᪥᪥᪥
Tiba ii mata aku rasa silau.. Seperti matahari terpancar di mata ku..Aku buka mata aku dan ye eonnie aku main masuk je dalam bilik aku.. Btw hari ni hari Sabtu.. So dont go to sekul okey Haha..
Cara eonnie kejutkan aku sangat lah aesthetic.. Ye dia ikat langsir yang berada di tepi katil aku..
Eo.Raena:Hah bangun pun.. Bagus kan cara aku kejutkan kau..
Aku:Haah bagus sangat cara kau kejut kan aku.. "Tersengih makna"
Aku:Bagus cara kau.. Ntah ii kau pun takde sape nak.. Haha bagus..
Disebab kan aku tahu eonnie aku ni akan kejar aku.. Aku terus rempuh bilik air aku macam biasa..
Walaupun cuti eonnie aku ke oppah aku ke memang tak bagi change punya untuk kau tido lama..
Bagus kan ada adik beradik macam ni.. Kalau dia orang yang tido lama takde pula aku kesah.. ( ͠° ͟ʖ ͡°)
Aku:Nanti lepas siap tutup balik pintu orang..
Eo.Raena:Arhh.. Baikk.. Dah kau gi mandi sana..
Aku pun sambung balik mandi..
᪥᪥᪥
Waena PovTengah aku syok keringkan rambut ii tiba ii pintu aku terus dikuak besar oleh Oppa Hoseok aku..
"BAMM"
Aku rasa dah tak lama dah Oppa aku ni..
Hoseok:Weyy saeng.. Aku nak tanya kau ni..
Ni kalau tak bukan mesti pasal bestie aku tu.. Haih.. Dah ii lah tu kawan dia 4 orang tergila kan dia jangan kau tambah nak kusutkan kepala dia..
Aku:Hah cakap lah apa dia.. Tanya tu nak banyak ke sikit?
Hoseok:Tanya dalam 3 soalan je..
Aku:Hmm.. Apa dia pat arh aku nak keluar ni nak gi rumah bestie aku..
Hoseok:Sape bestie kau?
Aku:Sape je lagi kalau bukan Bae Hoeyoung tu..
Hoseok:Ouh mana lah aku tahu hehe..
Aku pun buat rolling eyes kat dia.. Ye lah dah tahu aku ada satu je kawan bestie.. Semua kawan biasa je..
Aku:Pat arh apa soalan dia..
Hoseok:Ouh.. Yang pertama.. Pasal kawan kau bestie tu Hoe tu betul ke dia buat challange tu?
Aku:Haah.. Dia buat challange tu untuk 4 orang rakan kau tu je.. Kau jangan nak memandai join..
Hoseok:Asal tak leh pula.. Dia cute kot.. Apa salah nya aku nak tambat kan hati dia ann..
Aku:Cukup lah kawan kau tu buat kawan aku rasa serba salah.. So baik kau tak yah join.. Tak pasal ii dia reject kau ke..
Hoseok:Ouh hahaha takpe aku tetap akan cuba benda tu.. Challange tu terbuka pada Bangtan je kan.. So aku nak join.. Huehue..
Aku:Lantak kau lah.. Hah soalan ke 2 apa dia?..
Aku harap kawan aku tak gila sebab abang aku ikut join sekali haih.. Kena bagitahu dia ni supaya dia standby..
Hoseok:Ouh yang ke dua.. Kau lawatan tu dapat kat Busan kan? Lukisan Warna Mudah?
Arh sudah kalau abang aku juga dapat pergi ke Busan tak ke dia juga akan join team dia yang kerek tu..
YOU ARE READING
[C] Dance in Rain (S1) | JJK
Romance"Setiap yang berlaku mesti ada hikmahnya.." Tekan teruskan untuk baca lebih lanjut.. Kesalahan tata bahasa dan typo... Abaikan.. Yang penting korang faham.. ( ˘ ³˘)♥︎ tak faham gak gi cari kamus.. Start:26/02/2022 End:9/3/2022