᪥᪥᪥
Selesai je aku makan dekat dapur dengan my chagiya terus aku membasuh pinggan..Pinggan dia aku basuhkan juga.. Maklum lah nak jadi isteri mithali.. Erhh..
Aku:Baby give me your plate and your drink cup..
Jungkook:Yeahh.. Gumawo..
Aku pun senyum kat arah dia.. Aku terus lanjutkan basuh pinggan dan cawan.. Dia pula tunggu aku kat meja makan..
Skip basuh pinggan~
Aku pun lap tangan aku kat kain bersih.. Kemudian aku tarik my baby ke dalam bilik..
Baru sahaja aku ingin memasuki ke dalam bilik.. Tiba ii ada yang mengetuk pintu..
"Tok.. Tok.. Tok.."
Aku kat situ dah berpandangan semua orang.. Ye semua mata pandang aku untuk aku buka pintu tu.. Apelah nasib ku..
Aku pun ke arah pintu bersama chagi aku kat belakang..
"KLAKK.."
Takde salam takde apa..
Mrs.Haena:BHAAA..!?
Aku buat muka pokerface.. Yang lain kat belakang tu dah terkejut macam nampak hantu..
Aku:Ouh Cikgu.. Masuk lah..
Aku pun pandang lah ke arah Cikgu Haena.. Tapi dia tak datang dengan Sir Jake.. Dia datang sorang je..
Aku:Cikgu mana Sir Jake?.. Selalu ikut je?..
Aku pun bertanya pada cikgu dimanakah Sir Jake?..
Mrs.Haena:Ouh.. Sir Jake kamu tengah mengangkang kat rumah tu.. Dia dah tidur..
Aku pun meng"oo"kan je lah.. Aku baru je nak duduk.. Cikgu Haena suruh aku panggilkan si Taehyung.. Meanwhile Eyna ada kat depan dengan Yoongi dia..
Baru sahaja aku nak bangun tiba ii Jungkook suruh aku duduk semula.. Bapak sweet kan husband aku.. Flip hair lu..
Jungkook:Dah awak duk je biar saya gi panggil..
Aku pun angguk kan je lah.. Dengan senyuman manis aku lemparkan..
᪥᪥᪥
Jungkook PovLah Cikgu Haena ni kang.. Sengaja nak jeles kan aku ke apa.. Ke sengaja nak bagi penat si Hoeyoung ni..
Aku pun berdiri semula dan meminta chagiya aku duduk.. Biar aku yang panggil si mamat alien tu..
Aku:Dah awak duk je biae saya gi panggil..
Dia pun angguk dan senyum pada aku.. Alahaii wahai wifiue ku kau buat ku meleyot.. Huhu..
Setiba aku di hadapan pintu Taehyung si alien tu.. Terus aku ketuk pintu dia..
"Tok.. Tok.. Tok.."
Aku:Taehyung Cikgu Haena nak jumpa..
Tiba ii suara Taehyung kedengaran dari dalam bilik tersebut..
Taehyung:Kejap.. Suruh cikgu Haena tunggu jap.. Btw kalau tanya juga pasal photographer tu si Eyna tu..
Aku:Ye lah tapi kau keluar juga Cikgu Haena nak jumpa kau sekali.. Tadi kau jadi model ann..
Taehyung:Ye Jungkook oi.. Jap sabar ii.. Aku keluar..
Aku pun just jungkit kan bahu aku.. Lepas aku dah panggil dia kali tak keluar juga biar Cikgu Haena sendiri yang panggil kau..
YOU ARE READING
[C] Dance in Rain (S1) | JJK
Romance"Setiap yang berlaku mesti ada hikmahnya.." Tekan teruskan untuk baca lebih lanjut.. Kesalahan tata bahasa dan typo... Abaikan.. Yang penting korang faham.. ( ˘ ³˘)♥︎ tak faham gak gi cari kamus.. Start:26/02/2022 End:9/3/2022