"TING!?"setelah kita orang masuk ke dalam kedai bunga tu.. Terlihat seberapa orang sedang shoot..
Nampak sangat cantik.. Aku pun masuk ke dalam lagi kedai tu.. Dan terlihat tempat tu kosong mungkin telah ditempah khas..
Woo:Okey.. Korang kita akan buat tema serba bunga pada hari ni hehe.. So kita akan buat tema bunga untuk ke second ni..
Aku:Okey aku okey je macam biasa lah aku Jimin manakala kau dengan Eyna..
Woo:Hmm baiklah.. Btw jangan lupa ye kita ada bilik persalinan.. Kalau rasa nak tukar silakan..
Jimin:Bagi aku dulu tukar..
Eyna:Bagi ladies first..Aku:Dah korang jangan nak bergaduh situ ada dua bilik persalinan bukan satu.. Erhh..
Jimin&Eyna: Hehe.. Naee.. Miann.. Kami tukar baju dulu..
Terus hilang dari pandangan aku.. Dia dua orang masuk ke dalam bilik persalinan.. Manakala aku dan Eunwoo sibuk membaiki untuk next step..
30 minit kemudian~
Aku:Fuhh.. Bapak masa 30 minit baru kita siapkan dia nye latar belakang..
Woo:Ann?.. Lama ann.. Btw mana dia orang sekarang ni?..
Tiba ii pintu kedengaran menandakan yang dia orang telah siap untuk shoot ke dua..
Nampak handsome sorang nampak macam puteri sorang.. Huhu..Jimin dan Eyna pun menghampiri.. Jimin ke arah aku manakala Eyna menghampiri si Eunwoo..
᪥᪥᪥
Jimin & Hoeyoung PovHoe:Bapak lama nyah kau dalam tu?..
Jimin:Lama erk?.. Hehe.. Mian.. Aku tadi makeup sikit..
Hoeyoung pun gelengkan kepala.. Manakala Hoeyoung settup kan sikit kamera tu ada sun screen sikit..
Dalam beberapa saat per minit Hoeyoung pun meminta Jimin meniduri atas dahan ii tu..
Dahan tu bukan di kutip dahan betul ii pun Hoeyoung kutip yang palsu.. Dah nama pun kedai bunga mesti ada yang fake..
Hoe:Weyy Jimin kau tidur atas dahan tu?..
Jimin:Wait kau gila ke banyak duri tu?..
Hoe:Aku tak bodo lagi untuk kau tidur atas duri sebenar.. Ni fake je lah..
Jimin pun masih ragu ii dengan dahan berduri tersebut.. Lalu dia mendekat ke arah dahan tu dan mencuba menyentuh adakah ia real or fake?..
Dalam beberapa dia mencuba ternyata benda tu fake.. Maka dia pun senyum pada arah Hoeyoung sambil membuat jari... 👍🏻.. Hoeyoung pun apa lagi terus pergi ke arah dia dan arahkan kamera tersebut ke arahnya yang sedang dalam keadaan terbaring..
Hoe:OKEY READY?..
Jimin:Yup!?
Aku:One..
Aku:Two..
Aku:Three.. POSE!?".."KCAK!?"
YOU ARE READING
[C] Dance in Rain (S1) | JJK
Romance"Setiap yang berlaku mesti ada hikmahnya.." Tekan teruskan untuk baca lebih lanjut.. Kesalahan tata bahasa dan typo... Abaikan.. Yang penting korang faham.. ( ˘ ³˘)♥︎ tak faham gak gi cari kamus.. Start:26/02/2022 End:9/3/2022