40 Back The SEOUL..

2 1 0
                                    


                         ᪥᪥᪥
Mrs.Jennie:Okey korang dah siap kan perlatan korang dah kemas semua beg korang?..

All's:Naeee dah cikgu..

Mr.Won:Kita akan tunggu kedatangan bas dari perkampungan ke sini.. Kata Cikgu Haena dan Sir Jake mereka tengah dalam perjalanan.. So kita tunggu je dahulu..

Aku dan yang lain pun angguk kan kepala.. Aku pergi ke kitchen hotel untuk mengambil makanan.. Ambil makan lah takkan nak tengok je makanan tu sampai tersuap kat mulut aku..

Seokjin:Waena!? .. Ni apa ni ada panggilan dari Jimin..

Aku:Naee.. Tunggu jap aku nak ambil makanan pun terbantut lah.. Kata kat dia tunggu jap..

Seokjin:Naee..

Makanan kat situ melazatkan uhuks.. Aku tak nak lah ambil makanan goreng aku nak ambil makanan manis ii..

Aku ambil makanan like roti jam chocolate dan jam strawberry huhu.. Dan susu heheks..

Seulgi:Hi Waena.. Ambil tu je ke tak ambil yang goreng?..

Aku:Hmm.. Tak.. Ambil yang dessert je nak makan benda yang manis..

Seulgi:Ouh.. Huhu.. Macam sedap je Waena ambil.. Nak gak arh..

Disebab kan dia dah jadi kakak ipar aku.. Aku pun tak nak lah besar ii kan.. Aku terima je lah..

Now aku dah berbaik dengan dia.. Dia pun dah berbaik dengan kita orang semua.. Dia kata nanti Hoeyoung datang dia nak minta maaf..

Aku pun hmm maafkan je lah.. Kemudian kita orang berjalan ke.. Meja yang ada kawan ii aku..

Ada Seokjin, Namjoon dan Oppa aku Hoseok.. Kita orang pun makan lah dengan cerianya..

Tak sabar nak jumpa namchin aku dengan bestie ii aku.. Huu..

                          ᪥᪥᪥
Di bandar Busan~

Mrs.Haena:Semua nya kita dah sampai hotel tersebut..

"PAK.. PAK.. PAK.."

Mr.Jake:Waa nyenyak erhh tidur.. Memang malam tadi tak cukup tidur ke?..

Eyna:Halah cikgu ni kita orang ni bukan atas laut boleh lagi dapat angin segar menyegar.. Ni dekat dalam bas.. Tidur ahh..

Yoongi:Saya sokong itu..

Aku like" Erhh apakah ini"... Senanya aku bukan tidur pun macam biasa aku lagi tadi tengok benda yang lalu lalang.. Jungkook tidur aku memain dia nye pipi lah macam ii hahaha.. Bukan dia tahu pun.. Dah tidur mampus..

Korang yang readers jangan memikir bukan ii aku sepuk kang..

Maksud aku sampai aku conteng muka dia tau.. Hehe..

Bila dah sampai tu aku orang pertama keluar.. Kononnya aku ni dah lama tak jumpa kawan aku.. Senanya aku nak lari takut arnab jadi singa.. Haha..

Aku macam like..

Aku:JUNGGGGG WAENAAAAAAAAAAAAA!?..

Bergegar lah satu hotel tu dengan jeritan aku.. Hoho.. Aku nampak dia tengah makan.. Terus aku lapang kan tangan aku acah ii macam ala ii dewale tu..

Tersedak dia aku buatnya.. Lalu dia pun lari macam aku..

Waena:BAEEEEE HOEYOUNGGGGGG!?...

Hah lagu pasang lah lagu dewale tu.. Janam janam jahanam..
Bila kita orang dah selamat lah bukan peluk tapi tertumus.. Entah mana menatang kucing boleh dok tengah ii tu..

[C] Dance in Rain (S1) | JJK  Where stories live. Discover now