak dalam phone aku..

Mana tahu leh buat simpan ann..

Jangan katakan readers ni simpan.. berpuluh ii telefon pun masih tak puas simpan gambar Jungkook ni.. Ann?..

Macam gaya ii aku buat ada sampai tertonggeng pun aku ada tangkap gambar dia.. Hebat ark aku..

Jungkook:Kau asal macam jakun je tiba ii sampai tertonggeng kau tangkap gambar aku.. Dah ii leh tu..

Aku:Apa kesah aku.. Budak ood siak..

Ni yang soundcheck viral sekarang ni ann.. Aku pun nak gak tiru.. Budak ood siak..

Aku pun apa lagi aku simpan balik handphone aku.. Penurt gak arh nak ambil gambar ni..

Tengah dia memandu tu dia pun sempat jeling kat aku..

Jungkook:Asal dah penurt dah?..

Aku:Haha.. Aku ni walaupun tangkap gambar dah penurt.. Haaha..

Jungkook:Lah tangkap gambar pun boleh penurt ke.. (lain lah malam pertama tu..) *nada perlahan*

Aku pun menjeling dia.. Ingat aku tak dengar hah.. Aku masih ada dua telinga yang masih baik boleh didengari..

Dia pun lalu menyengih pada aku..

20 minit kemudian~

Jungkook:Okey dah sampai..

Aku pun perbetulkan diri aku.. Yeah.. Aku bukan tidur cuma nak patah pinggang aku tengok tingkap tu..

Aku:Asal macam jauh je siak.. Haih laju pula dia bawak kereta..

Jungkook:Kau ni pun dia orang bawak mesti nak naik lebih dari atas kelajuan dia.. Tadi aku bukan bawak laju mana unn..

Aku:Ooooo..

Aku pun hanya meng"oo"kan je lah.. Aku nampak banyak kereta yang tak asing bagi aku.. Sebab macam baru nampak beberapa minit or jam tadi..

Tempat dia cantik untuk berkelah.. Nasib tak pantai.. Walaupun tak pantai angin like macam kat pantai..

Aku:Tadi makanan dia orang yang bawak ann?..

Jungkook:Haah tadi dia ornag bawak..

Sebelum makanan aku habis di tangan dia orang baik aku lari dapatkan makanan tersebut.. Aku pun tarik tangan Jungkook yang terkial kial..

Di perkhelahan.. ~

Waena:Bapok lama dia orang sampai..

Yejia:jap gi sampai ler tu..

Hoseok:Haah tu tengok sana tu panjang umur..

Seulgi:Aku nak bawak keluar makanan dia.. Aku susun..

[C] Dance in Rain (S1) | JJK  Where stories live. Discover now