24 Offical..

3 1 0
                                    


᪥᪥᪥
Aku keluar dari bilik air.. Dan melihat jejaka tersebut masih tidur..

Lah dia tidur mesti buka mulut ke.. Atototo.. Comel je aku tengok..

Ehh wait..
Aku cakap kat Jungkook ke nyah?.. Heheks..

Lantas aku gelengkan kepala aku.. Dan aku bangun semula aku pergi ke hadapan..

Aku nampak si Taehyung tengah ambil air kat dapur.. Manakala Jimin dah membongkang..

Aku pun pergi ke dapur nak juga aku cari makanan..

Tiba ii je Taehyung panggil aku dari belakang..

Taehyung:Hai... Hoeyoung.. Aku nak cakap sikit boleh?..

Lepas aku basuh cawan untuk aku ambil air.. Terus aku pusing belakang dan melihat si Taehyung yang berdiri terpacak hadapan aku..

Aku:Nae cakap lah..

Taehyung:Arhh.. Aku nak cakap yang boleh tak.. Kalau..

Tae baik kau cakap betul ii jangan separuh ii jalan.. Kang ada juga melayang kaki aku ni kat muka kau..

Maghoh ni maghoh.. K staph ni tibe...

Taehyung:Aku.. Nak.. Out dari Challange tu..

Dengan lantas aku tersedak air tu.. Dia pun dengan lantas ambil tisu dan beri pada aku..

Taehyung:Miann.. Aku senanya dah terfall in luv with someone..

Jari dia dilagakan.. Menandakan.. Dia betul dah sukakan seseorang.. Aku pun dengan lantas senyum kat dia..

Aku:Ehh takpe lah.. Kan aku dah cakap yang kau bakal jumpa someone yang akan kau suka dan cintai.. So thats true right..

Dia pun angguk dan tersenyum petak.. Aku pula alhamdulillah dah lepas kesemua.. Tinggal Jungkook je.. Aku harap Jungkook ni ada lah perasaan terhadap aku eh cieh..

᪥᪥᪥
Aku pun pergi keluar dari rumah.. Aku nak jalan ii kat situ..
Aku ada nampak satu sungai.. Kat situ juga ada jambatan..

Cantik and tenang je.. Takde orang sangat kat situ.. Tengah aku mengambil angin..

Ada satu kepala mendarat ke bahu aku.. Terhinjut aku dibuatnya..

Aku pandang lah siapa kah ia.. Ternyata.. Jungkook dengan mata kuyu dia..

Jungkook:Hai..~ Hoeyoung..~

Ish apakah ini.. Kenapa harus begini.. Aku pun tenangkan hati aku supaya tak nampak sangat kegedikkan aku hoho..

Aku:Hai juga baby Kookie..~ Nyenyak tidur?..

Yahhh.. Nafas dia masyallah menyapa dipipi ku..

Jungkook:Hmm..~

Kang tak memasal kang aku masuk islam kang.. Dia punya deep astaghfirullahalazim...

Hah tiba ii bahu aku ringan semula.. Aku serta merta lah tengok dia... Hmm dia tenyeh mata dia..

Jungkook:Hoe..~ Sejuk lah kat luar~..

Aku pandang dia.. Ye dia tengah gosok kan tangan dia menandakan sejuk.. Aku tak sampai hati nak bagi dia kesejukkan..

Aku pun kasi lah jaket aku yang tebal tu kat dia.. Dia pada awalnya menolak.. Aku paksa lagi.. Haha.. Selepas dia pakai jaket tu.. Aku ingat nak gi masuk dalam balik ambil satu jaket lagi..

Tapi dia dengan pantas mencapai tangan aku.. Dan dia pun masuk kan aku ke dalam jaket tu..

Maklum lah jaket tu besar.. Aku drastik terkejut atas tindak kan tu..

[C] Dance in Rain (S1) | JJK  Where stories live. Discover now